Fitness Seller

Net nieuwe pc aangekocht

Bezoekers in dit topic

Ano_43562

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2007
Berichten
9.431
Waardering
210
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Zoals gezegd heb ik net deze pc aangekocht voor 1499euries ik denk toch dat dit bruute specs zijn niet? Is alles nieuw?.



Desktop PC HP Pavilion HPE-030be i7-860 Elite High Performance Edition (VS184AA#UUG)
In de elegante, op de autosport geïnspireerde Merlot-rode behuizing schuilt een voordelige, compacte micro-tower desktop pc met de prestaties die u nodig heeft voor krachtige games en andere computer-intensieve taken plus de uitbreidingsmogelijkheden om dat te blijven doen.

• Met legitieme Windows voor superieur digitaal entertainment en geavanceerde functies
• Gestroomlijnd voor snelheid en prestaties. De HP Pavilion Elite HPE pc zit boordevol kracht die nodig is voor games en creatieve toepassingen. De geoptimaliseerde software houdt systeemresources vrij voor de meest veeleisende taken.
• Met Intel Core™ i7 processor en legitieme Windows® 7 Home Premium biedt de HP Pavilion Elite HPE pc de kracht die u nodig heeft voor de game-ervaring en de creatieve vrijheid die u verlangt.
• Een combinatie van kracht en elegantie die mooi staat in uw huis. Het Merlot-rode front, de glanzend zwarte behuizing en de chroom accenten van de HP Pavilion Elite HPE pc vormen een perfect harmonisch geheel bij dit compacte microtowermodel.
• De kracht die u nu nodig heeft en de flexibiliteit om morgen uit te breiden. De HP Pavilion Elite HPE pc is gemakkelijk te upgraden omdat hij met industriestandaard componenten werkt.
• Stil genoeg voor elke ruimte in huis! HP Extra Quiet technologie houdt uw pc koel met geoptimaliseerde interne ventilatie.

Specificaties

Intel® Core™ i7-860 Processor | 2.80 GHZ (turbo 3.46 GHz) | 8GB DDR3 SDRAM | HDD 1,5 TB 3-G | | Blu-ray writer - DL - LS | NVIDIA® GeForce™ GTX260 met PureVideo® HD technology | DVI, VGA, HDMI | 802.11 b/g/n | TV tuner analoog & DVB-T + Remote Ctrl | Windows 7® Home Premium 64-bits | Microsoft® Works and Microsoft® Office Home and Student 2007 Trial - Windows Photo Gallery - Windows DVD Maker - Windows Media Center




--------------------------------------------------------------------------------
 
Niet slecht, maar kan echt wel een stuk beter voor 1500,- Je wordt gewoon dik afgezet als je een HP koopt:roflol:
 
Ik neem aan dat je dat ding vooral gaat gebruiken om te gamen, anders had je voor datzelfde geld gewoon een iMac 27" kunnen hebben...
 
idd... de hamvraag is: wat wil je er mee doen ?

(damn, 1500 euro is een hoop geld)
 
Ik neem aan dat je dat ding vooral gaat gebruiken om te gamen, anders had je voor datzelfde geld gewoon een iMac 27" kunnen hebben...

:D of een nog beter bak dan dit en die Imac bij elkaar :)
ik zeg doen!
 
voor 900 euro had je een pc in elkaar gezet die beter presteert in games
 
Zoals al in dat andere topic van je is vermeld, zonde van je geld. De pc waar ik nu opzit (5 maanden oud, kostte toen 1000 euro), ownt die pc zwaar voor gamen. :P
 
Je wordt gewoon dik afgezet als je een HP koopt:roflol:
QFT, vaak krijg je er nog een hoop nutteloze software bij waar je ook voor moet betalen.
Beter koop je losse onderdelen en zet je zelf iets in elkaar.
 
Waarom open je twee keer een topic over hetzelfde onderwerp? Wat wil je nou horen? Dat je zo'n enorm brute pc hebt? Specificaties zijn zeker niet slecht, maar je hebt wel gewoon veel teveel ervoor betaald. :)
 
Vind hem wel nice. Als je graag een HP wil waarom niet, is alleen wel redelijk prijzig, maar HP is wel een goed merk.
 
Je pc zal het ongetwijfeld goed doen.

Mocht je dicht bij de grens wonen zou ik eens hier kijken : [Link niet meer beschikbaar]

Ik ben van plan deze te halen, niet high end maar wel lekker voor relatief weinig geld. [Link niet meer beschikbaar]
 
E1.500?!? Ik heb nu ongeveer dezelfde systeem als jou op mijn verlanglijstje staan.
Alleen heb ik een AMD processor en 4GB memory. DVD-rw ipv blue ray.
Daarbij heb ik nog een dure SSD (nieuwe harddisk technologie)
En dat alles voor 800 euro

Als je een pc zelf in elkaar zet dan bespaar je erg veel.
 
Zo nieuw is SSD niet, heb (eigenlijk had) het al een jaar. :P
 
Back
Naar boven