MuscleMeat

NESCAFÉ Dolce Gusto

Bezoekers in dit topic

Dolce Gusto is niet te zuipen man, valt onder dezelfde categorie als senseo (lees: slootwater). Koop een fatsoenlijk Nespresso apparaat :roflol:

Het is maar hoe hoog je de lat voor jezelf legt :D . Al het kant en klare spul is drinkbaar, maar voor echte koffie drinkers gaat niks over vers gemalen koffiebonen en dan zwart drinken.
 
Hou ik niet van echte koffie of ben ik gewoon geen fijnproever? Drink dagelijks dolce gusto lungo en vind het erg goed.
Ik proef wel een andere smaak bij echte barista koffie maar zelden vind ik het een betere smaak. Blijkbaar proeft men wel een enorm verschil, ben benieuwd of bij blind proeven de juiste merken er wel uitgepikt worden.
 
Dolce Gusto is wel acceptabele koffie.
Natuurlijk zijn echt goede koffiebonen uit een volautomatische espressomachine wel lekkerder.
Ik drink alleen in het weekend thuis koffie, dus ik heb ook alleen een Dolce Gusto staan.

Wonder boven wonder vind ik die van de supermarkt en van Dolce Gusto zelf niet erg lekker.
Die bij de Hema, wat volgens mij nog de goedkoopste zijn ook, vind ik veruit de lekkerste. ( https://www.hema.nl/eten-drinken/koffie-thee-sap/koffie/koffiecups-lungo---16-stuks-17110022.html )
 
Back
Naar boven