MuscleMeat

Nette dames schoenen onder pak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
Ik moet voor mijn beveiligingswerk soms in pak werken. Omdat mijn vorige schoenen kapot zijn gegaan zoek ik nieuwe, maar deze soort is er niet meer.

Ik kan in schoenenwinkels niets vrouwelijks vinden voor onder mijn pak.

Iemand tips?
Ze moeten wel zwart zijn, en als het kan hogere schoenen ivm zwakke enkels. Zonder hakken, anders word het lastig om vervelende mensen naar buiten te gooien haha
 
Nee helaas. Mogen geen werkschoenen zijn
 
Dan denk ik dat ik in jouw geval lage laarsjes met brede hak zou zoeken. Maar goed... ik blijf een man... meer dan ervaring met er naar kijken heb ik niet ;-)
 
[Link niet meer beschikbaar] zoiets maar dan voor een vrouw? Ik zou zoeken op ''nette veiligheidsschoenen''.
 
IMG_4251.JPG
Ik zag deze in de winkel. Maar vind ze erg mannelijk
 
voor dat soort werk liever geen veiligheidsschoenen voor mij :)
 
Als je bij een fatsoenlijk beveiligingsbedrijf werkt dan zullen zij geen problemen hebben met "kisten" , of Meindl's , zijn hoog, goede steun en kunnen lang mee.

Waarschijnlijk zijn ze ook "te mannelijk " , alleen dat is Beveiligingswerk ook , althans het echte beveiligingswerk

Zowel mijn vrouw als ik hebben jaren gelopen op kisten voor werk, het is werk, geen modeshow
 
Als het trouwens 1 van de grotere beveiligingsfirma's is hebben zij een kledingpunt, daar wordt je uniform aangemeten, en daar hoort ook schoeisel bij.
Werk je voor de NL politie dan kun je via je eigen eenheid je kleding bestellen
Werk je voor de NL defensie , maw Militair kun je naar het oa naar je kledingpunt gaan
 
Back
Naar boven