MuscleMeat

Negatieve Karma!

Bezoekers in dit topic

Heb nu van de 4 karma's 3 neg en allemaal zonder reden. Ik vind gewoon dat als er zulke zielige mensen op het board zitten dat die missch eens hen frustraties kwijt moeten. Een praatgroep oprichten hier :D
 
Originally posted by dandyman
je bent een scheiterd is best een goede rden toch?:D

maar daar kan ik me wel aan irriteren, negatieve karma zondeer verklaring. meestal zit er ook geen redenatie achter

Maar waarom doet iem dit dan? Gewoon om mensen te kloten?
Ik heb medelijden met zulke mensen. Ik moet toegeven dat ik ook neg karma heb uitgedeeld in het begin, toen het sys pas uitkwam. Maar na dandymans verklaring, toen hij zei dat hij nooit neg karma uitdeelde, ben ik ook van mening veranderd. De wereld kent al genoeg dieptes en daalpunten. We komen hier om ons te ontspannen en om ons te amuseren, dit is een leuke plek, laten we het zo houden ;)
 
Originally posted by Juriaan
Heb nu van de 4 karma's 3 neg en allemaal zonder reden. Ik vind gewoon dat als er zulke zielige mensen op het board zitten dat die missch eens hen frustraties kwijt moeten. Een praatgroep oprichten hier :D

Gefrustreerde mensen?? Hier op dit forum? Nijhhhh... :D
 
Originally posted by Juriaan


Het gaat mij er niet om dat het een negatieve is T. Weet je waar ik me gewoon aan erriteer dat men er geen naam bij zet. :D
Dat begrijp ik goed. Alleen, stel dat ze hun naam erbij zetten, zou je dan niet sneller geneigd zijn om die andere persoon te willen 'straffen'?

Dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn....

Maar akkoord, het is wel sportiever als we onze naam erbij zouden zetten en daarvoor dan ook niet direct gestrafd worden.
 
Originally posted by admin

Dat begrijp ik goed. Alleen, stel dat ze hun naam erbij zetten, zou je dan niet sneller geneigd zijn om die andere persoon te willen 'straffen'?

Dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn....

Maar akkoord, het is wel sportiever als we onze naam erbij zouden zetten en daarvoor dan ook niet direct gestrafd worden.

over karma gesproken he :(
 
Originally posted by admin

Dat begrijp ik goed. Alleen, stel dat ze hun naam erbij zetten, zou je dan niet sneller geneigd zijn om die andere persoon te willen 'straffen'?

Dat zou dan heel kinderachtig zijn.. Voor mijn part kan iemand mij gerust neg karma geven, zonder dat ik daarbij de "rekening" vereffen.. Dit is nat helemaal geen oproep om neg karma te krijgen :D

Nogmaals, ik geloof in belonen, niet in afstraffen ;)
 
Originally posted by Bracke


Dat zou dan heel kinderachtig zijn.. Voor mijn part kan iemand mij gerust neg karma geven, zonder dat ik daarbij de "rekening" vereffen.. Dit is nat helemaal geen oproep om neg karma te krijgen :D

Nogmaals, ik geloof in belonen, niet in afstraffen ;)

neg karma komt eraan!

hehehe...
 
Wat zeuren jullie nu? Jullie krijgen tenminste nog karma!

Bij mij neemt niemand ook maar de moeite bij mij op 't knopje te klikken... :rolleyes:



:D :cool:
 
Originally posted by MrJ
Wat zeuren jullie nu? Jullie krijgen tenminste nog karma!

Bij mij neemt niemand ook maar de moeite bij mij op 't knopje te klikken... :rolleyes:
:D :cool:

Wij willen wel zijn alle negatieve karma's sturen hoor:D
 
Dat vreesde ik al ja. :p
 
Hehe, opeens heb ik ook karma, yeah!

Tnx all!


:D :lifter:
 
Back
Naar boven