MuscleMeat

Nerd In Sporschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

trek anders een een foto met je gsm ofzo, altijd lachen ;)
 
MightyDuck zei:

Je hebt mensen die onterecht worden gepest en lui zoals die gast die in dit topic beschreven is door dildo. Dat zijn gewoon idioten waar je niet mee kunt praten. Zo iemand zat ooit in mijn klas - het lijkt alsof die lui genieten van de spot die mensen met hen drijven. Ik kwam soms voor hem op en probeerde af en toe met hem om te gaan omdat ik begaan was met zijn lot, maar gaandeweg kom je er achter dat zo iemand helemaal niet leidt onder het 'gepest'.
 
nee dat is niet strak. je zou die broeder moeten respecteren. Je zou er zelfs een leuk project van kunnen maken, maak die nerd een brede stier binnen een jaar en organiseer een reunie van je oude klas.

maar pesten = nono
 
huckfinn zei:
Je hebt mensen die onterecht worden gepest en lui zoals die gast die in dit topic beschreven is door dildo. Dat zijn gewoon idioten waar je niet mee kunt praten. Zo iemand zat ooit in mijn klas - het lijkt alsof die lui genieten van de spot die mensen met hen drijven. Ik kwam soms voor hem op en probeerde af en toe met hem om te gaan omdat ik begaan was met zijn lot, maar gaandeweg kom je er achter dat zo iemand helemaal niet leidt onder het 'gepest'.
Ben ik het niet mee eens, dat pesten kan ver gaan de gevolgen hebben. Ook al doen ze het vak af als iets dat ze niets doet.
 
Mja deze nerd opperde altijd op school dat hij veruit de beste was in alles het gymnasium was een peuleschil voor em en hij had zon klein irritant brilletje op waarbij hij zich superieur voelde.
En als iemand iets flikte verklikte hij het altijd meteen aan de meester of jufvrouw omdat zijn geweten anders begon te knagen. :D :D
Kwam ie op een gegeven moment bij ons op voetbal domste keuze uit zn leven.
Over die verhalen zal ik maar niet uitweiden. ;)
 
huckfinn zei:
Je hebt mensen die onterecht worden gepest en lui zoals die gast die in dit topic beschreven is door dildo. Dat zijn gewoon idioten waar je niet mee kunt praten. Zo iemand zat ooit in mijn klas - het lijkt alsof die lui genieten van de spot die mensen met hen drijven. Ik kwam soms voor hem op en probeerde af en toe met hem om te gaan omdat ik begaan was met zijn lot, maar gaandeweg kom je er achter dat zo iemand helemaal niet leidt onder het 'gepest'.

ik heb ook één jaar bij zo'n gast in de klas gezeten. Ik heb zelf altijd een hekel aan pesten gehad, maar hij blijkbaar niet. Die gast vróeg er gewoon om! Niet te vatten, waarschijnlijk wel de meeste irri kerel die ik ooit heb meegemaakt.
Ik ben het met je eens dat sommigen het overig zichzelf uitroepen. Maar dit is geen excuus. Gepest worden toont alleen dat de pester anderen nodig heeft die hij/zij kan intimideren waardoor hij zich kan profileren ten koste van de gepeste. Dergelijke pestkoppen zijn gewoon heel erg eenzaam en zielig en zouden eens goed het hoofd tussen twee oren gezet moeten krijgen. Spreek pesters aan op hun gedrag en hun mond en hart is in één keer een stuk minder groot...
 
builderB zei:
ik heb ook één jaar bij zo'n gast in de klas gezeten. Ik heb zelf altijd een hekel aan pesten gehad, maar hij blijkbaar niet. Die gast vróeg er gewoon om! Niet te vatten, waarschijnlijk wel de meeste irri kerel die ik ooit heb meegemaakt.
Ik ben het met je eens dat sommigen het overig zichzelf uitroepen. Maar dit is geen excuus. Gepest worden toont alleen dat de pester anderen nodig heeft die hij/zij kan intimideren waardoor hij zich kan profileren ten koste van de gepeste. Dergelijke pestkoppen zijn gewoon heel erg eenzaam en zielig en zouden eens goed het hoofd tussen twee oren gezet moeten krijgen. Spreek pesters aan op hun gedrag en hun mond en hart is in één keer een stuk minder groot...

