Fitness Seller

Net creatine begonnen, meer water drinken?

Bezoekers in dit topic

Whiteflavoured

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
36
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
64kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen,

Sinds gisteren ben ik begonnen met creatine nemen, ik bevind me in de oplaadfase van 20g/dag. Vanaf volgende week de onderhoudfase met 5g/dag.

Product:
http://www.workout.be/index.html?product_id=3&categorie_id=507&pr_id=1406&taal_id=1

Ik neem 2x daags 10g in m'n shake gemengd.
Men shake bestaat dus uit 0,5l water + 130g Mutant Mass + 10g creatine poeder.
Buiten dit drink ik ong. nog 1 à 1,5 liter melk per dag + nog een halve liter gewoon water.

In worst case totaal komt dit dus neer op 2x0,5l+1l+0,5l = 2,5l vloeistof.

Dus mijn vraag is simpel: Drink ik genoeg water?

Dank bij voorbaat !!

Dries
 
Laatst bewerkt:
Oplaadfase is niet nodig.
Gewoon 5 gram per dag is zat, je spieren kunnen niet meer opnemen.
Oplaadfase is gewoon iets commercieels in mijn ogen.

En wat water drinken betreft, probeer 4 liter vocht per dag binnen te krijgen.
Dat is ook beter omdat je meer kcal binnen krijgt.
 
1,5 a 2 liter water per dag, moet genoeg zijn.
en wat de creatine betreft moet voor jou gewicht dagelijk 15 gr meer dan genoeg zijn
dus je pakt minstens al 5 gram per dag te veel
 
Laatst bewerkt:
1,5 a 2 liter water per dag, moet genoeg zijn.
en wat de creatine betreft moet voor jou gewicht dagelijk 15 gr meer dan genoeg zijn
dus je pakt minstens al 5 gram per dag te veel
Gast dat is veel te weinig. Zelfs zonder creatine moet je minstens 3-4 liter water per dag drinken, zeker als je veel traint/eet.

OT: Probeer 4 liter wat per dag te drinken en je kan een oplaad fase doen, mensen zeggen dat het commercieel is zijn retards, als je een oplaadfase doet werkt de crea sneller. Doe als oplaadfase 5 dagen: Rustdagen 4gr s'ochtends en 4gr s'avonds en op trainingsdagen 4gr voor en 4 gr na trainen. Neem de crea trouwens met vruchtensap/dextrose, dit verbetert de opname

EDit: wat "free" zegt is complete bullshit en moet je dan ook niets van aantrekken, zeker niet met die stats (1.85 59kg ...)
 
Laatst bewerkt:
Gast dat is veel te weinig. Zelfs zonder creatine moet je minstens 3-4 liter water per dag drinken, zeker als je veel traint/eet.

OT: Probeer 4 liter wat per dag te drinken en je kan een oplaad fase doen, mensen zeggen dat het commercieel is zijn retards, als je een oplaadfase doet werkt de crea sneller. Doe als oplaadfase 5 dagen: Rustdagen 4gr s'ochtends en 4gr s'avonds en op trainingsdagen 4gr voor en 4 gr na trainen. Neem de crea trouwens met vruchtensap/dextrose, dit verbetert de opname


Dit!
 
Als je gewoon smorgens 5 gr neemt en 5gr savonds is het genoeg imo.
 
Aight dank jullie wel ! Zal me dagelijks een extra 2 liter fles binnenwerken.
Dus oplaadfase 10g, onderhoud 5g blijven?
 
Oplaadfase = bullshit dat weet iedereen.

5 gram per dag is zat. Innemen met suikerhoudende drank zoals vruchtensap of dextrojuice. Niet innemen met cafeïnehoudende dranken.

Ik neem 5gram voor het ontbijt en het werkt perfect. Anderen zweren bij 2.5 voor de training en 2.5 na, dat moet je zelf maar zien. Ooja en veel van wat hierboven gezegd wordt is flauwekul
 
Gast dat is veel te weinig. Zelfs zonder creatine moet je minstens 3-4 liter water per dag drinken, zeker als je veel traint/eet.

OT: Probeer 4 liter wat per dag te drinken en je kan een oplaad fase doen, mensen zeggen dat het commercieel is zijn retards, als je een oplaadfase doet werkt de crea sneller. Doe als oplaadfase 5 dagen: Rustdagen 4gr s'ochtends en 4gr s'avonds en op trainingsdagen 4gr voor en 4 gr na trainen. Neem de crea trouwens met vruchtensap/dextrose, dit verbetert de opname

EDit: wat "free" zegt is complete bullshit en moet je dan ook niets van aantrekken, zeker niet met die stats (1.85 59kg ...)

ge zegt hier zelf dat hij minder crea moet nemen?
en ge moet gij me mijn stats geen rekening houden, want ik neem al lang geen creatine meer....
ik zeg gewoon wa dak er van weet.

da water da kan juist zijn
 
Laatst bewerkt:
probeer op trainingsdagen 4 tot 6 liter vocht te drinken en op rust dagen 3 tot 4.

