XXL Nutrition

Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Bezoekers in dit topic

rippedmeeuw interesse gekregen in oorlogsdrama's na het lezen van Anne Frank?
 
rippedmeeuw interesse gekregen in oorlogsdrama's na het lezen van Anne Frank?
Screenshot_20211021-164836_WhatsApp.jpg
 
Toch ff kijken waar de hype over gaat

Squid Game​


Gvd eerste aflevering 🤣🤣🤣
Laatste aflevering veroorzaakte wel een shock. Ik vind het interessant hoe de main character soort van is “opgegroeid” op het einde, terwijl hij in de eerste aflevering een total deadbeat was en erg infantiel en naïef overkwam qua gedrag, zeer sterke character development.

Heb lang geen serie als deze gekeken, qua spanning krijgt het een 10, zat op het puntje van mijn stoel bij elk spel. Veel sentimentele momenten en levenslessen, het drama gehalte is ook hoog. Het tweede seizoen zal nooit beter worden dan de eerste, ik zie het dat wel aankomen, zo gaat het altijd.

Soundtrack is ook verbluffend.
 
Laatst bewerkt:
Heb overlaatst STRANGER THİNGS uitgekeken . Ik vond persoonlijk een goeie verhaal. En heb geen momenten gehad waarvan ik zei van pffffff
 
Another life vind ik ook wel tof. Wel een leuke wat hardere variant of startrek.
 
Another life vind ik ook wel tof. Wel een leuke wat hardere variant of startrek.
Ben in aflevering 3 seizoen 1 .
Maar begin vervelend te worden .
Vind het verhaal wat zwakjes en te cliché
 
Ben in aflevering 3 seizoen 1 .
Maar begin vervelend te worden .
Vind het verhaal wat zwakjes en te cliché
Nja, het wordt wel leuker gedurende seizoen 1. Het start wat typisch. Standaard Amerikaanse sci-fi. Daarna wordt het een stuk ruiger. En onvoorspelbaarder
 
Maid zal al wel voorbij zijn gekomen, maar ik had het erg te doen met de hoofdrolspeelster.
 
Geen Netflix maar Ziggo.

Mare of easttown.
 
Laatste aflevering veroorzaakte wel een shock. Ik vind het interessant hoe de main character soort van is “opgegroeid” op het einde, terwijl hij in de eerste aflevering een total deadbeat was en erg infantiel en naïef overkwam qua gedrag, zeer sterke character development.

Heb lang geen serie als deze gekeken, qua spanning krijgt het een 10, zat op het puntje van mijn stoel bij elk spel. Veel sentimentele momenten en levenslessen, het drama gehalte is ook hoog. Het tweede seizoen zal nooit beter worden dan de eerste, ik zie het dat wel aankomen, zo gaat het altijd.

Soundtrack is ook verbluffend.
1 van de ziekste series die ik heb gezien. Je moet black mirror eens checken dat vind jij ook wel vet
 
Hold the Dark

vreemd fillempie
 
Colony is wel leuke sci fi / actie serie, moeite waard
 
Wat vinden jullie van het nieuwe seizoen van Undercover?
 
Wat vinden jullie van het nieuwe seizoen van Undercover?
Ik heb de eerste 2 aflevering gemist omdat ik niet wist dat het terug begonnen was maar staat op de must see lijst.

Gisteren de 1ste aflevering van Squid game gekeken en vond het wel onderhoudend.
 
Back
Naar boven