Ja klopt ik domineerde mn hele klas samen met een vriendje we dachten dat we echt de baas waren.
In werkelijkheid waren wij de enige 2 in de klas die nooit op feestje werden uitgenodigd omdat niemand ons nog mocht!!!!!!
Ook pesten is een vorm van er niet bij horen maar dan op een andere manier!
Kom ik nu achter. :D
 
maar wat zo leuk is aan deze NERD , is dat hij werkelijk zich MEER inbeeldt dan hij waarschijnlijk is, terwijl hij de discipline van een luiaard heeft.

En in discussies wint ie ook niet, zegt ie alleen :D
 
Ik dacht altijd dat een nerd altijd bereid is om te leren. Sterker nog, het kenmerk van een nerd is dat ze van werkelijk alles een complete studie maken. :D
Maar deze nerd dus niet? Een domme nerd, die gaat later vast en zeker de politiek in.
 
Lauw zei:
Ik dacht altijd dat een nerd altijd bereid is om te leren. Sterker nog, het kenmerk van een nerd is dat ze van werkelijk alles een complete studie maken. :D
Maar deze nerd dus niet? Een domme nerd, die gaat later vast en zeker de politiek in.



God i hope not :eek:
 
Subsidie voor chocoladerepen tijdens het sporten :thumbup:
 
Iguana zei:
Ja klopt ik domineerde mn hele klas samen met een vriendje we dachten dat we echt de baas waren.
In werkelijkheid waren wij de enige 2 in de klas die nooit op feestje werden uitgenodigd omdat niemand ons nog mocht!!!!!!
Ook pesten is een vorm van er niet bij horen maar dan op een andere manier!
Kom ik nu achter. :D

den mensch is nooit te oud om te leren. :thumbs:
 
Laat andere mensen gewoon in hun waarde.
 
Pesten keur ik ook af, absoluut. Maar als je sommige figuren in de sportschool ziet lopen, dat is toch wel heel erg hoor. Ik zal ze niet gaan pesten ofzo, maar soms maken ze het echt te bont. Er lopen bij mij in de gym 3 hele "stoere" kerels, met echt van die groooote kleren aan enzo terwijl ze dus niet breed zijn. Dan komen ze al binnen met hun gewicht riemen om, die hangen altijd zo lekker losjes om hun buik. En die riem houden ze dan gewoon altijd zo los aan. Ze trekken hem niet strakker ofzo, hebben hem gewoon altijd los omhangen. Zelfs tijdens concentration curls ofzo hebben ze die riemen om :D Ziet er echt te dom uit. Squatten en deadliften doen ze niet, trainen alleen hun bovenlijf, en dan vooral borst en armen. En ze trainen ook hun stoere blikken volgens mij :D Er lopen wel meer mooie figuren bij mij in de gym, als ik die allemaal moet beschrijven ben ik wel een paar dagen bezig :D
 
Iguana zei:
Mja deze nerd opperde altijd op school dat hij veruit de beste was in alles het gymnasium was een peuleschil voor em en hij had zon klein irritant brilletje op waarbij hij zich superieur voelde.
En als iemand iets flikte verklikte hij het altijd meteen aan de meester of jufvrouw omdat zijn geweten anders begon te knagen. :D :D
Kwam ie op een gegeven moment bij ons op voetbal domste keuze uit zn leven.
Over die verhalen zal ik maar niet uitweiden. ;)

Eh dan mag het wel dan ne em ik mn "no" terug. Pesten = :finger:

Maarja.. als je dan (opzettelijk) zó'n attitude hebt dan verdien je het idd wel, tenslotte heb je het dan zelf in de hand :mad:
 
ach, ik werd vroeger ook gepest. En als je het steroïden-misbruik en de woedeaanvalen buiten beschouwing laat functioneer ik nu prima. Het is alweer 2 maanden geleden dat ik zomaar iemand total-loss heb geslagen. Nou ja, het was niet zomaar, hij keek raar naar me.
 
Lauw zei:
ach, ik werd vroeger ook gepest. En als je het steroïden-misbruik en de woedeaanvalen buiten beschouwing laat functioneer ik nu prima. Het is alweer 2 maanden geleden dat ik zomaar iemand total-loss heb geslagen. Nou ja, het was niet zomaar, hij keek raar naar me.

:roflol:
 
Ik ben ook tegen pesten, die jonge kan er voor de rest van z'n leven een trouma aan over houde. Negeer 'm gewoon ofzo..
 
Back
Naar boven