AndroidHealthClinic

Nero 6 Probleem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.035
Waardering
37.852
Lengte
1m88
Als ik druk op branden zegt hij...

"voer een lege schijf in om te branden"

...terwijl er een lege schijf in zit :mad:

Heb al 3 verschillende soorten cd's geprobeerd, hij blijft het herhalen.
Ik ben zeker dat deze cd's geschikt zijn aangezien ik er al cd's mee gemaakt heb.

Weet iemand raad hiermee?

Edit - Titel moet Nero zijn :eyes: :o
 
Misschien heb je 3 ( - cd's
) geprobeerd?, terwijl je ding alleen + kan branden?, of andersom.
 
Nee, aangezien ik al cd's gemaakt heb met het zelfde type/merk.
 
hmm mss staat er een instelling verkeerd?, probeer eens of je andere bestanden wel kan branden.


Edit: ik las net dat de pc opnieuw opstarten ook wel eens wil helpen, je kan het proberen :P
 
Laatst bewerkt:
Het is al van gisteren dat het niet meer lukt :(

Heb net proberen een foto te branden zonder succes :treuren:
 
Is er nog een ander programma die ik kan afhalen op het net?
 
Denk niet dat het aan het programma ligt, maar met clone cd, of clone dvd ( dvd, of cd branden ) moet het ook lukken, staat in het softwaretopic.
 
Staat Nero niet toevallig op de "DVD-mode" ipv op cd "CD-mode"?
 
Had ik ook last van heb toen nero 7 geinstaleerd en heb nu nergens meer last van. Je kan het proberen hopelijk werkt dat bij jou ook.
 
Staat Nero niet toevallig op de "DVD-mode" ipv op cd "CD-mode"?

Nee, Cd - mode ;)


Welke links moet ik hiervan afhalen? :o

Moet je trouwens niet een lange tijd wachten als je 1 iets heb afgehaalt van Rapidshare?
 
Misschien heb je 3 ( - cd's
) geprobeerd?, terwijl je ding alleen + kan branden?, of andersom.

Je het alleen maar cd-'s. Geen cd+'s ;)

(of ben je in de war met dvd?)
 
Nee, Cd - mode ;)



Welke links moet ik hiervan afhalen? :o

Moet je trouwens niet een lange tijd wachten als je 1 iets heb afgehaalt van Rapidshare?

Alleen die onderste 3 dus, die bovenste zijn plugins ofzo krijg je wat dingetjes erbij misschien wel leuk ;)
 
Nee, Cd - mode ;)



Welke links moet ik hiervan afhalen? :o

Moet je trouwens niet een lange tijd wachten als je 1 iets heb afgehaalt van Rapidshare?

Volgens mij gewoon een van de Nero 7 premium ~ 120mb links en welke maakt dan niet zoveel uit lijkt me
 
Maar het is toch zo dat je een behoorlijk tijdje moet wachten als je 1 gedownload hebt?
 
Maar het is toch zo dat je een behoorlijk tijdje moet wachten als je 1 gedownload hebt?

80 min ofzo, maar met maar 3 links is het wel te doen. Binnen een dagje hebje het, als je nu nog begind heb je het vandaag nog :D
 
Hulde! :D
 
Check voor je gaat branden, bij de lees en schrijf opties! Daar wil nog wel is wat niet goed staan.
 
En is het nog gelukt?
 
Back
Naar boven