Fitness Seller

neven effect caffeine

  • Topic starter jams
  • Startdatum
  • Reacties 24
  • Weergaven 1K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

jams

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jan 2009
Berichten
2.095
Waardering
27
Lengte
1m93
Massa
108kg
ik ben maandag eindelijk is begonnen met een cut dieet. tis een erg zwaar dieet voor me aangezien het de eerste keer is en ik nogal een bon vivant ben(was). nu heb ik caffeine gekocht om me wat meer energie te geven voor tijdens mijn training. nu is het probleem dat telkens ik die caffeine neem ik barstende hoofdpijn krijg die pas weggaat als ik ga slapen. ik heb de caffeine gekocht bij bulkpwowders. de smaak is echt zo slecht maar dat zal de rede niet zijn dnek ik.

tot voordat ik trainde dronk ik erg veel cola, zelf voor het slapen gaan een colatje drinken houd me niet wakker. dus dat ik er niet tegenkan is dnek ik het probleem niet.

heeft iemand dit probleem al gehad? of heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
 
Overdosering misschien? Hoeveel mg neem je?
Sommige mensen reageren slecht op anhydrouse caffiene, het blijft in de meeste gevallen een chemisch derivaat dat niet altijd met eve schone middellen geproduceert wordt.
 
hoeveel neem je
wanneer neem je het
drink je ook koffie ?
 
voldoende water bijdrinken in ieder geval
 
ik neem het 30 min voor men training. ik neem denk ik 2 mg. ik pak zo een koffielepeltje en ik vul het voor de helft. het hoopje komt net iets over de rand. ik drink nooit coffie omdat ik het dat het slecht smaakt.
 
2 mg lijkt me sterk, in een caffeine tabletje zit al 250 mg....
 
ik neem het 30 min voor men training. ik neem denk ik 2 mg. ik pak zo een koffielepeltje en ik vul het voor de helft. het hoopje komt net iets over de rand. ik drink nooit coffie omdat ik het dat het slecht smaakt.

een koffielepel = +- 4.5gram

dus je neemt ongeveer 2.25gram wat veeel te veel is in 1x

http://www.xxlnutrition.nl/product/142/Lipotrex/Booster%20Cafeine?SESPHP5=f6ac987519ecf8b4e4428e086b290b93

je kan beter tabs bestellen denk ik, ik nam er 2 in om de 5 uur, laatste 2 om 17u ten laatste
 
hoe laat viel je dan in slaap? 5 uur 's ochtends?
 
2 mg lijkt me sterk, in een caffeine tabletje zit al 250 mg....

2 ms is te sterk maar 250 mg niet:s ben je daar ff kwijt

een koffielepel = +- 4.5gram

dus je neemt ongeveer 2.25gram wat veeel te veel is in 1x

http://www.xxlnutrition.nl/product/...eine?SESPHP5=f6ac987519ecf8b4e4428e086b290b93

je kan beter tabs bestellen denk ik, ik nam er 2 in om de 5 uur, laatste 2 om 17u ten laatste

hoeveel zou ik dan moeten nemen? op de site waark em kocht staat 0.2gr. dus das tog 2 mg of niet?
 
2 ms is te sterk maar 250 mg niet:s ben je daar ff kwijt



hoeveel zou ik dan moeten nemen? op de site waark em kocht staat 0.2gr. dus das tog 2 mg of niet?

Hij bedoelt ermee dat hij dat niet geloofd 'het lijkt me sterk' 2mg is namelijk erg weinig:D
 
2 mg = 0,002 gr
20mg = 0,02 gr
200mg = 0,2 gr
etc.

Ik hoop dat het aangegeven staat hoeveel mg cafeïne er per schep of el. poeder in zit, 0,2 gr poeder afmeten is namelijk erg lastig, of je moet een drugsdealer zijn en een cocaïne weegschaal hebben ofzo ;)
 
Hij bedoelt ermee dat hij dat niet geloofd 'het lijkt me sterk' 2mg is namelijk erg weinig:D

aha ik zat er dus compleet naast:p

2 mg = 0,002 gr
20mg = 0,02 gr
200mg = 0,2 gr
etc.

Ik hoop dat het aangegeven staat hoeveel mg cafeïne er per schep of el. poeder in zit, 0,2 gr poeder afmeten is namelijk erg lastig, of je moet een drugsdealer zijn en een cocaïne weegschaal hebben ofzo ;)

en wie zegt dat ik dat niet ben?:p

ff serieus kan iemand me dan zeggen hoe ik een juiste hoeveelheid meet:p
 
Wat staat er op de pot dan?
Bijv. 1 el = 0,1 gr caf, of wat dan ook?
 
Adults and Children 18 years of age and over: 0.2g not more often than every 3 to 4 hours.

letterlijk copy paste.

man normaal hebk dus nooit zo een problemen maar dees keer snapk er echt nxke van:s
 
dat weeg je toch gewoon hoeveel het zakje totaal weegt, en dat vermenigvuldig je dan met die 0,2 en dan heb je het aantal doseringen. dan kan je zelf wel inschatten hoeveel eetlepels je moet nemen per keer.
 
dat weeg je toch gewoon hoeveel het zakje totaal weegt, en dat vermenigvuldig je dan met die 0,2 en dan heb je het aantal doseringen. dan kan je zelf wel inschatten hoeveel eetlepels je moet nemen per keer.

tis 100 gram dus 100/0.2= 500 dosisen. het enige probleem blijft nog steeds hoe weeg ik dat?
 
100gr pure cafeïne(Anhydrous) dus?
Is het misschien niet zo dat er nog vulmiddel en andere shit in zit, dat je misschien per gram 0,2gr cafeïne hebt?
Zo niet, zorg je gewoon dat je een puntje van een theelepel inneemt en kijkt of het überhaupt werkt!
 
100gr pure cafeïne(Anhydrous) dus?
Is het misschien niet zo dat er nog vulmiddel en andere shit in zit, dat je misschien per gram 0,2gr cafeïne hebt?
Zo niet, zorg je gewoon dat je een puntje van een theelepel inneemt en kijkt of het überhaupt werkt!

met de dosis die ik nu nam kreeg ik gewoon zoveel hoofdpijn dat ik niet eens meer goed kon trainen. kga vandaag is trainen zonder en morgen is proberen met. en maar hopen op geen hoofdpijn!
 
als je 2 gram neemt wordt je idd erg wazig :D
 
Back
Naar boven