XXL Nutrition

Kracht weer opbouwen na veel onderbrekingen

Bezoekers in dit topic

Op naar de 100 kg op de squats Neet.......enne laat die billen maar fikken met de DL's.......morgen kan je niet meer zitten :p;). J/K goeie train hoor. Wat voor cursus had je?
 
Op naar de 100 kg op de squats Neet.......enne laat die billen maar fikken met de DL's.......morgen kan je niet meer zitten :p;). J/K goeie train hoor. Wat voor cursus had je?
Ik squat wel over de 100.... alleen minder reps dan 8 :p strompelen de trap af ... :o

de 'java 3 daagse', een interne kursus waarbij we met moderne technieken in 3 dagen een werkende app moesten bouwen.....
 
Dus op naar de 100kg voor 8 reps!!! :flexgrin:

Wel gaaf dat je dus eigen apps kan bouwen. Kan me voorstellen dat je tijdens zo'n cursus meteen ideeën krijgt voor eigen apps?
 
Dus op naar de 100kg voor 8 reps!!! :flexgrin:
wee buffelen door ..... :)
Wel gaaf dat je dus eigen apps kan bouwen. Kan me voorstellen dat je tijdens zo'n cursus meteen ideeën krijgt voor eigen apps?
ik ben zelf niet een software ontwikkelaar, meer infrastructuur, maar wel gaaf om mee te helpen zoiets snel in de lucht te krijgen, app op telefoons die met elkaar praten, gegevens opslaan in een database in de cloud (azure) en heel snel (minuten) een nieuwe versie van de app te kunnen uitbrengen, kwaliteits controle, en distribueren
 
Hey die Neet, poosje geleden dat ik heb gepost in je log. Hoe gaat het hier?
 
Hey die Neet, poosje geleden dat ik heb gepost in je log. Hoe gaat het hier?
Gaat nog altijd lekker hoor. Al moet ik niet te veel vooruitgang meer verwachten. Elleboog blessure zo goed als weg. Doe nu een 2x UB + 2x LB schema per 8 dagen ongeveer.
 
Front to back
week 5 dag 3 UB
zo 20:30 55 min

week 2+5: superset 1: K (kracht), ss 2: G (groei) , ss 3: P (pomp)

1 lats vs delts
Dumbbell Overhead Press WU 10x 13 kg

3x (Pull up ss. OHP)

Pull ups (pronated)
K: 5x 17.5 kg
BB Overhead Press
K: 5x 47.5 kg -> 2.5 kg erbij, VPR met BB

2 erectors vs abdominals
4x (Hyperextensions ss crunches)

Hyperextensions
G: 10x 5 kg @ 1 sec -> 4 x 1 rep erbij
Frog Crunches
G: 10x 10 kg @ 1 sec
Beiden bovenaan 1 sec vasthouden.

3 side delts vs lats+biceps
3x (Lat raises ss. Chin ups)

Lat raises
P: 14x 8 kg @ 1 sec
Chin ups
P: 12x BW minus 7-0 kg
chin ups iets breder dan normaal en met hulp van elastiek
Geel elastiek, trekkracht: 7 kg uitgerekt tot 0 kg

Opm:
Armen aardig deaud na laatste set ...
 
Hoe bevalt dit schema eigenlijk Neet?
 
Hoe bevalt dit schema eigenlijk Neet?
Heel prima eigenlijk. Zowel de oefeningen in antagonisten supersets, als het afwisselen van L-M-H intensiteit iedere week vind ik fijn.
 
Heel prima eigenlijk. Zowel de oefeningen in antagonisten supersets, als het afwisselen van L-M-H intensiteit iedere week vind ik fijn.
Zelf bedacht?
 
Update:
7x4 afgerond :wl:
 
ohp wil toch nog wel weer wat naar boven
 
Back
Naar boven