MuscleMeat

Negatieve ervaringen (AS) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I.R.O.N.

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
95
Waardering
0
Ook ik heb de keus gemaakt om AS te gebruiken.
Mijn repertoire bestaat tot nu toe uit:
1e kuur anapolon50/anavar (6 weken)
2e kuur stromba/primo/anavar (6 weken) (en HCG in week 7)
inject / inject

Heb me tijdens 1e kuur een dag echt beroerd gevoeld..geel gezicht dus een protesterend levertje.

Heb een jaar of 4 met drugs 'gerecreeerd' en heb dus mijn levertje al wat 'overwerk' bezorgd.
Heb nu voorgenomen om enkel voor inject te kiezen.

Tijdens mijn 2e kuur een dag of 2 pijnlijke ballen gehad.
Ben naar de huisarts geweest want er zat op 1 bal een paar vreemde 'bobbeltjes'. De (vrouwelijke) arts bekeek de zaak en concludeerde dat het spataders waren.
Heb open kaart gespeeld en mijn zorgen uitgelegd.
Er viel een last van me af. Ik wist nl dat stroba en primo DHT middelen waren en kanker bevorderend werken.

Deze spataderen ontstaan wanneer er een hoge druk op het onderlichaam wordt uitgeoefend. Ze vroeg of ik weleens zwaar tilde.....................duh!

Zijn er mensen met dezelfde ervaringen of andere zaken.
Maak van je hart geen moord kuil!
 
Originally posted by I.R.O.N.
.... 1e kuur anapolon50/anavar (6 weken)
Heb me tijdens 1e kuur een dag echt beroerd gevoeld..geel gezicht dus een protesterend levertje ....

Wow vind ik niet gek zeg 6 weken orals en dan ook 'anadrol' een behoorlijk heftige. Op hoeveel mg p/dag zat je ?

Trouwens ik heb zelf gelukkig nooit zulke ervaringen gehad.

Groet Smalluser :thumb:
 
Wat waren je resultaten hierbij?

En je, wat SU al zegt man...wow, 6 weken anadrol en anavar...had je niks schadelijkers kunnen bedenken???
 
Wat een rampzalige rotkuurtjes waren dat..no offence maar het is zo.
Ik zou van de tabs afblijven als je gezondheid je lief is voor de toekomst.
Wat ik je aanraad is een Test only kuurtje met kortwerkende en langwerkende esters.
Dan goed nakuren met pregnyl en nolvadex.
Wat je ook kan doen is een equipoise/enanthaat/propionaat stack.

ps: wat die spataderen aangaat, dat is heel normaal hoor, heb er vroeger ook eens last van gehad, zonder dat ik toen kuurde of trainde. Komt wel meer voor.
 
Originally posted by admin

Wat ik je aanraad is een Test only kuurtje met kortwerkende en langwerkende esters.

Wat versta je onder kort en langwerkende esters ?
Een test/test stack ?

Is een test.prop met boldenone een goede combo gezien mijn verleden? deze spullen zijn op dit moment gunstig voorhanden voor mij.
 
Originally posted by I.R.O.N.
Wat versta je onder kort en langwerkende esters ?
Een test/test stack ?
[/B]

Yup.
 
hmm.. een yup ester....nooit van gehoord! is dat een langwerkende of kortwerkende? duh!

Hey, ik zit hier ook om wat wijzer te worden en niet langer door schade en schande !

yuppie, yuppie, yuppie , yuhuhuppie...Feyenoord, dat is mijn cluppie !
 
Kortwerkende ester wil zeggen dat de stof snel weer uit je lichaam is, het zijn dus varianten die snel werken, maar ook snel uit je lichaam zijn en dus vaker geinjecteerd moeten worden, soms elke dag, soms om de dag. Langwerkende ester zoals enth. werkt veel langer en je kan volstaan met 1x per week injecteren. door je kuur met een kortwerkende te beginnen zal de test. snel zijn werk doen en niet zoals bij enth. pas in de 3e/4e week.

prop bereikt na 24-36 uur zijn piek en moet om de dag of elke dag geinjecteerd worden, een korte ester dus.
 
Soulreaver, thanX!

ik was eigenlijk benieuwd naar welke middelen kort of langwerkend zijn.. de vraagstelling was idd een beetje ongelukkig.

"lesson of 2day: prop=kort"
 
Originally posted by I.R.O.N.
Is een test.prop met boldenone een goede combo gezien mijn verleden? deze spullen zijn op dit moment gunstig voorhanden voor mij. [/B]

Dat kan zeker. Wel moet je Prop het liefst om de dag of elke dag zetten om hormoonfluctuaties te voorkomen. Een kuur zou er als volgt uit kunnen zien;
week: EQ: Prop: Clomid
1*****500*************
2*****500*************
3*****500**100 ED*****
4*****500**100 ED*****
5*****500**100 ED*****
6*****500**100 ED*****
7*****500**100 ED*****
8*****500**100 ED*****
9**********100 ED*****
10*********100 ED*****
11*********100 ED*****
12****************100 ED
13****************50 ED
14****************50 ED

Greetz,
 
Heee I.R.O.N. eff een off-topic vraagje, maar wat hebben ze aan die kwaal in je bal gedaan (die spataders), heb namelijk 3 wkn geleden echo laten maken en heb ook zoiets, ben doorverwezen naar uroloog. Ga ik volgende week heen, komt dit bij jou bekend voor?!
 
Originally posted by Floyd
Heee I.R.O.N. eff een off-topic vraagje, maar wat hebben ze aan die kwaal in je bal gedaan (die spataders), heb namelijk 3 wkn geleden echo laten maken en heb ook zoiets, ben doorverwezen naar uroloog. Ga ik volgende week heen, komt dit bij jou bekend voor?!


De huisarts had mij idd het advies te geven naar de uroloog te gaan. Deze zullen de spatader operatief (plaatselijk) verwijderen :eek!: !

De gevolgen van spataderen zijn dat de temperatuur in je bal (door de bloedstroom) iets wordt verhoogd en zo de mate van vruchtbaarheid iets daalt.

Bij mij is er enkel geen echo gemaakt. mijn (vrouwelijke) huisarts heeft handmatig de zaak onderzocht. Moest hard op mijn hand blazen terwijl zij mijn bal bekeek. Als er namelijk druk wordt opgebouwd komen ze zichtbaar naar boven. Het ziet eruit als een verzameling bobbeltjes, eensoort druiventros.

Zelf heb ik de gang naar de uroloog niet gemaakt. Ze waren bij mij niet zo groot. Het bezoek aan de huisarts was vanwege het feit dat ik bang was dat het kankercellen waren ivm de 2 dht-middelen die ik gebruikte toen ik de bobbeltjes opmerkte.

Sterkte gozer !!! :thumb:


ps...laat ff weten hoe het afgelopen is.
 
Hmmmmmm, Hee I.R.O.N. , wat zou jij ervan vinden om nu eerst die dingen te laten weghalen. En als je me dan eff laat weten hoe dat precies in z'n werk ging, deal.....whehehe.

Lol.

Wat een kwaal ook, spataders in je ballen.........ziek......van alle plaatsen in het lichaam uitgerekend daar. Enfin.

Laterz
 
Back
Naar boven