Fitness Seller

Nerd In Sporschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
LOL heb me tog een portie gelachen vandaag in de gym

Dr traint sinds kort en een gigantische nerd bij ons, ken hem van vroeger :p

En die gast weegt, 51KG en is zo'n 1.75.

Hij wil meer spieren zei hij(wie niet :D )

En vandaag tijdens zn training had hij VIJF REPEN CHOCOLADE MEE
Ik : Waarom heb je DAT dan weer mee?
Hij: Nou ik wil lekker veel aankomen en dan word ik super gespierd
Ik: Ja maar je kan beter GEZOND eten door aan te komen, zoals tonijn enzo
Hij: Nee dit is lekkerder
*Je meent het ;) *
Onee zoals een echte BB, Chocolade, huh wasdat? :D Kennik niet
Ik: Ja zal best, maar straks ben je modder vet
Hij: ja maar dan word ik gespierder als jouw! En dit moest van mn vader, dan hield ik het langer uit
Ik: Wat hou je dan langer uit, een zwerftocht door Alaska in je blote kont?
Speklaag beschermt wel ja

Lol einde gesprek, hij ging diep beledigd weg :D
 
Laatst bewerkt:
51kg en 1.75 :eek:
maar hij is wel droog :D ;)
 
whahah!!!! denk dat veel mensen hier wel een echt nerdje heb rondlopen in zn sportschool....zo hebben wij dr ook een een ventje met stekeltjes geblondeerd brilletje...je kent dat wel jaartje of 18 en een tatoo van een paardenhoofd op ze schouder:S heel raar ventje is dat...zon beetje alle oefeningen doet ie verkeerd en luistert naar niemands advies! :rolleyes:

geloof mij dat als je hem bezig ziet dat je echt kapot gaat van t lache!
 
Tattoo van een paardekop? Haha. Als dat wordt getolereerd neem ik morgen wel een tattoo van een scheitende aap.
 
Zulke lui moet je niet gelijk uitlullen maar gewoon een beetje forceren doe dit een tijdje en beledig hem dan!
Hebben wij meer leesvoer :D
 
Ohja ik vergeet NOG iets leuks te vertellen :D (sorry ben zo enthousiast :D )

Hij vertelde me ook een keer echt BLOED serieus, dat hij een hoog "sociaal niveau" heeft, en in discussies altijd wint, en ik citeer:

NERD:

In discussies win ik ook altijd, ik heb gewoon een gave in me waardoor ik mensen altijd door heb, daarom win ik altijd. En dan kunnen ze me wel beledigen, maar dat interesseert me geen koek want ik weet beter


LOOOOOOOOOOOOOOOOL :D
 
man wat is dat voorn ventje dan?! ??? ik denk dat jij te maken heb met een oppernerd!
 
Nerds zijn cool

Wij hebben er een die werkelijk per bezoek aan de gym een uur zijn armen traint.

Hij heeft een redelijk brede rug en borst, maar door overtraining zijn zijn armen echt stokjes. Wij altijd lachen en beetje advies geven, maar nee, hij blijft rustig doorgaan.

Ook een typische nerd, echt zijn hoofd maakt je al aan het lachen, maar zijn trainings filosofie is helemaal werelds.
 
revenge of the baco-beach-nerd. :D
 
kees1985 zei:
man wat is dat voorn ventje dan?! ??? ik denk dat jij te maken heb met een oppernerd!


Zei degene met DEXTER als Plaatje in zn naam ;)

tis een schriel ventje(Oke,was ik ook, respect :cool: ), een KRULLENBOL, lijkt wel een Surinamer , serieus :D schaamhaar kop, en tja fel geel shirt en fel rode broek altijd aan,

bij het zien van het hoofd lach je al tranen met tuiten :D








BTW

Hij traint op dezelfde dagen als ik, dus er zal vast wel meer om te snoepen komen :D Zodra er iets is, post ik het :cool:
 
Neej nerds en baco boys zijn 2 hele verschillende species.
 
Beachnerds, he ja!

Krullenbollen van 50 KG, op het strand, met de laptop :D
 
de nerds in mijn sportschool zijn juist de gelikte mannetjes


Er zit een 'nerd' die echt harder traint dan de gemiddelde beachboy daaro, hij gaat er echt voor als ie aan het trainen is en staat ook open voor feedback, vraagt er soms zelfs om! Dat zijn de jongens die ik spontaan wil helpen bij hun laatste reps :D
 
:D zulke mensen heb je altijd man:cool:
snap ook niet dat ze het zo lang volhouden aangezien zulk volk door de grotere mannen altijd weggepest word:no:
 
Hehehehe mijn alltime basisschool pispaal is bij ons op de sportschool gaan trainen ik wist niet hoe ik em benaderen moest en zei de 1ex op een zenuwachtige manier hey.
Nu ik em vaker zie begin ik em weer langzaam te pesten..
Ik zal nooit volwassen worden. :( :D
 
Iguana zei:
Hehehehe mijn alltime basisschool pispaal is bij ons op de sportschool gaan trainen ik wist niet hoe ik em benaderen moest en zei de 1ex op een zenuwachtige manier hey.
Nu ik em vaker zie begin ik em weer langzaam te pesten..
Ik zal nooit volwassen worden. :( :D
:roflol:
 
Iguana zei:
Hehehehe mijn alltime basisschool pispaal is bij ons op de sportschool gaan trainen ik wist niet hoe ik em benaderen moest en zei de 1ex op een zenuwachtige manier hey.
Nu ik em vaker zie begin ik em weer langzaam te pesten..
Ik zal nooit volwassen worden. :( :D


bartp zei:


:no: :no:
 
Back
Naar boven