XXL Nutrition

Neo Pets?

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Ben gisteren door mijn buurvrouw geïntroduceerd in de wondere wereld der Neo Pets.

Ze heeft al bijna 800.000 punten verzameld door bijna elke dag te spelen en haar beesten tijdig te voederen. Ik geloof dat ze er elke dag wel een paar uur mee zoet is.
Ik heb er, gezien de tijd dat ik hier op het forum (en andere plekken) doorbreng, geen tijd voor.. maar het viel me wel op

Iemand anders,die er ook aan verslaafd is. Of aan andere spelletjes... ze was ook erg gecharmeerd van God Games en we hebben het uitgebreid over Sim City, Civilized en Caesar III gehad.

Tja, je moet toch wat als Internet uitvalt ;).. Neo Pets speel je via Internet, dus wel **** als het 9 uur lang uitvalt.

Espi

Shit hee.. Das waar ik heb daar ook nog 3 dieren zitten. hahaha Shit ik zal ze maar eens eten gaan geven. ik heb daar ook nog aandelen op de Stock market

• Topic Starter Topic Starter
Jouw beesten zijn nu wel overleden geloof ik..

Het leukste was dat ze zo vol vuur zat te vertellen, dat ik er echt in geïnteresseerd in raakte, ook al dacht ik dat het pure tijdsverspilling was.. mja zullen anderen ook wel vinden van dat ik zoveeel tijd op fora doorbreng.

Spelletjes spelen blijkt wel heel goed voor coördinatie-vermogen en geheugen etc. te zijn.
Mja, in het laatste geval ga ik liever een andere taal leren. Als ik volgend jaar naar China ga, moet ik toch een paar woordjes steenkolen-Chinees kunnen..

Espi (brabants - nl - en - esperanto - du - fr - sp - port - rus)

haha nee ze leven nog :P alleen me aandelen staan ver in de min :(

Terug
Naar boven