Fitness Seller

Neurocore - MuscleTech (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star7.png
7/10 +- Twijfelgeval


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Neurocore is de super geconcentreerde pre-workout geformuleerd met belangrijke ingredienten als beta-alanine, l-citrulline, creatine hydrochloride en geranium extract.

    NeuroCore Pre-Workout kenmerken

    45 doseringen per verpakking
    Ultra geconcentreerd
    3200mg Beta-Alanine
    3000mg L-Citrulline
    Geraniume en Caffeine Anhydrous
    Krachtige Creatine HCL
    DMAE & Rhodiola
    NeuroCore voordelen

    Energie - 330mg Caffeine Anhydrous en 531mg geranium extract per dosering geven je een golf aan energie.

    Kracht - een zeer krachtige en unieke creatine genaamd creatine HCL geeft je bijna onwerkelijke kracht. Van Creatine HCL is klininsch aangetoond dat het kracht en spiermassa versterkt.

    Spieren - 3200 mg Beta-alanine per dosering helpt je spier- en krachtopbouw verder te bevorderen.

    Pomp - 3000 mg L-Citrulline geeft je superieure Nitrix Oxide niveaus. De Nitric Oxide werking is met Citrulline sterker als met producten die Arginine bevatten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken (circa 9 keer)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit Punch, smaakt prima.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-2,5 scoops (1-3 aanbevolen)
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis samples.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €39,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Als de krachttoename beter wordt, ja. Anders kies ik wellicht voor een andere PWO.

Mijn review:

Laat ik beginnen met voorop te stellen dat mijn ervaring met PWO shakes niet groot is. Ik heb circa 2j geleden een keer NOKO gebruikt van Interactive Nutrition, waar ik echt een grote toename in kracht bij merkte. Daarnaast een tijdje Black Cats genomen voor extra energie tijdens de training, waar ik ook daadwerkelijk meer energie van kreeg. Omdat ik meer uit mijn trainingen wilde halen besloot ik om weer aan de PWO te gaan, en Neurocore klonk door de marketingpraat van Muscletech goed in mijn oren.

Ik heb het product nu circa 9 keer genomen voor de training en heb gevarieerd met de tijden, dit leverde echter niet veel verschil op. Ik ben begonnen met 1 scoop (1 serving) van de toegestane 3 scoops. Hiermee merkte ik naast een tinteling en een wat warmer gevoel vrijwel niks, geen extra energie, pomp of kracht.

Heb het daarna opgebouwd naar 2 en inmiddels 2,5 scoop. Qua energie en pomp merk ik wel degelijk een verschil! Heb dit ook gecontroleerd door 2 dagen zonder de Neurocore te gaan trainen. Deze 2 dagen merkte ik dat ik minder pomp kreeg van de oefeningen en ook minder lang door kon/wou trainen, dit had met energie te maken. Qua kracht heb ik jammer genoeg nog vrijwel niks gemerkt! Ik heb niet het gevoel alsof het mij meer geeft dan bij een training zonder de Neurocore. Vanaf morgen verhoog ik de dosis naar 3 scoops, ben benieuwd wat daar de resultaten van zijn. Ik kan mij echter niet voorstellen dat die halve scoop (wellicht nog wat minder) echt verschil gaat brengen, gezien de grootte van de scoops.

Al met al is het voor mij nog een twijfelgeval en geen aanrader. Ik moet zeggen dat ik ook met Unleash V3 vrijwel geen verschil merkte, dus het zou ook aan mijn gevoeligheid voor de ingrediënten kunnen liggen. Wellicht dat andere gebruikers wel de positieve ervaringen hebben gemerkt.

neurocore__38188_zoom.jpg
 
3200mg Beta-Alanine
3000mg L-Citrulline
330mg Caffeine
Dat is de inhoud van 3 scoops. Dus er zijn echter maar 15 doseringen, en als je wat van 2 scoops merkt dan heb je rond 22 doseringen
 
3200mg Beta-Alanine
3000mg L-Citrulline
330mg Caffeine
Dat is de inhoud van 3 scoops. Dus er zijn echter maar 15 doseringen, en als je wat van 2 scoops merkt dan heb je rond 22 doseringen

Goed dat je het zegt :thumbup: , het zijn dus maar 15 doseringen ik dacht 45, maar dat slaat op het aantal schepjes.
 
OP=OP bij BodyenfitShop

komt er een nieuwe?
 
Aangezien alle "Geranium" gerelateerde stoffen uit (Amerikaanse) pre-workouts verdwijnen, kun je daar inderdaad wel van uit gaan :)
 
Deze pwo doet niks met mij al neem ik 6 scoops dan voel ik er nog niks van terwijl andere pwo's wel aanslaan.
 
En wat gebeurt er met de Nederlandse markt dan met al die PWO's ?
 
En wat gebeurt er met de Nederlandse markt dan met al die PWO's ?

