Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Bezoekers in dit topic

Breaking bad was slecht...

nu met Freud begonnen. Best gaaf!
 
Videoland Gewoon Boef binnenkort:) weejo
 
Mocro maffia vet raar eind. Komt dus een nieuw seizoen. :/
Ja dat vond ik ook, heel abrupt. Seizoen keek verder wel lekker weg.

Letter for the King opgezet en na 25 min weer afgezet. Veel te sloom en moeilijk grip te krijgen op het verhaal. Soort wannabe GOT.
Eerste aflevering van The English Game afgekeken. Vermakelijk. Je moet wel een beetje van kostuumdrama houden. BBC-achtig verhaal.

Mollys Game is wel een vermakelijke film.
Uncorked gezien afgelopen weekend, maar meh. Wel afgekeken maar beetje flauw verhaal.
 
LM heb je sour grapes al gezien?
Dat vond ik best een goede docu wel.
 
Mocro maffia vet raar eind. Komt dus een nieuw seizoen. :/
Was wel lekker doorkijken, vrijdagavond in een keer doorheen gegaan, wel benieuwd hoe ze S3 op gaan pakken.

Zondag nog Angel has fallen gekeken op Netflix, echt een topfilm!
 

Tiger King is one wild documentary. Here's some of the wildest, most outrageous moments from Joe Exotic, Carole, Doc Antle and the rest of the people involved.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ben bij de laatste aflevering nu. Bewaar ik voor vanavond wanneer ik gezellig in mijn eendje op de bank lig. :(
smiffys-eend-kostuum-geel.jpg


Dat undercover maar snel op NF mag komen :p
 
Sommige afleveringen van The Confession Tapes zijn ook unheimisch. De VS heeft 2+ miljoen gedetineerden. Ik denk dat er gemakkelijk duizenden onschuldig vastzitten.
 
Gisteren Icarus gekeken, snap wel waarom hij overal zo hoog genoteerd staat. Na een uurtje kijken schiet hij in een keer om van onderwerp en echt interessant. Vanavond La casa de papel even er doorheen jagen haha.
 
Back
Naar boven