Fitness Seller

Neurocore - MuscleTech

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star7.png
7/10 +- Twijfelgeval


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Neurocore is de super geconcentreerde pre-workout geformuleerd met belangrijke ingredienten als beta-alanine, l-citrulline, creatine hydrochloride en geranium extract.

    NeuroCore Pre-Workout kenmerken

    45 doseringen per verpakking
    Ultra geconcentreerd
    3200mg Beta-Alanine
    3000mg L-Citrulline
    Geraniume en Caffeine Anhydrous
    Krachtige Creatine HCL
    DMAE & Rhodiola
    NeuroCore voordelen

    Energie - 330mg Caffeine Anhydrous en 531mg geranium extract per dosering geven je een golf aan energie.

    Kracht - een zeer krachtige en unieke creatine genaamd creatine HCL geeft je bijna onwerkelijke kracht. Van Creatine HCL is klininsch aangetoond dat het kracht en spiermassa versterkt.

    Spieren - 3200 mg Beta-alanine per dosering helpt je spier- en krachtopbouw verder te bevorderen.

    Pomp - 3000 mg L-Citrulline geeft je superieure Nitrix Oxide niveaus. De Nitric Oxide werking is met Citrulline sterker als met producten die Arginine bevatten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken (circa 9 keer)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit Punch, smaakt prima.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-2,5 scoops (1-3 aanbevolen)
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis samples.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €39,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Als de krachttoename beter wordt, ja. Anders kies ik wellicht voor een andere PWO.

Mijn review:

Laat ik beginnen met voorop te stellen dat mijn ervaring met PWO shakes niet groot is. Ik heb circa 2j geleden een keer NOKO gebruikt van Interactive Nutrition, waar ik echt een grote toename in kracht bij merkte. Daarnaast een tijdje Black Cats genomen voor extra energie tijdens de training, waar ik ook daadwerkelijk meer energie van kreeg. Omdat ik meer uit mijn trainingen wilde halen besloot ik om weer aan de PWO te gaan, en Neurocore klonk door de marketingpraat van Muscletech goed in mijn oren.

Ik heb het product nu circa 9 keer genomen voor de training en heb gevarieerd met de tijden, dit leverde echter niet veel verschil op. Ik ben begonnen met 1 scoop (1 serving) van de toegestane 3 scoops. Hiermee merkte ik naast een tinteling en een wat warmer gevoel vrijwel niks, geen extra energie, pomp of kracht.

Heb het daarna opgebouwd naar 2 en inmiddels 2,5 scoop. Qua energie en pomp merk ik wel degelijk een verschil! Heb dit ook gecontroleerd door 2 dagen zonder de Neurocore te gaan trainen. Deze 2 dagen merkte ik dat ik minder pomp kreeg van de oefeningen en ook minder lang door kon/wou trainen, dit had met energie te maken. Qua kracht heb ik jammer genoeg nog vrijwel niks gemerkt! Ik heb niet het gevoel alsof het mij meer geeft dan bij een training zonder de Neurocore. Vanaf morgen verhoog ik de dosis naar 3 scoops, ben benieuwd wat daar de resultaten van zijn. Ik kan mij echter niet voorstellen dat die halve scoop (wellicht nog wat minder) echt verschil gaat brengen, gezien de grootte van de scoops.

Al met al is het voor mij nog een twijfelgeval en geen aanrader. Ik moet zeggen dat ik ook met Unleash V3 vrijwel geen verschil merkte, dus het zou ook aan mijn gevoeligheid voor de ingrediënten kunnen liggen. Wellicht dat andere gebruikers wel de positieve ervaringen hebben gemerkt.

neurocore__38188_zoom.jpg
 
De bedoeling van een pwo is dat je deze neemt op een lege maag. Ik heb 6 verschillende pre-workouts geprobeert waarvan dit de enige is die geen enkel effect op me heeft gehad. Maar dat klopt het is inderdaad testen en voor mij werk NoxiPro het best.

Ja, zou maar erg zijn als noxipro niet zou werken ;)
 
Zijn coach is Nederlands kampioen (zeg lekker niet welk jaar, haha)

Oh ja en ik ook ( 2012) :)

Jammer dat het product je niet heeft gegeven wat je had verwacht! Hopelijk het volgende wel.

