AndroidHealthClinic

Net 17jaar!!

Bezoekers in dit topic

ahha ja dat word nog moeilijk:P Maar is goed we make wel ff keer filmpje :}
En trouwens ik wil echt wel iets gaan doen met bb stiekem is mijn droom ook om prof te worden. Dromen mag altijd toch?
 
de directeur zit op benchpress van 160kg in 4x10 setjes ofso :P
valt mee voor jou :P ik ben al blij als ik die 100kg us een keer haal :$

maaree filmpjee kan ik zo sgieten met mn phone zo gebeurd of je vraagt Tim of ie dat ff wilt doen met dat mooie dingetje van hem??!!


uhh ik zie je vanmiddag wel in de gym ik ga nu naar huis jojo
 
voor een trainingstijd van 2.5 jaar(ja het fitnesse tellen we gewoon mee) ziet het er goed uit;)
 
Pas het ff aan van 1 jaar naar 2.5 jaar.

Dit is misleidend.

Wel very nice body voor op je 17e man :P
 
laten we ff filmpje knalln dan?
is wel sick om te zien hoe zo'n broekiee iedereen eruit drukt :D
zelfs de instructeur :( :P
nu de directeur nog hea hahah :p

wat een referentie
3/4e van de instructeurs zijn pussies die alleen boekenkennis hebben

OT: goede fysiek voor 17 jaar, maar die 120x5 bench wil ik ook eerst zien voor ik het geloof (en ja, ik bench meer voor je de e-hero gaat uithangen) De enige e-hero hier is ik!
 
Goed bezig TS, ik vind alleen dat je deadlift enorm achterloopt op de rest aangezien ik nu op 5x140 zit terwijl mijn overige stats een stuk minder goed zijn.

Welk vetpercentage zit je nu op?
 
1,5 jaar fitness en 1 jaar Bodybuilding maakt nog steeds een trainingstijd van 2,5 jaar, maar ook voor 2,5 jaar is dit niet slecht.

Succes op de YBF.
 

Doet hij nou deadlift in superset met legpress en daarna stiff leg DL in superset met leg curls?

Lijkt me niet heel fijn als je sowieso al 6 trainingen per week doet.
 
djeez dat gaat goed voor 17 jaar man! blijven knallen hoor!:D
 
fysiek is goed maar dat pauper taaltje wat je hier uitkraamt en al die bullshit er om heen slaat nergens op. Als je de bink wil uithangen doe je dat maar met je vriendjes en vriendinnetjes buiten op straat
 
fysiek is goed maar dat pauper taaltje wat je hier uitkraamt en al die bullshit er om heen slaat nergens op. Als je de bink wil uithangen doe je dat maar met je vriendjes en vriendinnetjes buiten op straat

+1.

Ook gelijk mensen noobs noemen omdat jij 1 jaar neerzet terwijl je 2.5 jaar traint.
 
de welbekende 'ik-druk-mijn-biceps-plat-op-de-foto' pose.

verder prima fysiek, succes!
 
fysiek is goed maar dat pauper taaltje wat je hier uitkraamt en al die bullshit er om heen slaat nergens op. Als je de bink wil uithangen doe je dat maar met je vriendjes en vriendinnetjes buiten op straat
Is zijn eerste post en topic. Dan weet je ook meteen waar hij het voor doet.

Nee deze jongen hoeven wij n00bs niets meer te leren.
 
Zoheey 17 jaar? damn wou dat ik er zo mijn 17 eruit zag haha, goed gedaan respect!
 
Netjes man, ik zie je in oktober dan wel. Heb je anders nog een foto van je rug?
Je deadlift is vrij laag, zelfs ik kan meer :P
 
Laatst bewerkt:
ZELFS jij? Nee dat zegt lekker veel :p
 
ik zal binnenkort ook ff foto van me rug maken. Ik moet eerlijk zijn heb nog niet echt max geprobeert met deadlift maar dat komt nog wel. Mijn rug is wel een sterke punt van mij.
 
Altijd beetje stom als mensen alleen ff hun foto's komen posten :rolleyes:
 
Back
Naar boven