AndroidHealthClinic

nep schizzle

Bezoekers in dit topic

peke

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
1
neem nu dat ik een naar mijn denken een goede bron heb gevonden
maar achteraf blijkt dat het allemaal nep gear is .
wat zit er over het algemeen in de nep gear en zijn de fakers dan toch nog zo vriendelijk om iets in de vials te pleuren waar je naast geen effect ook geen ellende mee krijgt .
of mag ik me verwachten aan schizzle waar je gegarandeerd mee in het ziekenhuis beland zoals maisolie of frietolie .

wat zijn jullie ervaringen met nep aas

Neem geen risico en check je bron. Zoek uit wie hij nog bevoorraadt en vraag het hen.
Ben je van Antwerpen?
Grtz

Je kan toch even ruiken aan de test bv om te weten of het test is en geen gewone olie?

• Topic Starter Topic Starter
Neem geen risico en check je bron. Zoek uit wie hij nog bevoorraadt en vraag het hen.
Ben je van Antwerpen?
Grtz

nee omgeving hasselt.
heb al een paar keer in de scammers sectie een pm gestuurd naar een van de moddjes om dat daar dus duidelijk staat als je vragen hebt over een bron of hij te vertrouwen is je een pm naar hun mag sturen .
maar eum moddjes wat doek mis ik krijg nooit reactie .ik stel mijn vraag toch zo discreet mogelijk dus niet zo van deze dude wil me sjizzle verkope via het forum ofzo.
verder gebruiken de meeste mensen een voel of smaak proef maarja een newbie in de aas kan je rustig een fles frituurolie verkope die weet toch niet hoe het voelt of smaakt ?
en dus ook het prob van aas via mail ga maar eens uitzoeken aan wie hij allemaal levert
ik denk wel dat ik een paar betrouwbare bronnen te pakken heb maar ja zeker ben je nooit

die c**ksuckers moet je aan de hoogste boom ophangen man.
(En vind het toch vreemd dat er hier niet gepost mag worden lijk mij niet strafbaar)als er zo n t*fus lul is die je shit verkoopt die je niet wil en ook niet om vraag.
Wel jammer dat het ook vaak per post gaat, anders doe je net of je neus bloed en regel je nog een ontmoeting.

En dat bedoelde ik dus een tijdje terug met mijn berichtje dat ik het wel vreemd vond dat het altijd per post gaat. Snap ook wel dat dat voor hun bescherming is, maar ja ze kunnen je ook een doosje paracetamol opsturen en waar is jou bescherming dan.

wat zijn jullie een paar sukkels. hoe dacht je dan dat het werkte via de postduif of dat ze het af komen geven met alle medische beschrijvingen erbij.
welkom in 2007 :haha:

Reken maar dat ik effe langskom als iemand mij probeert te naaien...

wat zijn jullie een paar sukkels. hoe dacht je dan dat het werkte via de postduif of dat ze het af komen geven met alle medische beschrijvingen erbij.
welkom in 2007 :haha:

Sukkels ????

Nee sukkeltje, dus als iemand ghb of xtc of wat dan ook wil zeggen ze dan ook nou weet je wat stuur maar poen op stuur ik die shit wel op. Nee dus eikeltje.

Maar misschien zijn de mensen die kopen wel zulke sukkels om zomaar poen op te sturen.
Hoezo wie heeft die regel verzonnen
Want wat ik al zei welke bescherming heeft de koper?
En dan moet je niet gelijk bijdehand komen doen met je sukkels.
Kan aan mij liggen maar is volgens mij alleen in dit wereldje waar je zomaar geld opstuur naar iemand voordat je maar wat hebt gehad.

Dus ja,vind ik pleur die eikels met naam en email en op deze forum. Doe je er geen reet aan gebeurd er niks.

Sukkels ????

Nee sukkeltje, dus als iemand ghb of xtc of wat dan ook wil zeggen ze dan ook nou weet je wat stuur maar poen op stuur ik die shit wel op. Nee dus eikeltje.

