AndroidHealthClinic

Net die film van onze vriend Ronnie Coleman gekeken (olympia 2002), wat een beer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
262
Waardering
0
Het enige wat me opvalt is dat een boel pros nogal verwijfd praten (hormonen?), maar wat een fysiek, masssa en shape, erg indrukwekkend, meer zelfs dan Dorian Yates.

Grtz
 
vooral dat stukje op het laatst dat ie een beetje op die muziek gaat bewegen vond ik leuk:D of was het niet Ronnie Coleman - the unbeliveble
 
Is dat weer een nieuwere ofzo? Ik ben the unbelieveble ook gezien, zeer motiverent :)
 
Welke is dat Riki? Die ken ik niet? Ronnie Olympia 2002?
Of bedoel je Battle for the Olympia 2002?
 
Weet niet, via kazaa binnen gehaald, duurt plm 50 mins

Grtz
 
wat mij opviel is dat die gast, die toch vijf weken voor de olympia zit in die film gewoon de hele tijd een vorm van friet of zo zit te eten... terwijl ik hier maar zit met m;'n rijst.....
 
Drugs, drugs, drugs
 
Originally posted by Riki
Weet niet, via kazaa binnen gehaald, duurt plm 50 mins

Grtz

weet niet ? je kan toch zien hoe dat filmpje heet ?
of heb je m al gewist

gr
 
Ronnnie @ 2002 Mr o
 
Originally posted by the_ur
wat mij opviel is dat die gast, die toch vijf weken voor de olympia zit in die film gewoon de hele tijd een vorm van friet of zo zit te eten... terwijl ik hier maar zit met m;'n rijst.....


Zijn wel meer pro`s die dat doen. Met frieten die je in de oven klaar maakt is opzich nix mis mee. Kweet dat Marjolein Schilperoort dat ook doet.

Maar goed verder gebruikt ie de nodige dingen dus van die paar frieten wordt ie niet dikker.
 
Enige waar ik hem frieten zie eten is in zijn eigen video en in een video met Markus Ruhl in McDonalds of Burger King en dat was geen Olympia 2002.
Ik zal ook dat filmpje maar downloaden dan want ik ben wel benieuwd.
 
Originally posted by the_ur
wat mij opviel is dat die gast, die toch vijf weken voor de olympia zit in die film gewoon de hele tijd een vorm van friet of zo zit te eten... terwijl ik hier maar zit met m;'n rijst.....
Witte rijst heeft bijna dezelfde GI als aardappelen...

Maar hij kan dit eten omdat hij alle soorten vetverbranders etc pakt...

Groei hormoon, clenbuterol, ECA, trenbolone , T3, noem maar op...
 
Ze zullen ook niet laten zien dat hij misschien net een shotje slin heeft genomen wat zijn (oven)frietjes kan verklaren (hoge GI), want hij drinkt ook nog eens Kool Aid (nogmaals hoge GI).
 
Originally posted by the_ur
wat mij opviel is dat die gast, die toch vijf weken voor de olympia zit in die film gewoon de hele tijd een vorm van friet of zo zit te eten... terwijl ik hier maar zit met m;'n rijst.....

Heb je dan ook gezien dat hij er iedere keer barbecue saus opdoet! Begint ie s'morgens met 1 bord "ovenfriet", 1 bord kippewit (schat zo'n 350gr) en dan dat sausje erbij. Als drank was het een groote tas cola light of koffie denk ik.
Om 23u s'avonds komt hij tuis van zijn werk en gaat dan nog een uur op de loopband!
 
ANd in de gym schreeuwt ie




LIGHT WEIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(met zijn stoere "shut up and squat shirt")
 
Originally posted by RSI
ANd in de gym schreeuwt ie




LIGHT WEIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(met zijn stoere "shut up and squat shirt")

Idd voor hij aan iedere set begint zegt hij dit met zijn stemmetje!
Grappig eigenlijk!
Heb je ook gezien dat hij tijdens een setje frontsquat de barbell met wel 180 (of was het nu meer?) gewoon tegen de grond laat vallen!
 
owww man ! kad net die arnold 2002 video gezien van Lee Priest.

als ze zo met de cam inzoomen op zn spieren... 1 woord: prachtig!
 
Frenkie welke vid is dat, arnold classic 2002? En waar heb ie die vandaan getrokken.

Grtz
 
kazaa..

kad lee priest ingetyped en kreeg dat toen... kort filmpje met slechte geluid.. maar redelijk beeld als je niet full screen doet
 
Back
Naar boven