XXL Nutrition

neven effect caffeine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als je 2 gram neemt wordt je idd erg wazig :D

kheb me dus serieus vergist tussen 2 gram en 2 mg:p ben al blij dat ik geen hart aanval kreeg:p
 
WTF zo slim er zijn gasten geweest dit met 4gr caffeine in hun lichaam met spoed naar het het ziekenhuis moesten. heb zelf wel eens 1,5 gram op maar ik wist dan ook precies hoeveel het was
 
WTF zo slim er zijn gasten geweest dit met 4gr caffeine in hun lichaam met spoed naar het het ziekenhuis moesten. heb zelf wel eens 1,5 gram op maar ik wist dan ook precies hoeveel het was

wow man ik ben echt geen al te slimme als ik het zo bekijk:p had evengoed inde spoed kunnen liggen:s
 
Ik heb een keer hetzelfde meegemaakt met caffeine voordat ik een nauwkeurige weegschaal (en lege capsules) had. Dan weet je gewoon niet hoeveel je binnen krijgt. Ik heb ergens tussen de 1 en 2 gram binnen gekregen. In het begin voelde ik me heel energiek maar dat sloeg snel om naar een walgelijke misselijkheid waarmee ik ongeveer 10 uur heb gezeten, die nacht kon ik ook op geen enkele manier in slaap komen en pas na iets van 40 uur na inname voelde ik me weer OK en kon ik weer wat eten.

En idd, caffeine smaakt ook zo ongelofelijk ranzig in pure vorm.
 
met het in slaap vallen had ik echt geen probleem. de hoofdpijn daarintegen man man man
 
Back
Naar boven