OT: 3 liter water bevat evenveel kcal als 1glaasje water.
 
Gast dat is veel te weinig. Zelfs zonder creatine moet je minstens 3-4 liter water per dag drinken, zeker als je veel traint/eet.

OT: Probeer 4 liter wat per dag te drinken en je kan een oplaad fase doen, mensen zeggen dat het commercieel is zijn retards, als je een oplaadfase doet werkt de crea sneller. Doe als oplaadfase 5 dagen: Rustdagen 4gr s'ochtends en 4gr s'avonds en op trainingsdagen 4gr voor en 4 gr na trainen. Neem de crea trouwens met vruchtensap/dextrose, dit verbetert de opname

EDit: wat "free" zegt is complete bullshit en moet je dan ook niets van aantrekken, zeker niet met die stats (1.85 59kg ...)


**** die oplaadfase!
5 gram creatine p/d is zat.
Ik doe zelf 3 keer 2 gram.
S'ochtends, voor het trainen en na het trainen.
Neem voor en na het trainen altijd in met dextrose.
 
**** die oplaadfase!
5 gram creatine p/d is zat.
Ik doe zelf 3 keer 2 gram.
S'ochtends, voor het trainen en na het trainen.
Neem voor en na het trainen altijd in met dextrose.
cool story. Als je goed had gelezen had je gezien dat oplaadfase zin heeft omdat de creatine dan sneller gaat werken, zonder oplaadfase zal het langer duren.
 
Oplaadfase = bullshit dat weet iedereen.

5 gram per dag is zat. Innemen met suikerhoudende drank zoals vruchtensap of dextrojuice. Niet innemen met cafeïnehoudende dranken.

Ik neem 5gram voor het ontbijt en het werkt perfect. Anderen zweren bij 2.5 voor de training en 2.5 na, dat moet je zelf maar zien. Ooja en veel van wat hierboven gezegd wordt is flauwekul
Zie mijn eerdere post. op trainignsdagen is beste 2,5-3 gr voor en na de training omdat je extra crea kan gebruiken voor het trainen en na het trainen zijn je crea lvls omlaag gehaald door het trainen waardoor je weer extra crea kan gebruiken, logisch.
 
cool story. Als je goed had gelezen had je gezien dat oplaadfase zin heeft omdat de creatine dan sneller gaat werken, zonder oplaadfase zal het langer duren.

Bron?

Was vorig jaar nog groot onderzoek naar door een belgisch eet instituut. Conclusie Oplaadfase is bullshit, en dat is niet de enige studie over dit onderwerp. Zelfde verhaal met 6 weken off en on, is ook gewoon bullshit maar wat nog wel merendeel van de gebruikers doet.
 
Bron?

Was vorig jaar nog groot onderzoek naar door een belgisch eet instituut. Conclusie Oplaadfase is bullshit, en dat is niet de enige studie over dit onderwerp. Zelfde verhaal met 6 weken off en on, is ook gewoon bullshit maar wat nog wel merendeel van de gebruikers doet.
dat zijn belgen he :P
 
dat zijn belgen he :P

Krijgen we deze slechte grappen weer.

Kom eerst maar met onderzoeken waarin je het tegendeel verteld, voor dat je met deze ongein komt.

Oplaadfase = bullshit

Daarnaast zijn er ook diverse onderzoeken, dat het geen reet uitmaakt of je 10 of 20 gram neemt. Maximale inname per dag is circa 5 gram
 
Laatst bewerkt:
Ok dankjewel voor alle reacties.

5mg/dag it will be !!
 
cool story. Als je goed had gelezen had je gezien dat oplaadfase zin heeft omdat de creatine dan sneller gaat werken, zonder oplaadfase zal het langer duren.

Oplaadfase heeft geen zin want alles wat je meer neemt dan wat je op kan nemen pis je weer uit!
 
Laatst bewerkt:
Krijgen we deze slechte grappen weer.

Kom eerst maar met onderzoeken waarin je het tegendeel verteld, voor dat je met deze ongein komt.

Oplaadfase = bullshit

Daarnaast zijn er ook diverse onderzoeken, dat het geen reet uitmaakt of je 10 of 20 gram neemt. Maximale inname per dag is circa 5 gram
De bron heb ik niet en ik vind eigenlijk ook niet waard om op te zoeken. Ik had het hier ergens gelezen van een betrouwbare poster op dit forum.
 
Back
Naar boven