Dat valt nog te bezien, in Zweden zijn Geranium/Methylhexanamine/1,3 DMAA en alle verwante stoffen reeds verboden... Hoe dat voor de rest van Europa uitpakt weten we nog niet, hoewel de herformulering van bijvoorbeeld B&F's Hard! wel stof tot nadenken geeft. Meestal kan je op zo'n manier van te voren wel een beetje aanvoelen wanneer zich verandering voor gaan doen ;)
 
Dat valt nog te bezien, in Zweden zijn Geranium/Methylhexanamine/1,3 DMAA en alle verwante stoffen reeds verboden... Hoe dat voor de rest van Europa uitpakt weten we nog niet, hoewel de herformulering van bijvoorbeeld B&F's Hard! wel stof tot nadenken geeft. Meestal kan je op zo'n manier van te voren wel een beetje aanvoelen wanneer zich verandering voor gaan doen ;)

Kans zit er inderdaad in dat de DMAA er op termijn uit gaat. Zolang dit niet het geval is, blijven we het gewoon verkopen:D

- Eldert
 
Neurocore is niet zo duur meer gelukkig muscletech is meestal vrij prijzig
 
Neurocore is niet zo duur meer gelukkig muscletech is meestal vrij prijzig
Al is het niet duur, als er geen werking is dan is al het geld dat je betaald teveel.
 
Daar ben ik het volledig mee eens ;)

Niet alles is "tastbaar" he jongens. Alles moet hetzelfde blijven voordat je uberhaupt kunt oordelen over de werking en concusie.
 
Niet alles is "tastbaar" he jongens. Alles moet hetzelfde blijven voordat je uberhaupt kunt oordelen over de werking en concusie.
Ik kan prima oordelen over de werking en dit product concluderen. Het werkt niet punt, ik heb het op een lege maag genomen en ben van 1 naar 6 scoups gegaan en het doet gewoon niks met me. Vind je het gek dat een product als dit in de schappen komt staan als niemand het wil ? Eerst dacht ik voor de grap maar eens proberen omdat het in de aanbieding stond maar dat ga ik dus niet weer doen.
 
Ik kan prima oordelen over de werking en dit product concluderen. Het werkt niet punt, ik heb het op een lege maag genomen en ben van 1 naar 6 scoups gegaan en het doet gewoon niks met me. Vind je het gek dat een product als dit in de schappen komt staan als niemand het wil ? Eerst dacht ik voor de grap maar eens proberen omdat het in de aanbieding stond maar dat ga ik dus niet weer doen.

Punt?:)

Wat waren je verwachtingen? Wat wilde je behalen? Wat heb je behaald? Wat was de werking die je had verwacht? Wat was uiteindelijk de werking? Het werkt niet punt.....is kort door de bocht vind je niet?
 
Punt?:)

Wat waren je verwachtingen? Wat wilde je behalen? Wat heb je behaald? Wat was de werking die je had verwacht? Wat was uiteindelijk de werking? Het werkt niet punt.....is kort door de bocht vind je niet?

Kort door de bocht ? Ik weet niet of je een onnodige discussie probeert aan te wakkeren maar ik geef mijn mening over dit product. De werking die ik verwacht had was de werking zoals ik die bij de meeste pwo supplementen krijg. Namelijk een toegenomen focus,pomp of energie. Dit zijn niet te hoge verwachtingen sinds ik dit met een tal van andere supplementen wel krijg. Het enige dat ik kort door de bocht vind is jouw reactie die niks toevoegd aan deze review. Tenzij je zelf het product geprobeert hebt zie ik weinig nut in deze post.
 
Kort door de bocht ? Ik weet niet of je een onnodige discussie probeert aan te wakkeren maar ik geef mijn mening over dit product. De werking die ik verwacht had was de werking zoals ik die bij de meeste pwo supplementen krijg. Namelijk een toegenomen focus,pomp of energie. Dit zijn niet te hoge verwachtingen sinds ik dit met een tal van andere supplementen wel krijg. Het enige dat ik kort door de bocht vind is jouw reactie die niks toevoegd aan deze review. Tenzij je zelf het product geprobeert hebt zie ik weinig nut in deze post.

