Fitness Seller

Negatieve Karma! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Spike
we zijn aan het overleggen wat we gaan doen. details volgen later



Kijk ik zou het wel appreciëren dat jullie die schavuit die hiervoor verantwoordelijk is openbaar bekend maken, want nou denkt iedereen dat ik het ben.

Ik had deze grap al eens toegepast met Rob12345 vroeger, maar heb toen wel zelf eerlijk op het board bekend dat ik het was :p
 
lol nee hoor we weten dat jij het niet bent. maar zoals ik zei, we kunnen niets doen zonder dat er meer mods op de hoogte zijn.
 
En wat voor maatregelen denk je nu te gaan nemen?
Ga je hem stenigen? Of hem in zijn reet palen??
Of enkel maar bannen....

Als je me toch niet wil bannen,hou me dan wel op de hoogte...
 
Bijt hem in zijn pik!!!

...iemand...!!!


:)
 
Nee daarmee komt hij niet weg, eerst rammen we hem in elkaar en daarna verkrachten we hem met zijn alle en dan op laatst mag je hem in zijn Pik bijten Rob
 
Originally posted by f*cking ecto
Ik kreeg bijv. ook gisteren of vandaag negatieve karma via de foto-thread van Mr.J: Je bent een schijterd, afz ********... Terwijl ik alleen een compliment heb gegeven...


er zit volgens mij idd iemand neg. karma te verspreiden onder andere namen.


Ik kreeg precies dezelfde pm!
 
Hij heeft er een stuk of 10 verstuurd voor zover ik weet...
 
Originally posted by admin
Hij heeft er een stuk of 10 verstuurd voor zover ik weet...

Ik denk al dat ik weet wie het is... En ik weet zn reden..:rolleyes:
 
Stakkers.. Bannen die zooi!
 
Medemenselijkheid is een zeer goede menselijke eigenschap ...... En als dat niet helpt zijn mensen heel goed in wraak nemen .... flood zijn internet verbinding er uit !
 
Originally posted by Bracke


Ik denk al dat ik weet wie het is... En ik weet zn reden..:rolleyes:

ik heb ook een donker vermoeden mar noem geen namen. anders ben ik de lul. ga geen verdachte aanwijzen. wijs enkel een zaklamp in zn harses...oh shit nu verklap ik dat t een kerel is:D
 
Mmmmm, mooi dat er nu tenminste iets eraan word gedaan. Zal dat gedoe eindelijk afgelopen zijn.
Maar aan de andere kant is het wel zo dat het dus niet klopt wat er werd gezegd over het niet na kunnen kijken vanwege privacy redenen. Maar nood breekt wetten zullen we maar zeggen :D
 
Als je echt wil kun je alle www verkeer natrekken. Als systeembeheerder was dit een van mijn specialiteiten en heb ik regelmatig 'abonees' die onrechtmatig de services van mijn internet provider ge/misbruikten opgespoord, ook al zouden alle gegevens zo 'annoniem' zijn.

Annoniem op internet betekent zoveel als ; men gaat niet de moeite nemen het na te trekken ...... behalve ......
 
Originally posted by avg

Maar aan de andere kant is het wel zo dat het dus niet klopt wat er werd gezegd over het niet na kunnen kijken vanwege privacy redenen.


Met zulke uitspraken moet je opletten, Ad!!! Daar houdt men hier niet van!! ;)
 
oeps .... dan had ik die nmap scan om de kraakbaarheid van deze site te bekijken beter oon maar niet aan T moeten sturen ;)
 
Originally posted by Shadum
oeps .... dan had ik die nmap scan om de kraakbaarheid van deze site te bekijken beter oon maar niet aan T moeten sturen ;)

Shadum kan je dat tooltje ook niet eens naar mij sturen?
Enkel om er wat van te leren natuurlijk, niet om iets proberen te kraken...:o
 
Kom maar eens langs ..... zal ik je wat lessen geven !
 
Originally posted by Olimantado



Met zulke uitspraken moet je opletten, Ad!!! Daar houdt men hier niet van!! ;)

Ik denk niet dat de mensen zich aan mijn post zullen storen hoor.
Tenminste dat hoop ik :D
 
Back
Naar boven