Fitness Seller

Negatieve Karma! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

me2 :/
ik poste alleen maar "let's see :D"
:(
 
Originally posted by admin
Ok, ik weet wie de afzender is. Maatregelen naar die persoon worden nu genomen.

ik vind wel dat wij t recht hebben om te weten wie t is.
alhoewel dat ook enerzijds weer negatieve blikken jegens zijn/(haar, maar denk t niet) kanten op zal leveren...dit heeft hij dan natuurlijk wel verdiend. Maar Frenkpies naam moet worden gezuiverd.



Goed van mij he, de onschuldige member uithangen...:D
 
Misschien krijg je daar wel positieve karma's voor. :D
 
Rob G is wel redelijk stil he de laatste dagen:D
 
idd, is wel een verdachte...

hij heeft wel een alibi door soms positieve karma weg te geven:rolleyes:
vertrouwde die vent van begin af aan al niet
 
Ik vind dat we geen overhaaste (bijna) namen moeten noemen. Laten we wachten tot de schuldige bovenkomt..
 
Originally posted by Dr. Worf
Ik vind dat we geen overhaaste (bijna) namen moeten noemen. Laten we wachten tot de schuldige bovenkomt..

:rolleyes:
 
Originally posted by Bracke
Rob G is wel redelijk stil he de laatste dagen:D

i do have a social life... ;)

me vriendin is een week alleen thuis :)

Originally posted by dandyman
idd, is wel een verdachte...

hij heeft wel een alibi door soms positieve karma weg te geven:rolleyes:
vertrouwde die vent van begin af aan al niet

ho! ho! ho! Dadelijk krijg je nog een lading negative karma van mi...uhhh....Frenkpie! ;)
 
:o waag t niet jij ! or I'll track you down and kick your ASS

:p
 
Is de dader al bekend? kom op admin give us some sensation
 
Wat zijn we toch nieuwsgierig.. Kom op zeg het ons.. We zullen met zn allen op de commerciele banner hierboven klikken als je het ons zegt..

Wie weet kopen we wel iets liefste admin :D
 
Wederom heb ik negatieve karma zonder afz ontvangen. Als iemand die mij negatieve karma gegeven heeft dit leest, Je bent echt een laffe tering lijer
 
Waar maak je je toch druk om, ik krijg soms ook negatieve karma's het is niet anders. Maar door zo te reageren vinden ze alleen maar leuk en doen ze het vaker.
 
Originally posted by Juriaan
Wederom heb ik negatieve karma zonder afz ontvangen. Als iemand die mij negatieve karma gegeven heeft dit leest, Je bent echt een laffe tering lijer

ik ontvang t ook regelmatig nog, maak me er echt niet druk om, zo speel je ze alleen maar in de kaart
 
Iedereen krijgt neg karma, heck, ik krijg soms negatieve karma op posts waar ik dagen aan gewerkt heb (bijv. een artikel) who cares? Als ze dat leuk vinden, veel invloed heeft het niet op je algemene karma.
 
Originally posted by admin
Iedereen krijgt neg karma, heck, ik krijg soms negatieve karma op posts waar ik dagen aan gewerkt heb (bijv. een artikel) who cares? Als ze dat leuk vinden, veel invloed heeft het niet op je algemene karma.

Het gaat mij er niet om dat het een negatieve is T. Weet je waar ik me gewoon aan erriteer dat men er geen naam bij zet. :D
 
Oké ik geef het toe, ik heb het gedaan :D

Wil je me nu palen?
 
Een naamloze neg karma is best irri, kan ik me voorstellen.. Maar uuh, is het niet erger dat er geen reden bijstaat? Zo kan je voor jezelf uitmaken of de karmadonatie terecht is, of niet.

;)
 
je bent een scheiterd is best een goede rden toch?:D

maar daar kan ik me wel aan irriteren, negatieve karma zondeer verklaring. meestal zit er ook geen redenatie achter
 
Back
Naar boven