Fitness Seller

NESCAFÉ Dolce Gusto

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.605
Vandaag zo een apparaat gekocht. Koffie is snel klaar en smaakt zeker niet verkeerd. Iemand nog aanraders wat lekkere smaken zijn?
 
Waarom heb je zo'n ding man. De koffid is hartstikke duur en bedoeld voor mode trutjes en gallery-faggots zoals je ze in New York tegenkomt. Je hebt geloof ik wel wat blends, mijn voorkeur ligt dan altijd een beetje bij iets wat een fruitige nasmaak heeft. Geen idee wat jouw voorkeur is, drink die cups ook niet zo vaak.
 
Nescafe dolce gusto en koffie in dezelfde zin. Dat mag je geen koffie noemen.
 
AH heeft nu een nieuwe machine Tassimo oid? Vandaag bakkie gedronken in de supermarkt, apparaat kost 49,95 :thumb:
 
Heb ook zo'n apparaat. Wat een geknoei met die melkcups. Wel lekker hoor, dat wel.
 
Ben niet echt een koffiedrinker, de chococino en choco caramel vond ik wel lekker. Cups vind ik wel vrij duur om dagelijks een bakje te nemen.
 
Dolce Gusto is niet te zuipen man, valt onder dezelfde categorie als senseo (lees: slootwater). Koop een fatsoenlijk Nespresso apparaat :roflol:
 
Ga alsjeblieft voor kwaliteit en ga sparen voor een Rancilio Silvia of Vibiemme Domobar.
 
Dolce Gusto is niet te zuipen man, valt onder dezelfde categorie als senseo (lees: slootwater). Koop een fatsoenlijk Nespresso apparaat :roflol:
Oké, oké nespresso is ietsjes lekkerder dan de Dolce Gusto, maar nog steeds niet kwaificeerbaar als koffie.

Doe mij maar een volautomaat.

Maar OT:
de ristretto en de lungo zijn nog wel te drinken.
Alles met melk erbij zou ik eerder zelf maken/toevoegen. Dat cappucinoschuim is niet al te best en de macchiato's zijn ook niet zo goed.
 
Aldus de man die pas een gloednieuwe bmw gekocht heeft.

giphy.gif
 
Ga alsjeblieft voor kwaliteit en ga sparen voor een Rancilio Silvia of Vibiemme Domobar.

Deze man snapt 't!

Hier een Rancilio Silvia met PID en Macap M3 maler. Bonen zijn de Mokum blend van Twoforjoy uit Amsterdam.
 
Back
Naar boven