XXL Nutrition

Negatieve Karma!

Bezoekers in dit topic

Ach ik krijg ook negatief karma omdat we ons aan de regels proberen te houden. mensen zijn meteen op hun pik getrapt en geven dan maar zielig een negatief karma.

zal wel de leeftijd zijn van sommige pubers hier op het board
 
Originally posted by Diver2000
Ach ik krijg ook negatief karma omdat we ons aan de regels proberen te houden. mensen zijn meteen op hun pik getrapt en geven dan maar zielig een negatief karma.

zal wel de leeftijd zijn van sommige pubers hier op het board

Ik zal hier ook wel weer negatief karma voor krijgen, maar ik denk dat er genoeg nog zogenaamde pubertjes hier op het board zitten die al een heel wat hogere leeftijd hebben dan ik.

Laatst tijd valt het mee, maar ik heb het ook al vaak zat gehad dat ik negatief karma voor toch een echt goede post kreeg. Als je het mij vraagt is het een vast "clubje" die gewoon zielig genoeg is om zoiets te doen. Ik wil ook niemand veroordelen ofzo hoor, ik weet dat de mensen van de vaste club hier zoiets niet doen gelukkig.
Dat is dus ook de reden dat ik me van het karma niet teveel aantrek, het blijft tenslotte ook maar internet. En ik weet ook wel ongeveer wanneer ik een goede of een slecht post maak. Alleen voor die slechte krijg ik nooit karma :D

En als je iemand niet mag of het niet met hem eens bent... Tja om dan gelijk negatief karma te geven... Ik denk dat dit soort dingen ook zich blijven voordoen zolang er een dergelijk systeem actief is op een forum oid. Niks aan te doen dus.
 
Ik vind het ook meer onzin worden, ik krijg denk al negatief karma omdat ik een meid ben ofzo...

Laat het nu allemaal wel zo.
 
je zou juist positieve moeten krijgen :D
 
maar idd.

kreeg er laatst een voor de tietentest. Omdat ik 18 punten had kreeg ik een negatief karma ??? zonder afz.
 
Kan alleen maar zeggen, mensen die onterecht negatieve karma rondsturen zullen als ze hiermee doorgaan ooit door de mand vallen en dan is er een grote kans dat je geband wordt!
 
JE BENT EEN SCHIJTERD, AFZ FRENKPIE...

Heb ik ook al gehad.. Het hoeveelste geval ben ik al? Frenkpie heeft het zekers niet gedaan. Welke flauwe plezante is hier weer bezig? Kun je niets beters doen dan mensen neg karma te geven en dat onder een andere naam.. Ik dacht al even dat ik echt een schijterd was :( ... Ik vind dat er een jacht moet worden geopend op die kakker..


Let the Hunt begin [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar] Jaaaaa pak hem
 
Originally posted by Bracke
JE BENT EEN SCHIJTERD, AFZ FRENKPIE...

Heb ik ook al gehad.. Het hoeveelste geval ben ik al? Frenkpie heeft het zekers niet gedaan. Welke flauwe plezante is hier weer bezig? Kun je niets beters doen dan mensen neg karma te geven en dat onder een andere naam.. Ik dacht al even dat ik echt een schijterd was :( ... Ik vind dat er een jacht moet worden geopend op die kakker..


Let the Hunt begin [Abeelding niet meer beschikbaar]
Ik ga het bekijken Bracke, uitslag volgt. Waarschijnlijk openbaar.
 
Originally posted by admin

Ik ga het bekijken Bracke, uitslag volgt. Waarschijnlijk openbaar.

[Abeelding niet meer beschikbaar]StandBy For Action, ready.... Aimmm...
 
Ok, ik weet wie de afzender is. Maatregelen naar die persoon worden nu genomen.
 
We gaan een waarschuwing sturen naar de persoon in kwestie.
 
Originally posted by Bracke
JE BENT EEN SCHIJTERD, AFZ FRENKPIE...

Ik dacht al even dat ik echt een schijterd was :( ... Ik vind dat er een jacht moet worden geopend op die kakker..
Let the Hunt begin [Abeelding niet meer beschikbaar]

ik kon ook al de slaap niet vatten...bedankt daarnog voor Frenpie;)
 
Originally posted by admin
naar de persoon in kwestie.

En wie is dat? Ik wil wel weten welke lul Frenkpie in de rug ligt te steken. Wie weet is het wel een van mn buddies?? Zonder dat ik het weet... :scared:
 
ik denk dat we er geen last meer van hebben, laat ik t zo stellen


polletje houden?:D
 
ja ben eigenlijk ook wel benieuwd wie het was !
De rotzak:yell: :grumble: :fire:
 
Originally posted by dandyman
ik denk dat we er geen last meer van hebben, laat ik t zo stellen


polletje houden?:D

MAfia??!!
 
we zijn aan het overleggen wat we gaan doen. details volgen later
 
Back
Naar boven