XXL Nutrition

neveneffecten stanazolol 10mg tabs. winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chicoo

Novice
Lid geworden
15 apr 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
76kg
Hoi, ik ben sinds 2 dagen begonnen met stanazolol 10mg tabs. Mijn idee is om 5 dagen lang 1tje te nemen van 10 mg, zodat ik na verloop van tijd kan opbouwen naar 3 keer 10mg per dag. Ik heb dit al eerder gedaan 2 jaar geleden en ik ondervond geen grote nadelen. Ik heb ook geen nakuur gebruikt. Maar sinds ik hiermee voor de tweede keer begon voel ik na slechts twee dagen heel wat problemen: steken aan de linkernier (aan de kant van de lever), hevige hoofdpijn, en met momenten ook steken in men teelbal. Daarom mijn vraag voor diegene met ervaring, is dit normaal?
 
Gewoon beginnn op 30/50mg ed ofzo, opbouwen is achterhaald
Hoeveel water drink je per dag?
 
Winstrol only 10mg ED, echt ja?

Al eens eerder gedaan?

Linker nier aan de kant van je lever... lever zit rechts bij mij geloof ik.

Wow..., als dit geen troll is. Ik wist niet dat ze nog gemaakt werden.
 
Hoi, ik ben sinds 2 dagen begonnen met stanazolol 10mg tabs. Mijn idee is om 5 dagen lang 1tje te nemen van 10 mg, zodat ik na verloop van tijd kan opbouwen naar 3 keer 10mg per dag. Ik heb dit al eerder gedaan 2 jaar geleden en ik ondervond geen grote nadelen. Ik heb ook geen nakuur gebruikt. Maar sinds ik hiermee voor de tweede keer begon voel ik na slechts twee dagen heel wat problemen: steken aan de linkernier (aan de kant van de lever), hevige hoofdpijn, en met momenten ook steken in men teelbal. Daarom mijn vraag voor diegene met ervaring, is dit normaal?

Je weet toch dat je lever rechts boven je buik is?
 
Opbouwen hoeft inderdaad niet.. Dat je nu wel pijn in je bal hebt en de vorige keer niet, dat zegt niet persé iets.. Als je na 2 dagen op 10mg elke dag al last hebt dan kun je beter stoppen en natty verder sporten.
 
@Atreus, k drink 3 à 4 liter per dag. ik ga om het halfuur naar het toilet. Dus Ik vind het ook vreemd.

Btw, ik bedoelde dus de rechternier. Sorry voor de fout.
 
Lol op 10mg....zit vast allemaal in je hoofd man
 
Doe normaal gek, winstrol opbouwen :roflol:
 
Heb je wel eerst even op internet opgezocht hoe je dit precies moet gebruiken? Serieuze vraag
 
@Atreus, k drink 3 à 4 liter per dag. ik ga om het halfuur naar het toilet. Dus Ik vind het ook vreemd.

Btw, ik bedoelde dus de rechternier. Sorry voor de fout.



:stupid::trollface:
 
ha ha daar zal je echt niks echt veel aan hebben 10 mg, begin met 50 mg
 
Sides van 2 dagen 10mg.

:roflol:


Sterke placebo is sterk
 
Gewoon 50 mg per dag zonder opbouw. Nooit last van sides gehad.
 
I.v.m. koppijn deed ik altijd week 1 op 40mg per dag. En dan vanaf week 2 gewoon 50mg voor de rest van de kuur.
10mg gaat je weinig resultaat opleveren.
 
10mg tot 30mg per dag? Boh, deze gast gaat huge worden!
 
Hoi, ik ben sinds 2 dagen begonnen met stanazolol 10mg tabs. Mijn idee is om 5 dagen lang 1tje te nemen van 10 mg, zodat ik na verloop van tijd kan opbouwen naar 3 keer 10mg per dag. Ik heb dit al eerder gedaan 2 jaar geleden en ik ondervond geen grote nadelen. Ik heb ook geen nakuur gebruikt. Maar sinds ik hiermee voor de tweede keer begon voel ik na slechts twee dagen heel wat problemen: steken aan de linkernier (aan de kant van de lever), hevige hoofdpijn, en met momenten ook steken in men teelbal. Daarom mijn vraag voor diegene met ervaring, is dit normaal?
Dat is zeer normaal, zou er dan ook niet meer mee beginnen als ik jou was.
 
:roflol: summer time
 
Back
Naar boven