Fitness Seller

nep modellen-scouts belagen tieners online (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smerige gasten altijd die dit doen. Trieste kneuzen die zelf geen vriendin/vrouw kunnen krijgen.

Toch vraag ik me ook af hoe naïef die meisjes zijn die in deze onzin trappen.
 
Tsja, aan het br33z4h-taalgebruik te zien zullen deze dames niet al te oud zijn.
 
Interessante kwestie wel.

SugababesDirecteur zei:
“Ik zal de laatste zijn die ontkent dat er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen. Dat is dan ook de reden waarom wij anonimiteit niet toestaan, waarom wij actief controleren op verzonden berichten, waarom onze leden de mogelijkheid hebben alles aan te geven wat ze niet vertrouwen, waarom wij 15 mensen hebben die alle onderdelen van de site actief controleren om excessen te voorkomen."

Het doet ze pijn te merken dat hun 'kindje' keer op keer als pedofielensite wordt weggezet. Ze voelen zich niet serieus genomen. Terwijl ze inmiddels toch werken in een mooi bedrijfspand in Ede en in een lease-auto rondrijden. Met andere woorden: het zijn geen amateurs.

"Sugababes en Superdudes zijn jongerensites. Overal waar jongeren komen, zijn ook pedofielen."

Dat is bijv. allemaal wel leuk en aardig gezegd, maar intussen is SD/SB wél de gemiddeld jóngste site, met een leeftijdsgemiddelde van 14/15 jaar en hebben ze vast ook wel, ondanks mijn en MrJ's genialiteit, de primeur het gemiddeld laagste IQ te hebben :o

Triestige mannekes? Dat zou ik zo hard nog niet durven zeggen, tenslotte is het maar wát spannend een "echt" meisje uit de kleren te praten dan naar een gemaakt pr0n filmpie te spienzen. Wanneer iemand van ons het flikt en er hier een filmpje van post lopen we haast een polonaise van jolijt terwijl we roepen hoe dom dat wicht wel niet is.

En nu is het ineens een schandelijke bedoening. Omdat het lijkt alsof het je zusje kon zijn, of je dochter of whatever ja. Dát vergeten we voor het gemak even als DBC of Rebel weer een "msn-sletje hierrrr" thread maakt.

Ik ben geen fan van banners, maar een banner op dergelijke sites met een link als "verdacht? klik hier voor anti-pedo-info" en dan een lijst met herkenningspunten voor mafketels en "echtheidskenmerken" van bestaande organisaties lijkt me nog niet zo'n slecht idee.

Sterker nog, ik ga sugababes daar over mailen, dat idee is octrooi geld waard. Ik bescherm zo duizenden meiskes tegen mentale problemaetieck :D
 
jongens jongens niet afdwalen, dit is de sectie Samenleving & Politiek, wel serieus blijven en het niet in je hoofd halen een grapje te maken :rolleyes:

on topic:
zieke geesten. hebben waarschijnlijk nog nooit een vrouw van dichtbij gezien zonder te moeten betalen.
 
Heren, houden we dit topic een klein beetje serieus? ;)
 
ik kan er niet mee zitten hoor. Die meisjes zijn zo dom, die verdienen het bijkans gewoon. Ja ik weet het, ik zal nu weer negatieve karma ontvangen van Pascal ofzo (zal wel een jong zusje hebben waarbij dat vaak gebeurt ??? ), maar zo is het gewoon wel.
 
boogie zei:
ik kan er niet mee zitten hoor. Die meisjes zijn zo dom, die verdienen het bijkans gewoon. Ja ik weet het, ik zal nu weer negatieve karma ontvangen van Pascal ofzo (zal wel een jong zusje hebben waarbij dat vaak gebeurt ??? ), maar zo is het gewoon wel.
Voor een deel geef ik je gelijk. Waar zijn de ouders van die meisjes? Zelfs een geestelijk gehandicapt kind van 12 weet toch al dat dit soort dingen fout is? Ze zouden de pedo's moeten straffen, maar dan ook de kinderen van staatswege moeten heropvoeden en bij de ouders weghalen. Die bakken er blijkbaar toch niets van.
 
Ja die breezer wijven zijn natuurlijk ook kleine hoeren.
 
ach wij zijn net hetzelfde wij maken foto's van ons lcihaam en plaatsen ze op een site .
waarom dan die toeners beschuldigen van domheid als wij NET hetzelfde doen .

ik weet uit betrouwbare bron dat veel members hier wat cammen met elkaar dus ...

de pot verwijt de ketel verhaaltje
 
koetje zei:
ik weet uit betrouwbare bron dat veel members hier wat cammen met elkaar dus ...

Dit klinkt heel sinister. Of is het gewoon klaar goor?
 
Laatst bewerkt:
Diep triest:(, zolang ze maar van me zusje afblijven!
 
Ja sommige meiden zien het als een droom om model te worden natuurlijk en sommige zijn te naief dat ze nog geloven dat het zo werkt.

Helaas gebeuren dit soort dingen. kan niet genoeg voor gewaarschuwd worden.
 
Naïef dat zijn die meisjes. Het is triest dat ze niet begrijpen dat het leven niet zo werkt. Dan heb ik het nog niet eens over het taalgebruik van ze :no:
 
Ja ik heb gelijk mijn dochter en haar vriendin gewaarschuwd. Gisteren zei ze inderdaad dat ze benaderd was door een 'modellen bureau'.
 
Marc W zei:
Ja ik heb gelijk mijn dochter en haar vriendin gewaarschuwd. Gisteren zei ze inderdaad dat ze benaderd was door een 'modellen bureau'.
dat was ik...
 
een wijse kreet:

Nu de dagen slijten en de mensheid zich verder ontwikkeld blijken dingen zoals gezond verstand meestal pas nabezorgt te worden bij sommige damens.

Welke idioot heeft dat dan niet door, een modellencasting op msn.. .wordt helemaal gek hier :S

moge wijsheid ons behoeden hiertegen :S
 
Je moet toch maar gek zijn om daar in te trappen. Ik ben zelf 15 en ik weet dat msn niet te vertrouwen is, toch vreemd dat die meisjes dat niet door hebben.
 
Back
Naar boven