MuscleMeat

Net voor de VS-verkiezingen: 65000 stembiljetten verdwenen

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Van de week is bekend geworden dat er -opnieuw- 65000 (vijfenzestigduizend) stembiljetten zijn 'verdwenen' uit de staat Florida, allemaal toebehorend aan Latin/zwarte kiezers die zeer waarschijnlijk Kerry zouden stemmen.

Hoera hoera Amerika: Justice for all???

Walgelijk en zeer duidelijk.
 
Verbaast me weer niks. De VS: de grootste bananenrepubliek ter wereld.
 
waarom verbaast me dit nu helemaal niets :rolleyes:
 
Ik maak me hier zo PIST om!!!!!
Godverdegodver!!! :mad:
 
Oh kijk er is al iemand die denkt dat ik dit uit m'n duim zuig.
't Is altijd weer hard te lezen dat je favo-leider en z'n vriendjes de boel belazeren.

BRON: Amerikaanse persdienst en van de week nog op Yahoo-news, en gisteren heeft onze cineast Michael Moore nog een demonstratie geleidt ter ere van dit heuglijke feit.
Genoeg zo?
 
DBC01 zei:
Oh kijk er is al iemand die denkt dat ik dit uit m'n duim zuig.
't Is altijd weer hard te lezen dat je favo-leider en z'n vriendjes de boel belazeren.

BRON: Amerikaanse persdienst en van de week nog op Yahoo-news, en gisteren heeft onze cineast Michael Moore nog een demonstratie geleidt ter ere van dit heuglijke feit.
Genoeg zo?
Je had Moore niet moeten noemen. Nu wordt het weer een complot van hem genoemd. Let maar op: democraten hebben het zelf gedaan zodat ze de republikeinen de schuld kunnen geven! :rolleyes:
 
Google>>>>> trefwoord: stembiljetten verdwenen en je ziet...inderdaad niet uit zijn duim gezogen!!!
 
Maarre, Bush-liefhebbers, maak je niet druk: de fabrikant van de stemmachines in Florida is een zéér intieme vriend van de familie Bush en ook het hoofd stemmentellers ibehoort tot de intimi van Bush jr.
Dus kans genoeg! :D
 
omg... wat een land... wat een chaos

Het rijkste land ter wereld kan nog geen fatsoenlijke verkiezing organiseren.

Ik word hier echt pissed van.

Daarnet een reportage gezien van hun tv netwerkt FOX, blijkt dat heel dat bedrijf dus belangen heeft bij het winnen van Bush. Ze zenden gewoon heel de dag door positieve beelden van Bush uit, negatieve beelden van Kerry, hoe goed het wel niet gaat in Irak terwijl er honderden soldaten stierven, etc. Werd gewoon mottig door ernaar te kijken.

CNN doet dan tenminste nog de moeite om beide partijen gelijk te behandelen...

En het ergst van al vind ik nog hun kiessysteem: nee, niet het aantal stemmen telt, het aantal kiesmannen.

Dus je kan 1.000.000 meer stemmen hebben dan je tegenstander en nog verliezen, en natuurlijk hebben de rijkste staten de meeste kiesmannen, leg dat maar eens uit????
 
DBC01 zei:
Oh kijk er is al iemand die denkt dat ik dit uit m'n duim zuig.
't Is altijd weer hard te lezen dat je favo-leider en z'n vriendjes de boel belazeren.

Je trekt echt veel te snel conclusies jongen...
 
Ja, vandaar dat de laatste verkiezingen ook zo goed verliepen he Mans! :rolleyes:

Zelfs Ethiopie kan betere verkiezingen uitschrijven dan de VS! :mad:
 
DBC01 zei:
Ja, vandaar dat de laatste verkiezingen ook zo goed verliepen he Mans! :rolleyes:

Zelfs Ethiopie kan betere verkiezingen uitschrijven dan de VS! :mad:

Ik heb 't over de conclusies die je over mij trekt gozer. Het feit dat ik vraag om een bron zegt niets over mijn politieke voorkeur.
 
Is dat zo gozer? Nou gozer, ik ben geinformeerd.
 
Onlangs nog een mooi programma gezien over de verkiezingen en hoe de media daar op inspeelt. Tegenlicht op Ned3 was dat geloof ik. FOX is zo pro-republikeins als de pest. Totaal niet objectief terwijl ze dat verkondigen.
 
DBC01 zei:
Is dat zo gozer? Nou gozer, ik ben geinformeerd.

Je bent geinformeerd? Wat de hel bedoel je daar nou weer mee?
 
pat21 zei:
Onlangs nog een mooi programma gezien over de verkiezingen en hoe de media daar op inspeelt. Tegenlicht op Ned3 was dat geloof ik. FOX is zo pro-republikeins als de pest. Totaal niet objectief terwijl ze dat verkondigen.
Yep ook gezien. Haha en de baas van FOX mocht zich excuseren in de rechtzaal, maar ondertussen gelooft wel een groot deel van de FOX kijkers wat er getoont wordt. Ook nu gebeurd dit nog tussen Kerry en Bush.:mad:
 
K*T om de één of andere reden kan ik em niet zien....
 
Back
Naar boven