MuscleMeat

nekpijn na training schouders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sytox

Cool Novice
Lid geworden
25 aug 2012
Berichten
67
Waardering
5
Lengte
1m73
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Zoals de titel al zegt, heb vandaag schouders getraind voor de eerste keer (net begonnen met fitness) en heb nu ineens last aan de zijkant/achterkant van mijn nek...

Heb alle oefeningen juist uitgevoerd want heb rondleiding gehad in de fitness met trainer erbij en heeft gekeken naar de uitvoering van men oefeningen..

De oefeningen die ik heb gedaan zijn:
-Shoulder press machine
-Deltoid machine
-upright rowing machine

Is het normaal dat ik dit heb?, heb 2 jaar geleden ook aan fitness gedaan en heb hier nooit last van gehad...
 
Denk dat het gewoon weer ff gewenning is. Denk goed aan je houding en ademhaling en niet te zwaar trainen. Rustig opbouwen, zo geef je ook je pezen de tijd.
 
upright row belast de traps dus ook de nekspieren
 
Aah oke dan komt het dus daarvan, heb die upright row nooit gedaan vroeger.
Ben rustig begonnen, heb ervoor gezorgd dat ik elke set kon afmaken dus gewicht zat zeker niet te hoog
 
sluit me aan bij de rest, rustig aan opbouwen. Begin na 5 jaar fanatiek BB pas weer 5 jaar later en merk dat ik dat ook heb. Teveel willen. Heb stap terug gedaan en toegegeven dat ik wat ouder wordt. Is lastig maar wel het beste. (klote als je 100+ BP en nu 80+ BP binnen paar maanden maar moet afremmen, maar het helpt) Je komt er wel, easy goin mate
 
Back
Naar boven