XXL Nutrition

Net begonnen en een beetje voller rond de middel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EctoMeso

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2007
Berichten
608
Waardering
18
Hallo,

Ik ben nu 2 maanden bezig met een voedingsschema (zie mijn blog, link hieronder) en even lang bezig met trainen, 4x in de week. Ook loop ik 2x in de week minstens 30minuten hard.

Ik eet 8x per dag en tussen de maaltijden door heb ik soms best nog wel eens trek, ik eet dus niet buitensporig veel zou je zeggen.
Toch heb ik het gevoel dat ik een beetje "dikker" "voller" rond de middel wordt.
De weegschaal is nog niet echt omhoog gegaan, het is net of hoopt er daar wat meer vocht of vet op.

Is dit normaal als je net bent begonnen?
En hebben meer hier last van, of last van gehad?
 
is niet normaal , meer clean eten en je naam veranderen want dan klopt die ook niet meer.
 
Bedoel je dat je met een opgeblazen buik rondloopt ? Dan is dat wel nomaal. Kijk hoe je lichaam eruit ziet smorgens, dan is normaal gezien alle eten in je lichaam verteerd.
 
Bedoel je dat je met een opgeblazen buik rondloopt ? Dan is dat wel nomaal. Kijk hoe je lichaam eruit ziet smorgens, dan is normaal gezien alle eten in je lichaam verteerd.
Het is avonds wel erger dan ochtends idd.
 
is niet normaal , meer clean eten en je naam veranderen want dan klopt die ook niet meer.
Als je minstens de moeite had genomen om naar mijn voedingsschema te kijken dan had je ook geweten dat ik clean eet.
 
Als er vet bijgekomen is kan je dat makkelijk achterkomen. Vet voelt hangend, slap aan. Span je middel en je kan de hoeveelheid vet dan makkelijk achterhalen.
Als je buik vooruitsteekt, ademhaling moeilijker wordt (omdat je buik al vooruitsteekt en dan de lucht erbij lijkt het wel alsof het gaat ontploffen:p) dan is dat gewoon nog voedsel dat bezig is met de vertering (of onderweg naar de dikke darm i dunno)

Als je veel eet per maaltijd, dan heb je dat gewoon, niks vreemds aan.
 
Als je minstens de moeite had genomen om naar mijn voedingsschema te kijken dan had je ook geweten dat ik clean eet.

dan klopt je naam nog minder
 
dan klopt je naam nog minder
Is het nou zo moeilijk om gewoon inhoudelijk op mijn vraag in te gaan en mij eventueel van wat tips voorzien?
Als je geen antwoord hebt of niet weet wat de oorzaak is dan hoef je niet persé te reagereren.
Scheelt heel wat onzin gebrabbel.
 
Als er vet bijgekomen is kan je dat makkelijk achterkomen. Vet voelt hangend, slap aan. Span je middel en je kan de hoeveelheid vet dan makkelijk achterhalen.
Als je buik vooruitsteekt, ademhaling moeilijker wordt (omdat je buik al vooruitsteekt en dan de lucht erbij lijkt het wel alsof het gaat ontploffen:p) dan is dat gewoon nog voedsel dat bezig is met de vertering (of onderweg naar de dikke darm i dunno)

Als je veel eet per maaltijd, dan heb je dat gewoon, niks vreemds aan.

Bedankt!
 
Is het nou zo moeilijk om gewoon inhoudelijk op mijn vraag in te gaan en mij eventueel van wat tips voorzien?
Als je geen antwoord hebt of niet weet wat de oorzaak is dan hoef je niet persé te reagereren.
Scheelt heel wat onzin gebrabbel.

ik gaf je als advies clean te bikken.doe je dat al en word je nog dik? ga dan hardlopen
 
ik gaf je als advies clean te bikken.doe je dat al en word je nog dik? ga dan hardlopen
Heb je naar mijn voedingsschema gekeken? zo ja: wat vind je er niet goed aan en waar kan ik nog cleaner gaan eten?
Ik ben nu wel aan het massa kweken, cutten komt voor de zomer wel.
 
Back
Naar boven