XXL Nutrition

negatief karma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

munk

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
2.220
Waardering
2
Wil diegene die mij negatief karma geeft es zeggen wie hij is en de reden geven, ben da slappe kindergedoe ier kotsbeu.....we zouden beter die karma afschaffen want dat kan hier onmogelijk nog een eerlijk beeld vormùen van de aanwezige leden
 
Originally posted by munk
Wil diegene die mij negatief karma geeft es zeggen wie hij is en de reden geven, ben da slappe kindergedoe ier kotsbeu.....we zouden beter die karma afschaffen want dat kan hier onmogelijk nog een eerlijk beeld vormùen van de aanwezige leden

Wind je niet zo op man. dan zet je je karma toch uit.
 
ja hij heeft gelijk, waar maakt ge u nu druk om, it's internet.
 
daar gaat het me niet om, tis gewoon zo kinderachtig
 
een thread/post als deze is er al tien keer geweest... negeer gewoon de negatieve karma, je hebt toch gewoon genoeg positieve?
 
ok, ga dan stoppen met zagen:D
 
trouwens, eens je een behoorlijke hoeveelheid karma hebt heeft een neg karma geen effect meer

never mind zou ik zo zeggen

:D
 
Het gaat er niet om of het pos of negatief is, het gaat om het gebrek aan onderbouwing, kreeg ook nog zo'n laf berichtje vandaag. Wel tekst , maar geen naam.. vind ik laf.

Mja, heb er al eens een draad over opgestart. Het principe is leuk maar in de praktijk komt er ellende van.. Ook valt het me op hoe karma-geil sommigen hier zijn.. Zo dramatisch is het ook weer niet! De leerfunctie gaat zo wel verloren: klopje op schouder of opbouwende kritiek. :finger:

Espi
 
Ik denk er wel aan om de namen automatisch te gaan loggen, ik weet alleen nog niet zeker hoe dat zou kunnen verwerkt worden in de code...
 
ik ben het met espi eens, de karma gaat eigenlijk meer om vriendjespolitiek dan om leerzame posts... niet dat ik dit heel erg vind... vind het wel leuk zo eigenlijk :D

alleen van karma komen toch aardig wat problemos, ach.. afschaffen of niet, i don't care...

ik denk dat het eigenlijk beter zou zijn als alleen mods karma mochten geven en zij dit alleen zouden doen voor posts die bijvoorbeeld heel leerzaam of opbouwend zijn.
 
Originally posted by admin
Ik denk er wel aan om de namen automatisch te gaan loggen, ik weet alleen nog niet zeker hoe dat zou kunnen verwerkt worden in de code...

Je kan waarsch gewoon t id van de user vastleggen. En dan met een aparte query uitlezen wie dat is. Kan djnrg toch wel?
 
Geen idee, maar idd met user id. Moet ik nog eens bekijken.
 
Ja alleen de vraag wordt weer waar je het gaat plaatsen. Misschien in een extra tabel in de db. Die jekan bekijken via een aparte pagina waar alleen jij bv bijkan.

Tabel dan met bv soort karma, dus pos of neg. van wie het afkomstig is, en aan wie, en het commentaar wat erbij hoort.
Of de karma tabel? als die er is uitbreiden met de id van de afzender. Alleen zorgen dat die slechts zichtbaar is op die pagina waar alleen jij of de mods bijkunnen.
 
Oh ik dacht eerder aan de namen te laten zien aan iedereen, maar het idee van mods only kan natuurlijk ook...

Trouwens die tabellen bestaan allemaal al hoor, met user ID en al. Volgens mij is er niet zoveel werk meer aan om het te laten zien.
 
Originally posted by admin
Oh ik dacht eerder aan de namen te laten zien aan iedereen, maar het idee van mods only kan natuurlijk ook...

Trouwens die tabellen bestaan allemaal al hoor, met user ID en al. Volgens mij is er niet zoveel werk meer aan om het te laten zien.

Nee idd, dan is het meer een kwestie van de query aanpassen waarschijnlijk.

Maar nadeel van namen weergeven is toch dat een hoop mensen dan bang zijn om negatief karma te geven. Stel ik geef user a negatief karma, wat wel terecht was, dan kan hij met vriendjes politiek mij veel meer neg. karma teruggeven.
Dat is het grote nadeel. Zeker de hier gerespecteerde personen en de mods zouden dan bijna geen neg. karma krijgen.

Just my 2 cents.
 
Originally posted by matthieu


Nee idd, dan is het meer een kwestie van de query aanpassen waarschijnlijk.

Maar nadeel van namen weergeven is toch dat een hoop mensen dan bang zijn om negatief karma te geven. Stel ik geef user a negatief karma, wat wel terecht was, dan kan hij met vriendjes politiek mij veel meer neg. karma teruggeven.
Dat is het grote nadeel. Zeker de hier gerespecteerde personen en de mods zouden dan bijna geen neg. karma krijgen.

Just my 2 cents.

Ik zet altijd mijn naam bij negatieve karma's en heb nog nooit vergeldingsacties gehad :D (denk ik :) wel een stuk of 7 anonieme gehad maar dat kwam ook door bodyman enz).

Personen die veel karma hebben zullen niet zo triest zijn iemand neg karma te geven alleen maar omdat hij dat zelf ook heeft gekregen. Je geeft karma om een bepaalde post, niet om een persoon.
 
heb me karma uitgezet

vind dat het de laatste tijd tot een hoop zever heeft geleid

dus zolang deze idiote karmacrisis aanhoud zet ik 'm gewoon uit

:D
 
Originally posted by bart82
heb me karma uitgezet

vind dat het de laatste tijd tot een hoop zever heeft geleid

dus zolang deze idiote karmacrisis aanhoud zet ik 'm gewoon uit

:D

Voor deze opmerking wilde ik je een positief karma geven maar ja JIJ hebt hem uitgezet:D
 
Originally posted by guido_


Voor deze opmerking wilde ik je een positief karma geven maar ja JIJ hebt hem uitgezet:D

hahaha!

van ironie gesproken


kzal 'm ff terug aanzetten voor je

:D
 
Back
Naar boven