Fitness Seller

Nepal actiedag !?! Heeft u al gestort ?

Bezoekers in dit topic

alsof iemand een belangrijke functie gaat vervullen binnen die bedrijven voor het minimumloon

al is 160k wel veel

Voor banken en bedrijven vind ik dat een goed argument en daar ben ik het helemaal mee eens

Voor een non-profit organisatie die de allerarmsten helpt, mag je toch wel verwachten dat ze daar niet met toplonen strooien.
 
Voor banken en bedrijven vind ik dat een goed argument en daar ben ik het helemaal mee eens

Voor een non-profit organisatie die de allerarmsten helpt, mag je toch wel verwachten dat ze daar niet met toplonen strooien.

ik zeg ook 160k is te veel

maar zonder een degelijk salaris komen daar enkel sukkels op af
 
Voor een non-profit organisatie die de allerarmsten helpt, mag je toch wel verwachten dat ze daar niet met toplonen strooien.

Zijn al zat schandalen rond geweest, geld komt amper terecht waar het zou moeten. Toch blijven mensen doneren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik zeg ook 160k is te veel

maar zonder een degelijk salaris komen daar enkel sukkels op af

Dan zijn we het eens. :)

Moet eigenlijk vanuit die bestuurder zelf komen om verantwoording te nemen voor zijn salaris
 
Ze worden gevraagd , beetje raar als je dan zegt "Ik doe het NIET" :rolleyes:

Dat is helemaal niet zo raar ray. Zijn er genoeg die er niet aan meedoen. Ik bijvoorbeeld.
 
Zit al genoeg geld van mij daar.
 
Dat is helemaal niet zo raar ray. Zijn er genoeg die er niet aan meedoen. Ik bijvoorbeeld.

Nou ik vond en vind dat anders heel raar,
van jou(w) had ik wel meer verwacht :(
 
Het doel van een NGO is in eerste instantie zichzelf overeind houden. Denk ook niet dat het heel veel nut heeft om te storten, behalve als ze werkelijk transparant aantonen wat voor werk er met het gestorte geld is verricht. Natuurlijk zal het wel iets helpen, maar niet wat er in eerste instantie allemaal met dit geld gedaan kan worden.

Waarschijnlijk worden veel getroffen dorpen ook niet bereikt met het geld, sinds die bijna onbereikbaar zijn door de normaalgesproken al slechte wegen, en nu nog stukken erger. Ik heb zelf met een project meegedaan om een school op te bouwen in een dorpje in Nepal, in een dag verwoest. Zou niet weten wat een goede oplossing is hiervoor...
 
Back
Naar boven