Fitness Seller

Shocking News Neset Icli

Bezoekers in dit topic

Ik las vandaag wel op de deur dat ie morgen weer open gaat, dus zal dan wel meer horen denk ik.
 
vandaag is de sportschool weer los gegaan en vanaf nu zijn de openingstijden weer zoals je gewent bent.

laatste update neset's 2 oudste kinderen zijn weer thuis de jongeste van de 3 ligt nog in het ziekenhuis maar deze zal spoedig ook thuis komen.
neset zelf is weer aan het bijkomen en redelijk helder al gaat dit nog wel een paar dagen duren hij maakt het goed en zijn verwondingen vallen redelijk mee diverse breuken maar dit komt wel goed.
 
vandaag is de sportschool weer los gegaan en vanaf nu zijn de openingstijden weer zoals je gewent bent.

laatste update neset's 2 oudste kinderen zijn weer thuis de jongeste van de 3 ligt nog in het ziekenhuis maar deze zal spoedig ook thuis komen.
neset zelf is weer aan het bijkomen en redelijk helder al gaat dit nog wel een paar dagen duren hij maakt het goed en zijn verwondingen vallen redelijk mee diverse breuken maar dit komt wel goed.

kijk dat is tenminste een beetje positief nieuws!:)
 
Gelukkig maar!:)
 
Dit is echt goed nieuws,hopelijk herstelt hij spoedig.
 
vandaag is de sportschool weer los gegaan en vanaf nu zijn de openingstijden weer zoals je gewent bent.

laatste update neset's 2 oudste kinderen zijn weer thuis de jongeste van de 3 ligt nog in het ziekenhuis maar deze zal spoedig ook thuis komen.
neset zelf is weer aan het bijkomen en redelijk helder al gaat dit nog wel een paar dagen duren hij maakt het goed en zijn verwondingen vallen redelijk mee diverse breuken maar dit komt wel goed.

Jij maakt het wel mooier dan het daadwerkelijk is. De jongste is verlamd ze hopen dat het door een vochtophoping weer in orde komt maar daar is nog niks zeker van.

Neset had het bijna niet overleefd, die is nu wel aan de beterende hand maar het zal tijden gaan duren voor hij enigzins weer op de been is.
 
Ja inderdaad, dat idee had ik ook al. De jongste die bij in de auto zit is waarschijnlijk vanaf haar middel verlamd dus dat is sowieso al niet goed.

Neset had in ieder geval z'n ledematen ook weer bewogen dus dat is ook heel goed nieuws :)
 
Nog nieuws hier omtrent het herstel van Neset?
 
Weinig nieuws, hij wordt nog in slaap gehouden om alles te laten herstellen enz. Echt definitief nieuws is er dus nog niet.
 
Bump.

Hoe gaat het nu met Mr. Universe, Necet Icli?

Ik heb rondgekeken op internet, maar niet veel opheldering erover.
 
Bump.

Hoe gaat het nu met Mr. Universe, Necet Icli?

Ik heb rondgekeken op internet, maar niet veel opheldering erover.

Hij is herstellende in een instelling. Maar het gaat langzaam beter, maar precies weet ik het ook niet. Vraag het maar niet al te vaak meer.
 
Back
Naar boven