AndroidHealthClinic

Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Bezoekers in dit topic

Op zulke leeftijden ook grote kans dat je kids al dood zijn.
 
Ik weet dat ik er niet over mag beginnen maar The Exorcist staat er op. Ben er mee bezig. Voel af en toe wel wat vervelend kippenvel door me heen gaan

inb4 je weet dat het toneel is?
 
Ik weet dat ik er niet over mag beginnen maar The Exorcist staat er op. Ben er mee bezig. Voel af en toe wel wat vervelend kippenvel door me heen gaan

inb4 je weet dat het toneel is?
Dat hoofd omdraaien is wel echt. Die spider walk de trap af bezorgde mij als kind rillingen wanneer ik in het donker de trap naar zolder opliep.
 
Dat hoofd omdraaien is wel echt. Die spider walk de trap af bezorgde mij als kind rillingen wanneer ik in het donker de trap naar zolder opliep.
Straks neem ik een aanlooop en spring ik mn bed in. Wil niet dat iemand onder mn bed mn been vastpakt
 
Daarom heb ik een bed waar niets onder kan.

1601841758760.png
 
Okkupert - serie
Contratiempo - film
 
Instant family.
Film met vrij veel gevoel.
 
Wij zijn undercover aan het kijken. Grappige serie, voor Nederlandse serie zelfs aardig goed. 1e seizoen.
Na het 1e seizoen kun je ook beter stoppen, seizoen 2 niet zo veel aan helaas..
 
Die is niet meer dan een zesje op een goede dag. Horse face.
Ik vind haar echt heel aantrekkelijk. Niet omdat ze perfect is, juist omdat ze niet perfect is. Maar toch heeft ze iets. Daarnaast heb ik altijd iets gehad met lange brunettes met slag in hun haar... niets aan te doen...
 
Ik vind haar echt heel aantrekkelijk. Niet omdat ze perfect is, juist omdat ze niet perfect is. Maar toch heeft ze iets. Daarnaast heb ik altijd iets gehad met lange brunettes met slag in hun haar... niets aan te doen...

Ja soms heb je dat... chickies die niet bepaald “mooi” of zo zijn maar toch op de een of andere manier woest aantrekkelijk.
 
Ja soms heb je dat... chickies die niet bepaald “mooi” of zo zijn maar toch op de een of andere manier woest aantrekkelijk.
Mijn leven is een grote verzameling van woest aantrekkelijke brunettes :laugh:
 
Jongens, echt. Dark! Kijken. In het Duits. Met ondertiteling. Echt. Tof. BB_ iets voor jou ook. Als je net zo’n nerd bent als ik tenminste.
Beetje late reactie, maar ik ben onlangs gestart. Erg goed m.i. :thumbs:
 
Beetje late reactie, maar ik ben onlangs gestart. Erg goed m.i. :thumbs:
Ik vond het erg leuk. Leuke fantasy/science mix. Een beetje een duitse stranger things met minder fantasy onzin en meer intelligente plot.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Black sails nu ook maar aan het kijken nadat die al tijden op het lijstje stond.

Veel dialoog maar goed verhaal en max natuurlijk :ds:
 
Back
Naar boven