AndroidHealthClinic

negatieve karma

Floyd

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hallo mensen,

zat net eff te kijken en zag dat ik weer wat karma's heb gehad. Wat positivo's zoals dandy, ton, ericr en wat negatieve 2x. van...tjah..? Die helden schrijven hun naam er natuurlijk niet bij. Vind dit bijzonder laf en storend.

betreft trouwens die thread over Ed v Amsterdam, een mooie bodybuilder zeker weten. Maar waarschijnlijk schop ik toch weer mensen tegen de schenen omdat ik vertelde dat het niet op alle fronten zo'n wereldgozer is, aangezien deze man wel behoorlijk zware kuurtjes verkoopt aan een 17 jarige. (1e test/deca/diana, paar weken later; test/anapolon/deca). Dat verder niemand hier deze feiten weet wil nog niet zeggen dat ik ze niet mag vertellen, maar blijkbaar zijn er weer van die zielige hypocriete losers die zichzelf aftrekken bij alles wat met bodybuilding te maken heeft, en kritiek past dus niet in het straatje.

Nu is mijn vraag dus, is het geen idee om automatisch de naam van de karma-gever te vermelden. Zodat deze zielige wankah's voortaan wel bekend worden. Natuurlijk, ben niet achterlijk, zullen deze losers het dan wel laten negatieve karma te geven, maar dit houdt het board eerlijk en direct.

Mods/admin, think about it.Lijkt mij persoonlijk niet zo'n slecht plan.

En ik lig er btw niet wakker van hoor, maar ik vind dat soort mensen gewoon zielig. En dan zit je op een board met grote stoere kerels (en dames) en dan blijken er toch van die (welk scheldwoord heb ik nog niet gehad?! haha) kneuzen te zijn met dat hypocriete gedrag, kom er dan gewoon eerlijk voor uit, wees zogezegd een vent.

enfin, groetjes

Floyd

Ik dacht dat dit eigenlijk al zou gebeuren. Maar dat is een zeer goed idee. Is een ieder geval een stuk oprechter (als je dan neg. kritiek geeft, durf er dan voor uit te komen)

ja admin had het er eerst over dat je kon zien wie je karma gaf, positieve en negatieve.

Maar dat bleek alleen bij de admin zelf te zijn.

Vind het wel een goed plan!

Ik lees elke weer de karma topics.....tuurlijk is het leuk als je positieve karma krijgt, een blijk van waardering is altijd fijn.

Echter who cares als iemand je een neg. karma geeft en er z'n naam niet bij zet? Zegt toch alleen iets over die persoon....door erover te posten geef je deze anonieme personen alleen maar meer reden om het anoniem te blijven doen omdat blijkt dat neg. karma toch een hoop mensen dwars zit.

Positieve karma, negatieve karma......waar hebben we het nou eigenlijk over, naar mijn idee nergens over. Als mensen je posts waarderen(of afkeuren) merk je dat vanzelf wel in reacties op je threads/posts, die karma is voor de rest zo representatief als de verskiezingsuitslagen van een bananenrepubliek voor mijn part verdwijnt de hele functie uit het forum.

dit had ik al eerder aangekaart idd, maak me er ook niet druk om maar als iemand ergens niet mee eens is ben ik van mening dat ze dat dan ook mogen laten weten met een statement en naam en uitleg.

ben je nou een bodybuilder (of bodybuilder) dat info zoekt en geeft of iemand die karma wilt op een forum... who carez about the damn karma? 99% weet geen eens dat dat bestaat van dit board SO F*CK IT...

en dat is mijn mening :)

• Topic Starter Topic Starter
Die karma boeit me eigenlijk weinig, maar ben helaas wel zo dat ik me dan ga storen aan die wankahs die dan lekker schijnheilig negatieve karma uitdelen zonder naam erbij te zetten. Schaf het dan maar helemaal af, want blijkbaar kun je elkaar niet recht in de ogen kijken.

Kan de admin niet een lijst maken, soort van schandpaal, waar we al die laffe fl**kers bij naam noemen. Dat lijkt me het mooiste.

Mijn temprament is trouwens ook wel te verklaren door al die mietjes die het liefst een dikke vet lul van welke pro-bodybuilder dan ook in hun kont zouden stoppen, en meteen beginnen te janken als ze een keer de andere zijde van de medaille horen. Maar dat heeft waarschijnlijk met een frustratie/obsessie te maken met deze sport, en als je verder niks anders in je leven hebt hehe.....

Rest my case, ben het kwijt.

(conclusie; of automatisch naam, of schaf het helemaal af!)

blablabla...
"GAAAAP"

Threads als deze zijn al zo vaak langsgekomen en ze helpen echt niets, just 4get about it.

Floyd zei:
Die karma boeit me eigenlijk weinig, maar ben helaas wel zo dat ik me dan ga storen aan die wankahs die dan lekker schijnheilig negatieve karma uitdelen zonder naam erbij te zetten. Schaf het dan maar helemaal af, want blijkbaar kun je elkaar niet recht in de ogen kijken.

Kan de admin niet een lijst maken, soort van schandpaal, waar we al die laffe fl**kers bij naam noemen. Dat lijkt me het mooiste.

Mijn temprament is trouwens ook wel te verklaren door al die mietjes die het liefst een dikke vet lul van welke pro-bodybuilder dan ook in hun kont zouden stoppen, en meteen beginnen te janken als ze een keer de andere zijde van de medaille horen. Maar dat heeft waarschijnlijk met een frustratie/obsessie te maken met deze sport, en als je verder niks anders in je leven hebt hehe.....

Rest my case, ben het kwijt.

(conclusie; of automatisch naam, of schaf het helemaal af!)

Uhhhhh, "wie die schoen past trekke hem aan"......... die karma zit je wel erg hoog als je van dit soort groffe posts moet plaatsen(roid rage?). Take it easy....take a Sissy :windup::splat::thumb:

tja floyd, het is wel en beetje tegenstrijdig, je zegt dat het je niet zo veel uitmaakt maar toch ga je er flink over tekeer. gewoon laten rusten, lekker belangrijk. en van mij had je al een pos.karma te pakken als zalf op de wond ;)

• Topic Starter Topic Starter
@ FraGGo
blablabla...
"GAAAAP"

Threads als deze zijn al zo vaak langsgekomen en ze helpen echt niets, just 4get about it.

Hmmmmz, die threads heb ik dan niet gelezen. Dus het zal toch weinig acties in gang brengen? Dan schiet het idd niet op.

@ man_of_magic;
Zo grof was hij nou ook weer niet toch?!

@ D.;
Je hebt gelijk. Maak me idd te druk, volgens mij is het ook niet de karma maar meer dat 'Ed v Am. verkoopt zware steroiden aan kinderen' en als je dat zegt vloek je in de kerk. Enfin, heb het nu al vaak genoeg herhaald.

(soms moet je eff stoom kwijt als je het druk hebt op het werk)

Ps.
Thanks voor de karma boys (en Joyce), en jij natuurlijk ook voor die negatieve karma 'een dame', zal m'n vieze praat voor me houden whaha.

gr
Saluto amigo's

Laatst bewerkt:
D. zei:
, lekker belangrijk. en van mij had je al een pos.karma te pakken als zalf op de wond ;)

daar was t m ook voor te doen

zal dalijk eens anoniem een neg. karma uitdelen aan de topicstarter, en dan niet lopen zeuren als je niet weet van wie t is he:D

Terug
Naar boven