XXL Nutrition

Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Pharmacist ga ik nu kijken op aanraden van een vriend.
 
Serie aan het kijken over Malcolm X.

Vind het een intrigerend personage.
 
Vast al genoemd, Vikings, wat een brute serie. En die bloedarend :eek: niet normaal.
 
9B5D91DB-37EE-4867-BCD9-46953F08C3FD.jpeg


Mijn broer adviseerde me om deze te kijken. Iemand al gezien toevallig?
 
Als iemand eens een toch wel spannende serie wil zien:
- The Stranger
- Safe
beide naar de boeken van Harlan Koben, echte aanraders
 
Vast al genoemd, Vikings, wat een brute serie. En die bloedarend :eek: niet normaal.

Totdat Ragnar dood gaat.

Je hebt trouwens dezelfde avatar als Pat, Cringy en Catwoman
 
Begonnen met Prison Break (nee ik heb niet onder een steen gelegen)
 
Nieuw seizoen van Altered carbon is online.
 
Ff door dit topic heen gescrolled en weer wat nieuwe films en series op kunnen schrijven dus bedankt allemaal haha.
Ik heb tot nu toe eigenlijk een paar series die ik volg en meteen kijk als er een nieuw seizoen op staat:
-La casa de papel: 3 april nieuw seizoen:D. Het wordt wel zwaar gehyped maar vind het oprecht een goede serie.
-Elite: Seizoen 3 nu net uit, ook weer super goed in elkaar gezet)
-You: Blijft leuk om te kijken maar helaas pas weer met kerst een nieuw seizoen
-Mocromaffia(Videoland): Release van seizoen 2 is van 2 april naar aankomende vrijdag gegaan dus die gaan we meteen kijken
-Undercover: Volgens mij de eerste nederlandse netflix Original serie, ook in 2 dagen uitgekeken want je wil maar blijven kijken. En nu maar wachten op seizoen 2

Verder hoor ik echt veel goede verhalen over peaky blinders dus daar ga ik binnenkort toch maar eens aan beginnen. Daarnaast staan er nog wel wat series op de planning zoals: Shooter, Our planet, Drive to survive en Suits.

Qua films zijn de netflix originals ook echt goed moet ik zeggen. Uncut gems met Adam Sandler was geniaal, die gast is en blijft echt goed. Van het weekend ook Spenser gekeken met Mark Wahlberg, ook een goede film.
 
Back
Naar boven