MuscleMeat

Negatieve Karma! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Wat vinden jullie hier nu van? Ik heb nu 3 keer negatieve karma gehad waarvan 2 omdat ik een atavar van mezelf geplaatst had en eenmaal van iemand die me zomaar een ''sukkel'' vond.

Nu wilde ik even toch wel even zeggen aan iedereen die negatieve karma verspreid zonder naam (of met een false, al helemaal triest) zet je naam erbij of doe het niet. Je bent toch zo'n held, nou kom en paas je naam ook dan. Maar nee dat doen ze niet.
 
Ik kreeg bijv. ook gisteren of vandaag negatieve karma via de foto-thread van Mr.J: Je bent een schijterd, afz ********... Terwijl ik alleen een compliment heb gegeven...


er zit volgens mij idd iemand neg. karma te verspreiden onder andere namen.
 
ja ik kreeg ook een negatief karma toen ik iets wou vragen in de blessure forum :(
 
ik ook al 3x zonder afz...
 
Kriujg ik ook steeds of alleen een beginletter ???
 
ik krijg er ook. so what ?

het is slechts karma. of je nu negatieve of positieve... zolang jij het volgens de regels doet hoef je je niet veel aan te trekken van je karma.
 
Originally posted by f*cking ecto
Ik kreeg bijv. ook gisteren of vandaag negatieve karma via de foto-thread van Mr.J: Je bent een schijterd, afz ********... Terwijl ik alleen een compliment heb gegeven...


er zit volgens mij idd iemand neg. karma te verspreiden onder andere namen.

Ik heb ook één keer een negatieve karma gekregen met Je bent een schijterd en dat was op een vraag van: Welke oefening doe je het liefst en ik vind Dumbbell drukken het fijnst. Ik kreeg hiervoor een negatieve karma.
 
Originally posted by Spike
ik krijg er ook. so what ?

het is slechts karma. of je nu negatieve of positieve... zolang jij het volgens de regels doet hoef je je niet veel aan te trekken van je karma.

Dit is weer echt een antwoord voor jouw hoor :rolleyes:
 
nee ma tis toch !
pfff wat maakt die stomme karma nu uit !
tis een heel goed gedacht en het zou echt wel een leuke bedoeling kunnen zijn !
Maar er zijn gewoon van die mensen wat het gewoon gebruiken voor andere te jennen (pesten:) !
ps je zou geen karma's meer mogen geven zonder je naam er bij te zetten (vind ik)
 
der was ook een keer dat iemand mijn naam gebruikte bij t geven van slechte karma :(
 
Dat kan je het idd het beste doen.
 
Originally posted by f*cking ecto
Ik kreeg bijv. ook gisteren of vandaag negatieve karma via de foto-thread van Mr.J: Je bent een schijterd, afz ********... Terwijl ik alleen een compliment heb gegeven...


er zit volgens mij idd iemand neg. karma te verspreiden onder andere namen.

kreeg precies dezelfde melding met afzender Frenkpie bij advies over schouderoefeningen. echt een loser die dat doet en ik weet zeker dat t Frenkpie niet was. kan admin dat niet nachecken want dat gezeik kannecht niet meer. word onderhand stontziek van die etters hier. stelletje blagen
 
W000t !!! jij ookal dandy?

das de DERDE AL !!! iemand is mij vet hard aan k*tten hier :( :( :(
 
ja bij mij ook dus, geef maar toe dat jij het was Frenkpie :p j/k
 
HOWwww das hier echt wel klote aant worden !!!
kvind dat karma gedoe echt een leuk en fijn idee en je kan er ook echt iets nuttig van maken !
Maar er zou echt een controle op kunnen komen !
-niet zonder afzender
en ja je zou enkel onder je eigen naam moeten kunnen karma geven !
kheb echt het gevoel dat hier nog zever van gaat komen
 
ben beniuiwd wie die k*tjanus is en dan gaan we met zn alle hem op de BBQ leggen

misschein dat bij karma geven automatisch je naam erbij koet komen te staan. dan houdt t wel op en als je dan negatief karma geeft dan moet je je ook kunnen verantwoorden
 
Lijkt me een goed idee.
 
ja dandy lijkt me ook een ideale oplossing
 
Back
Naar boven