Fitness Seller

nekpijn! help! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leeman

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2005
Berichten
6.308
Waardering
90
Lengte
2m30
Massa
43kg
Vetpercentage
> 50%
Ik heb nu al sinds 2 weken een vervelende nekblessure...als ik me erg inspan trekt het volledig samen en krijg ik me een nekpijn (dat gepaard gaat met hele erge hoofdpijn) ...dit is begonnen toen ik aant peck-decken was..het schoot er ineens in en sindsdien heb ik bij iedere bovenlichaam training veel pijn :mad: ..wat moet ik nou doen?
 
Naar de dokter gaan?
 
en wat moet die eraan doen dan?
 
ja okey maar wat moet ik er aan doen dan? ...ik heb t niet opgelopeb tijdebs een traps oefening maar tijdens de peck-fly
 
Probeer die oefening te vermijden!
Alternatief cross cable!
 
zal die eens proberen als alternatief..alleen vind ik die lang niet zo goed als de peck-fly
 
Leeman zei:
zal die eens proberen als alternatief..alleen vind ik die lang niet zo goed als de peck-fly

Gewoon proberen bij pijn moet je zorgen voor alternatieven en om de blessure heen trainen!
 
ik hoop echt dat t weg gaat..bij banken heb ik nu ook al last zie je
 
Kick ....
Hier ook één, al sinds lange tijd heb ik circa 30 tot 40 uur na een training last van lichte tot zware hoofdpijn (afhankelijk van hoe licht of zwaar ik train en van hoe gestrest ik ben in die periode), welke het gevolg is van nek en schouderspieren die helemaal vast zitten.
Nu train ik niet loodzwaar, want thuistrainer en met rekken en strekken, lichter trainen en minder frequent trainen heb ik de afgelopen jaren de hoofdpijn goed beheersbaar kunnen houden, maar afgelopen week heb schouderduwen, schouder ophalen, staande opwaarts roeien en zijwaarts heffen gedaan en zit mijn nek zo vast dat ik al dagenlang een lichte hoofdpijn heb die in de loop van de dag erger wordt en na het slapen weer is afgezwakt.
Nu heb ik het schouderduwen vanuit mijn nek gedaan, staand, omdat ik dan meer kracht kan zetten en ik een wat zwaarder gewicht wilde proberen.
Kan de nekpijn en hoofdpijn veroorzaakt zijn door dat schouderduwen of moet ik ook uitkijken bij oefeningen als staande roeien, shruggs en bijvoorbeeld zijwaarts heffen?

Alvast dank voor reactie en greetz,

Aad
 
Back
Naar boven