Fitness Seller

Neko's log

Bezoekers in dit topic

Hmm weet niet zo goed wat je daarmee kunt doen, misschien heeft iemand anders wat tips.
 
Komt omdat je bang bent voor de gewichten :p
Haha nou met curl heb dat totaal niet.
Ff volgende training afwachten. Zou morgen en Donderdag gaan maar keelontsteking en griep. Dus ff wat rusten en Donderdag en zaterdag trainen.
 
Toch vandaag getraind
Ging toppie. Ik heb me ook met een vriendin ingeschreven voor mudmasters in Scheveningen super tof.

Verder dit weekend ff vet% gemeten met caliper. Gedaald met 2.5% terwijl gewicht zelfde is dus dat is mooi. Toevallig deze week wel 400gr afgevallen maar dat is niet die 2.5% haha

Squat
72.5kg 3x5

dl
72.5kg 5x
75kg 2x3

bp
40kg 5x en 2x4

Cable row
100lbs 3x5

fp
40lbs 3x10

Db oh extensions
16kg 3x5

Db curl
10kg 3x5

25min cardio
 
Haha nou met curl heb dat totaal niet.
.
Staat er in je gym mss ook een biceps machine, hetzij met 2 losse grips of met een steun + voorhangend hengsel. Als je die in de gym hebt kan je kijken of je het via statische bewegingen ook hebt. Even een controle momentje inlassen zeg maar en mocht je het niet compleet vertrouwen even naar de huisarts.
 
Staat er in je gym mss ook een biceps machine, hetzij met 2 losse grips of met een steun + voorhangend hengsel. Als je die in de gym hebt kan je kijken of je het via statische bewegingen ook hebt. Even een controle momentje inlassen zeg maar en mocht je het niet compleet vertrouwen even naar de huisarts.

Bedankt voor de tip.
Laatste training had ik er stuk minder last van dus misschien was gewoon toeval of moest me pols wennen aan nieuwe gewicht. Ben zelf iemand die graag/zoveel mogelijk met losse gewichten train :)
 
De training van vandaag was zwaar. Voelde me erg ziek, oorpijn, verkoude zweterig geen energie. Na traiNing gelijk me bed in gegaan. Had ook nog erg pijn in me rechter schouder waarschijnlijk overbelasting van werk.


Squat
75kg 3x3

Dl
75kg 3x3

Bp opwarmen stang voelde schouder erg dus overgeslagen.

Latt
70lbs 3x5

extensions
16kg 3x5

curl
10kg 3x5

10min loopband

En kruipend naar huis me bed in
 
Trainen als je ziek bent is ook zwaar... :(
Beter nu eerst even goed opknappen hoor.
beterschap.
 
Dat is inderdaad niet lekker trainen... Gebruik je tijd om wat aan te sterken!
 
Bedankt :)

Die middag me bed in heeft me erg goed gedaan. Voel me zo goed als beter. Vrijdag moest ik werken erg drukke dag. Maar vanaf nu tot dinsdag kan ik lekker rustig aan doen dus moet goed komen.

-maandag me mountainbike ophalen jeej-
 
Hoihoi,

Op internet kwam ik fitexpo 2016 tegen nu komt mijn dilemma.
Welke dag ga ik er naartoe?
Zaterdag 21 mei - Benelux kampioenschappen in de 4 klassen
Zondag 22 mei - wedstrijd dames bikini en men's fysiek.

Wat zouden jullie doen? Of beide gaan?
 
Training vandaag ging wel goed.
Moest wel squatte in andere rek was super druk. Dit rek is soort kooi Dus kunt maar 1stap naar achter zetten of zo erg vervelend. Ondanks dat nog wel tevreden.

Squat
77.5kg 3x3

dl
77.5kg 3x3

bp
40kg 3x3

fp
20lbs 3x10

Cable row
100lbs 3x5

Db Curl
10kg 3x5

Db oh ext
16kg 3x5

bor
20kg 2x10

30min cardio
Ook is het de bedoeling op maandag week 1 banen te gaan zwemmen en week 2 moutainbiken dat om en om dus.
Lekker actief
 
week 2 moutainbiken
doe je dat op een outdoor-track/bos of gewoon op de straat? Vroegahhh ook eens een blauwe maandag gemoutainbiked maar vond wielrennen eigenlijk leuker. Bij mij begint het nu alweer te kriebelen bij de eerste zonnestralen maar is nog wel koud
 
doe je dat op een outdoor-track/bos of gewoon op de straat? Vroegahhh ook eens een blauwe maandag gemoutainbiked maar vond wielrennen eigenlijk leuker. Bij mij begint het nu alweer te kriebelen bij de eerste zonnestralen maar is nog wel koud

Is de bedoeling om in het bos te doen op de tracks heuvelrug/leersum/anerongen/zeist
 
Training van zaterdag ging ronduit &&#^@%%@^@^@^@@ piep

Squat was enigste wat goed ging 77,5kg 3x5

Verder ging DL echt ruk... 77,5kg kreeg ik niet van de vloer 2x fail 3de keer 1x gelukt
Terug gegaan naar 70kg kreeg ook niet van de grond. BP hebben we het niet over.
De dag maar gewoon gestopt en naar huis gegaan goed rusten was een drukke werkweek waarschijnlijk hierdoor vermoeid.

Vandaag ging training erg goed! Was in een andere gym wegens omstandigheden.
Ze hadden hier geen 1,25 schijven dus was verplicht of om lichter of zwaarder te gaan.

Squat
80kg 3x3

DL
80kg 3x3

BP
40kg 1x5 en 2x4

row
100lbs 3x5

DB OH extensions
16kg 3x5

DB curl
8kg 3x5 ( 10 voelde op 1 of andere manier erg zwaar )


Geen tijd voor cardio maar is de bedoeling dat morgen toch ga zwemmen
 
Is toch goedgekomen... Nette training zeg! :thumb:

En lekker hoor zwemmen, brengt me op het idee om dat binnekort maar eens te gaan doen
 
Dikke squat hoor.

Netjes.
 
Thanks!

Deze week meer werken dan normaal ivm heropening werk. Super leuk maar druk.
Daardoor zaterdag pas trainen hopelijk gaat dat beetje lukken haha
 
Veel succes met hele dag staan.

Krijg al last van me rug als ik eraan denk :D
 
Veel succes met hele dag staan.

Krijg al last van me rug als ik eraan denk :D

Haha jaa het went normale werkdag is 9uur staan. Vooral op je houding letten
 
Haha jaa het went normale werkdag is 9uur staan. Vooral op je houding letten

Jij liever als mij.

Ik zou gewoon op de grond of bar gaan zitten :D
 
Back
Naar boven