Ik denk dat wat REUS bedoeld te zeggen is dat soms mensen een hoge verwachting hebben dan al niet een te hoge verwachting van een bepaald product en dat is niet altijd correct.Aangezien elke lichaam anders werkt zou dit product het voor mij helemaal kunnen en voor jou misschien totaal niet wat dan niet wegneemt dat het een slecht product het beste advies is dan ook kijk naar de ingrediënten van een supp die goed beviel en zoek dan een soortegelijken met dezelfde of hoger gedoseerde ingrediënten .Verder ik ga er niet van uit dat REUS een discussie wil aanwakkeren ik durf stellig te beweren dat hij echt wel weet waar hij het over heeft is een aardig jongen ik ken hem persoonlijk maar mijn coach weer wel.En ik denk dat hij hetzelfde als mij nu duidelijk wil maken dat het voor jou persoonlijk niks is dat is natuurlijk jammer en weggegooit geld maar wie niet waagt wie niet wint.;)
 
Ik denk dat wat REUS bedoeld te zeggen is dat soms mensen een hoge verwachting hebben dan al niet een te hoge verwachting van een bepaald product en dat is niet altijd correct.Aangezien elke lichaam anders werkt zou dit product het voor mij helemaal kunnen en voor jou misschien totaal niet wat dan niet wegneemt dat het een slecht product het beste advies is dan ook kijk naar de ingrediënten van een supp die goed beviel en zoek dan een soortegelijken met dezelfde of hoger gedoseerde ingrediënten .Verder ik ga er niet van uit dat REUS een discussie wil aanwakkeren ik durf stellig te beweren dat hij echt wel weet waar hij het over heeft is een aardig jongen ik ken hem persoonlijk maar mijn coach weer wel.En ik denk dat hij hetzelfde als mij nu duidelijk wil maken dat het voor jou persoonlijk niks is dat is natuurlijk jammer en weggegooit geld maar wie niet waagt wie niet wint.;)

In dat geval heb ik de verwoording waarschijnlijk verkeerd begrepen. Als een product veel goede reviews heeft dan heb ik vaak wel hoge verwachtingen. Helaas mocht het niet waar zijn deze keer maar tot nu toe heb ik buiten mezelf om ook slechts weinig echt positieve verhalen over dit product gelezen op dit forum, aldus mijn conclusie hierover. Het lijkt me trouwens wel vet om een coach te hebben :D.
 
In dat geval heb ik de verwoording waarschijnlijk verkeerd begrepen. Als een product veel goede reviews heeft dan heb ik vaak wel hoge verwachtingen. Helaas mocht het niet waar zijn deze keer maar tot nu toe heb ik buiten mezelf om ook slechts weinig echt positieve verhalen over dit product gelezen op dit forum, aldus mijn conclusie hierover. Het lijkt me trouwens wel vet om een coach te hebben :D.

Zijn coach is Nederlands kampioen (zeg lekker niet welk jaar, haha)

Oh ja en ik ook ( 2012) :)

Jammer dat het product je niet heeft gegeven wat je had verwacht! Hopelijk het volgende wel.
 
Kort door de bocht ? Ik weet niet of je een onnodige discussie probeert aan te wakkeren maar ik geef mijn mening over dit product. De werking die ik verwacht had was de werking zoals ik die bij de meeste pwo supplementen krijg. Namelijk een toegenomen focus,pomp of energie. Dit zijn niet te hoge verwachtingen sinds ik dit met een tal van andere supplementen wel krijg. Het enige dat ik kort door de bocht vind is jouw reactie die niks toevoegd aan deze review. Tenzij je zelf het product geprobeert hebt zie ik weinig nut in deze post.

Kan aan van alles liggen dat je er niets aan voelt. Je hebt misschien minder of meer gegeten, je hebt het te snel of te laat na je eten genomen, je had hiervoor al veel preworkouts gebruikt en dat je nu eraan gewend bent, enz. Ik switch regelmatig van preworkout en telkens weer heb ik enorm veel energie. Ik gebruik, noxipro, jack3d en napalm. Bij deze 3 heb ik telkens maar 2 schepjes nodig om iets te voelen.

Kan ook gewoon zijn dat je lichaam niets heeft aan stimulanten. Mijn trainings partner voelt ook echt niets van noxipro, hij valt er zelfs gewoon van in slaap en voelt zich misselijk, maar neemt hij deze pre workout dan kan hij 2 uur trainen en nog te veel energie hebben, het is gewoon testen.
 
Kan aan van alles liggen dat je er niets aan voelt. Je hebt misschien minder of meer gegeten, je hebt het te snel of te laat na je eten genomen, je had hiervoor al veel preworkouts gebruikt en dat je nu eraan gewend bent, enz. Ik switch regelmatig van preworkout en telkens weer heb ik enorm veel energie. Ik gebruik, noxipro, jack3d en napalm. Bij deze 3 heb ik telkens maar 2 schepjes nodig om iets te voelen.

Kan ook gewoon zijn dat je lichaam niets heeft aan stimulanten. Mijn trainings partner voelt ook echt niets van noxipro, hij valt er zelfs gewoon van in slaap en voelt zich misselijk, maar neemt hij deze pre workout dan kan hij 2 uur trainen en nog te veel energie hebben, het is gewoon testen.

De bedoeling van een pwo is dat je deze neemt op een lege maag. Ik heb 6 verschillende pre-workouts geprobeert waarvan dit de enige is die geen enkel effect op me heeft gehad. Maar dat klopt het is inderdaad testen en voor mij werk NoxiPro het best.
 
Back
Naar boven