Maar misschien zijn de mensen die kopen wel zulke sukkels om zomaar poen op te sturen.
Hoezo wie heeft die regel verzonnen
Want wat ik al zei welke bescherming heeft de koper?
En dan moet je niet gelijk bijdehand komen doen met je sukkels.
Kan aan mij liggen maar is volgens mij alleen in dit wereldje waar je zomaar geld opstuur naar iemand voordat je maar wat hebt gehad.

Dus ja,vind ik pleur die eikels met naam en email en op deze forum. Doe je er geen reet aan gebeurd er niks.
Dus de mods weten wie er te vertrouwen zijn op het gebied van as?
Staat wel in de regels dat je er niks over mag vragen op het board maar dus via pm wel.
Misschien is doen dan;)

hey luitjes hou het rustig ik weet dat iedereen hier in het midden van zen kuur zit maar hou de boel heel hehe;)

nogmaals ff vermelden ik wil met deze post zeker niemand beschuldigen van faker ofzo.
dat is het allerlaatste wat ik met deze post will zeggen hoor .
als het zo bij iemand over komt nog es sorry .
maar soms lijkt het wel of de meeste mensen hier aandelen hebben bij gg of gs .
daarom is het mss toch zo geen domme vraag he .
ik denk het enige waarmee de echtheid van de bron te testen is gewoon een kleine bestelling doen worden we gefopt is het gedaan loopt het goed bestellen we ff een internationaal transportje of 5 :D
en ik denk ook als ik een bestellingen niet te groot maak tot als we de bron helemaal kennen kan er ook niet veel mis gaan .
dacht ik toch zo bij men eigen zellve :cool:

het is toch nog altijd zo eerst kijken en ondervinden voordat je verder gaat met mensen. vertrouwen moet je in elkaar krijgen heb je niet zomaar. dus ben er het mee eens eerst klein daarna groter. met een klein iets vergooi je geen kapitalen maar weet je wel als je er iets aan hebt of niet dan.;)

ook al weer zoiets ff aan ruiken. hormoon ruikt niet

ja is mijn vriendin een lekker ding he. een bodybuilder die er goed uit ziet moet ook een mooie vrouw hebben die erlangs loopt of niet dan.
ja gebruik daarom ook geen test, mijn noten springen zo al bijna

neem nu dat ik een naar mijn denken een goede bron heb gevonden
maar achteraf blijkt dat het allemaal nep gear is .
wat zit er over het algemeen in de nep gear en zijn de fakers dan toch nog zo vriendelijk om iets in de vials te pleuren waar je naast geen effect ook geen ellende mee krijgt .
of mag ik me verwachten aan schizzle waar je gegarandeerd mee in het ziekenhuis beland zoals maisolie of frietolie .

wat zijn jullie ervaringen met nep aas

als je geluk hebt heeft de persoon in kwestie de olie wel steriel gemaakt en steriele vials gebruikt. Echter wanneer iemand de moeite neemt helemaal steriele vials te gebruiken vraag ik me af hoezo hij er niet gelijk werkzame stof bij doet, want de grondstof zelf is niet eens zo duur.....

ben dus bang dat de zooi niet geheel steriel is, in het ziekenhuis zal je overigens wel niet belanden ;)

Hetgeen wat er wss in zal zitten is zonnenbloemolie(wat overigens niet schadelijk is wanneer steriel gemaakt) en Benzyl alcohol. Verder hoogstwaarschijnlijk niks anders.

Je moet inderdaad niet iedereen zomaar vertrouwen want er wordt helaas genoeg genept!
Maar je kan er altijd wel achter komen of je bron te vertrouwen is.
En als je eenmaal een goede bron hebt dan zit je gebakken...

Blijft altijd oppassen met in het specifiek humangrade...de heren vervalsers verstonden in het verleden vaak hun 'vak' niet waardoor het snel te bepalen was of het een fake was.

Echter zijn er ook een stel die het steeds beter doen en het de doorgewinterde kenner het aardig moeilijk kan maken in het bestempelen van echt of nep. Steek je licht ook eens op op andere buitenlandse boards als je twijfelt over je spullen. Of ga voor een UG lab als je het risico niet wil nemen..

Terug
Naar boven