MuscleMeat

Net 17jaar!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

goeie fysiek voor een zeventienjarige :thumb:
 
Tering wat een hatertjes hier, face it sommige mensen hebben goeie genen( lees;geen genetic failure)

Goed bezig, jammer dat je een beetje naast je schoenen gaat lopen met zulke stats na 2.5 jaar. Zal de leeftijd wel zijn:o
 
Goed fysiek, waar blijve die vids?
 
wel grappig ,
als een minderjarigen iets over aas vraagt krijgt hij 20 reply's dat hij naturel moet trainen , dat hij stom is , lekker vleugje sarcasme en spotterij dr tussen.

Dan krijgen we EINDELIJK een mooi voorbeeld van een aas gebruiker die 17 is , waar zijn die reply's?:gay:

Omdat het niet netjes is.
 
Origineel gepost door TheMistery
fysiek is goed maar dat pauper taaltje wat je hier uitkraamt en al die bullshit er om heen slaat nergens op. Als je de bink wil uithangen doe je dat maar met je vriendjes en vriendinnetjes buiten op straat


nice comment,
Meneer ik ben 1,5 maand aan het trainen en post een foto..

met je 2100 comments, N.E.R.D

Haha moet ik me nu beledigd voelen?. En geef me is ongelijk in het gene wat ik zij :P , en je kan ook nog is niet lezen
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds geen filmpjes.... en topic is al een week oud ofzo??
 
Haha moet ik me nu beledigd voelen?. En geef me is ongelijk in het gene wat ik zij :P , en je kan ook nog is niet lezen

+1
wat een nerd is het die gast
 
Video clips or it didn't happen :wl:
 
jongens...kijk nou eens kritisch die foto's op 100% grote....

Dit is echt niet zo mind-blowing hoor.
 
bij die eerste foto lijkt hij wel iets van de bouw van een lilliputter te hebben......
 
veel meer schouders en rug trainen.. die lopen achter vergeleken met je borst (vind ik)
vergeet de beentjes niet :D
 
veel meer schouders en rug trainen.. die lopen achter vergeleken met je borst (vind ik)
vergeet de beentjes niet :D

Hij maakt zich niet wijd dus lijken schouders sowieso minder en rug zie je niet. Ik denk eigenlijk dat het wel in verhouding is. Nouja over rug kan ik niet beoordelen. Zijn benen zijn ook niet slecht toch?
 
jongens...kijk nou eens kritisch die foto's op 100% grote....

Dit is echt niet zo mind-blowing hoor.

+1

Zijn bench is wel heel sterk, maar aangezien er nog steeds geen filmpjes zijn...

Goed fysiek, ik vind echter je armen wat uit verhouding (groot).
 
Indd, zet foto op 100% en je ziet dat dit perfect mogelijk is. Hij lijkt gewoon zo buff omdat zn armen zo buitensporig groot zijn. Als je kijkt naar de rest van zn UB zie je dat dat niet zo bijzonder is voor 2.5 jaar trainen.

Goed fysiek voor je 17 gozer!
 
dat je nog zo vol en zacht oogt met zo'n overkill trainingschema...you sure you are not accidentally swallowing dbols?
 
Back
Naar boven