MuscleMeat

Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat, wat, waaaaat...
 

Bijlagen

  • CB.jpg
    CB.jpg
    116,1 KB · Weergaven: 40
The Fall eerste afl. is niet onaardig
 
  • Like
Waarderingen: LM


Hehueee
 
Wou net zeggen. Knakker komt me bekend voor:thinking: Koppie is van Fifty Shades.

Je denkt is een American maar is een Brit slash Ier. Ook grappig dat Scully mooi Engels accent heeft.
 
White lines!
 
Is het wat? Voor mij bijna reden genoeg Netflix te nemen.
Jazeker... De reeks mocht zelfs nog langer, en gedetailleerder, zijn voor mij. (en ik heb niets met basketbal) Dat ze bij Netflix nog niet op het idee van extended cuts zijn gekomen. The Mind of Aaron Hernandez, Tiger King en The Last Dance lijken me prima kandidaten.
 
Laatst bewerkt:
Is het wat? Voor mij bijna reden genoeg Netflix te nemen.
Netflix was vroeger eerste maand gratis.

En anders dm ik wel inlog gegevens maar mondje dicht :p
 
Is die nu pas op netflix? Volgens mij heb ik die al gekeken 5-6 jaar terug. Voor die 50 shades hype.
Zag m er nu pas opstaan. Zit er helemaal in :popcorn2:. Altijd wel apart denk je dat het Amerikanen zijn blijken het Britten/Ieren te zijn
 
Peaky blinders toch maar geskipt, heb na 3 afleveringen geen zin meer om te kijken, misschien dat ik het later nog oppak. Gisteren begonnen aan Breaking bad en die begint al geniaal, ik ben de komende maand dus wel voorzien:)
 
Peaky blinders toch maar geskipt, heb na 3 afleveringen geen zin meer om te kijken, misschien dat ik het later nog oppak. Gisteren begonnen aan Breaking bad en die begint al geniaal, ik ben de komende maand dus wel voorzien:)
Breaking Bad 2x Gezien nu lol.
 
Kent iemand van jullie The Protector? Of haten jullie op Turkse producties
 
Op voorhand nationaliteiten uitsluiten is wel erg kortzichtig
 
  • Like
Waarderingen: BB_

Vreemd... Deze episode zat niet in de reeks. (of ik heb Alzheimer)
 
Back
Naar boven