MuscleMeat

Negers hebben geen humor..

Bezoekers in topic

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
saint zei:
Ssssssst! Verklap mijn act nou niet. Ik heb er jaren over gedaan om te leven, te lopen, te eten en te werken (ahum) als een neger.
Ik ook ik ook ik ook!
Moeilijk hè dat neger zijn. Aan je avatar te zien ben jij tenminste nog enigszins getint, dat is altijd wel een voordeel als je een neger wilt zijn. Waar haal jij je bling bling? Ik haal gewoon goudkleurige sierkettingen bij de Gamma, van een afstand lijkt dat net echt. Bij de Zeeman is nu echt een ille trainingspak in de aanbieding. Lauwe shizzle! Die heb ik gelijk gekocht, nigga gets to have fly gear. Mijn moeder heeft gelijk FUPU op het veelkleurige jasje genaaid, net echt. Wicked!
Het moeilijkste vind ik nog dat mensen niet weten dat een klein doprje in de polder net zo hard kan zijn als South Central L.A. Drive by’s zijn kinderspel als je al eens voor je leven hebt moeten rennen vanwege een losgebroken koe! :eek:

saint

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 jan 2004
Lengte
1m78
Massa
94kg
Lauw zei:
Ik ook ik ook ik ook!
Moeilijk hè dat neger zijn. Aan je avatar te zien ben jij tenminste nog enigszins getint, dat is altijd wel een voordeel als je een neger wilt zijn. Waar haal jij je bling bling? Ik haal gewoon goudkleurige sierkettingen bij de Gamma, van een afstand lijkt dat net echt. Bij de Zeeman is nu echt een ille trainingspak in de aanbieding. Lauwe shizzle! Die heb ik gelijk gekocht, nigga gets to have fly gear. Mijn moeder heeft gelijk FUPU op het veelkleurige jasje genaaid, net echt. Wicked!
Het moeilijkste vind ik nog dat mensen niet weten dat een klein doprje in de polder net zo hard kan zijn als South Central L.A. Drive by’s zijn kinderspel als je al eens voor je leven hebt moeten rennen vanwege een losgebroken koe! :eek:
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
Vind je het gek dat ze je niet geloven. Iedereen ziet aan de foto op je avatar dat je blank bent. :D

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
dat is idd een blanke avatar Lauw. Dat is echt zo'n foto van een skelet die je ook vaak op die goedkope zwarte shirtjes ziet bij van die types met lang haar, stinkende oksels en een vlassig snorretje.

Maar even weer ontopic: hoe oud zijn je zusjes Saint? Ik ben echt een goede jongen, daar kun je van op aan. Of vallen ze soms niet op kazen? Dat zou balen zijn!

saint

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 jan 2004
Lengte
1m78
Massa
94kg
boogie zei:
dat is idd een blanke avatar Lauw. Dat is echt zo'n foto van een skelet die je ook vaak op die goedkope zwarte shirtjes ziet bij van die types met lang haar, stinkende oksels en een vlassig snorretje.

Maar even weer ontopic: hoe oud zijn je zusjes Saint? Ik ben echt een goede jongen, daar kun je van op aan. Of vallen ze soms niet op kazen? Dat zou balen zijn!

Twee van 14 (tweeling), één van 15, één van 16 en één van 18. Of ze op kazen vallen? Ik weet het niet. We wonen in de Bijlmer en daar heb je bijna geen kazen.

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
nou 18 maarliefst, daar is helemaal niks mis mee! :D
En als ze een btje de kazencultuur wil leren kennen waaruit ik kom, hier een fragmentje dat een goed beeld inzicht verschaft in mijn achtergrond:
[Link niet meer beschikbaar] :roflol:

maar goed, ik hou me dus aanbevolen ;)

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Boogie in de Bijlmer! Ik krijg GTA San Andreas visioenen.

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
saint zei:
Twee van 14 (tweeling), één van 15, één van 16 en één van 18. Of ze op kazen vallen? Ik weet het niet. We wonen in de Bijlmer en daar heb je bijna geen kazen.
Je zus van 18, wil die niet eens poseren voor ons forum?
Ik zal de foto's wel maken. Het worden echt hele nette foto's, padvinders-erewoord.

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
hé lauw, hou jij je er even buiten. Jij hebt al een exotisch vrouwtje (uit Duitsland toch? :D ) Nu is het mijn beurt potjandorie.

Rhinemann

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 feb 2004
boogie zei:
hé lauw, hou jij je er even buiten. Jij hebt al een exotisch vrouwtje (uit Duitsland toch? :D ) Nu is het mijn beurt potjandorie.

ech nie dat Duitsland exotisch is, zuurkoolkoppen zijn het. Nee, als het dan toch exotisch moet liever Cabo Verde of Brasil. Enne, waarom is het jouw beurt? :D

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
Rhinemann zei:
ech nie dat Duitsland exotisch is, zuurkoolkoppen zijn het. Nee, als het dan toch exotisch moet liever Cabo Verde of Brasil. Enne, waarom is het jouw beurt? :D
Zo jammer hè, die vooroordelen.:D
Duitsers zijn hartstikke leuk. Ze moeten alleen niet proberen de wereld te veroveren en complete volkeren uit te moorden. :(

Rhinemann

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 feb 2004
Lauw zei:
Zo jammer hè, die vooroordelen.:D
Duitsers zijn hartstikke leuk. Ze moeten alleen niet proberen de wereld te veroveren en complete volkeren uit te moorden. :(

Duitsers zijn niet leuk en komen hier te vaak kuilen graven in Scheveningen om hun vette bierpens in te leggen, maar wel auteur van het dunste boek ter wereld: Duitse Humor :D

Naar boven