Ja mijn coach heeft al best veel gewonnen net als jij.Ik denk dan ook dat hier op forum en zoiezo mensen van jou veel kunnen leren als ze dat zouden willen ;)
 
Ja mijn coach heeft al best veel gewonnen net als jij.Ik denk dan ook dat hier op forum en zoiezo mensen van jou veel kunnen leren als ze dat zouden willen ;)

Dank je wel man.
 
Heb ik het besteld bij B en F, open ik het potje is het poeder keihard...is niet de bedoeling lijkt me toch?
 
Heb ik het besteld bij B en F, open ik het potje is het poeder keihard...is niet de bedoeling lijkt me toch?

Lijkt me sterk, bij mij was hin gewoon goed, nu 1 keer 1 schep geprobeerd vanavond voor de 2 schepjes laat morgen wel weten hoe het ging
 
Ik vind het goed spul. Geen overdreven energie maar een goede focus
 
Goeiemorgen! :dance:
Vandaag mijn schepjes Neurocore een beetje te laat genomen (rond 19u00) en, tada! Kan niet slapen. :evilnana:
Komt ervan als je enkel 's avonds na je werk kan trainen.

Update: Ik heb in totaal 4 uur geslapen vannacht, please don't make the same mistake. :zzz:
 
Laatst bewerkt:
Heb ik het besteld bij B en F, open ik het potje is het poeder keihard...is niet de bedoeling lijkt me toch?
Vaak als een pre-workout een langere tijd staat na productie circa 1-2 maand kan het zijn dat de poeder hard wordt. Komt door de NO stoffen die erinzitten. Het is verder niet iets wat invloed heeft op de werking van het product. Als je het even op tafel slaat of schud, moet het vast los worden en kun je het prima gebruiken.
Goeiemorgen! :dance:
Vandaag mijn schepjes Neurocore een beetje te laat genomen (rond 19u00) en, tada! Kan niet slapen. :evilnana:
Komt ervan als je enkel 's avonds na je werk kan trainen.

Update: Ik heb in totaal 4 uur geslapen vannacht, please don't make the same mistake. :zzz:
Goedemorgen! Dat is inderdaad iets waar je altijd mee moet oppassen. De hoeveelheid caffeine/stimulanten die erin zitten. Hoe was je training op Neurocore? Ik hoop dat je vandaag wat uitgerust bent, succces!

Neurocore vandaag voor het laatst in de aanbieding. Profiteer ervan!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf
 
Blijft toch mijn favoriete PWO! op 3 scoops heb ik echt een hele diepe tunnelfocus.
Heb vrijwel iedere pwo geprobeerd en bij deze is de focus echt unreal voor mij.
Daarbij de gunstige prijs maakt Neurocore voor mij persoonlijk de nr1.
 
Blijft toch mijn favoriete PWO! op 3 scoops heb ik echt een hele diepe tunnelfocus.
Heb vrijwel iedere pwo geprobeerd en bij deze is de focus echt unreal voor mij.
Daarbij de gunstige prijs maakt Neurocore voor mij persoonlijk de nr1.

@3 scoops = 15 doseringen

Gunstige prijs voor 25€?
 
Geld voor alle PWO's. Ik heb eenmaal een hoge tolerantie dus moet alles hoger doseren.
Dus JA, nog steeds goedkoop ivm andere pwo's in mijn geval
 
Was voor mij de eerste pwo die ik ooit gebruikt heb. Is oude formule en het werkte echt prima. Heb er 2 uur op kunnen trainen inclusief cardio waar ik normaal een ontzettende hekel aan heb. Meer energie, goede focus en geen crash. Vorige week 1e keer gebruikt en deze week opnieuw. Ook nu weer hetzelfde effekt. :)
 
Was voor mij de eerste pwo die ik ooit gebruikt heb. Is oude formule en het werkte echt prima. Heb er 2 uur op kunnen trainen inclusief cardio waar ik normaal een ontzettende hekel aan heb. Meer energie, goede focus en geen crash. Vorige week 1e keer gebruikt en deze week opnieuw. Ook nu weer hetzelfde effekt. :)

Goed evenwichtige PWO dit inderdaad. Heb hem een tijdje niet genomen omdat ik even van de 1,3DMAA afwilde blijven. Deze week echter weereens genomen. WOW wat een knaller weer (op 3scoops). Blijft voor mij toch een top3 PWO!
 
Heb deze ook maar eens besteld om te kijken of die mij ook zo goed gaat bevallen
 
Back
Naar boven