Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Floyd
Hardlopen, recreatief welteverstaan.
Wil gaan boksen, heb tijdje gekickboxed, is vet. Maar allemaal opgefokte gasten, rot op. Daar is niks sportiefs meer te vinden. Zeker op die sportschool van mij. Daarom boksen, heeft meer inhoud vind ik....
Originally posted by Floyd
Hmmm, ik vind dat dus drie keer niks. Van die opgefokte sukkels, die zo hard gepest zijn dat ze zijn gaan kickboxen. Bij ons is de trainer een jaar of 25, doet zelf wedstrijden etc. Heel leuk en aardig, maar hij ziet zijn leerlingen als spar-partner. En dan gewoon vol erin, tegen een nieuweling. Zo is het bij mij ook gegaan. En dan zeggen 'oh sorry' en nog geen minuut later alweer een slag uitdelen die 100% op de kaak was. Ik heb daar geen zin in, vriend van me vond dat ook belachelijk. En die heeft toen zo'n rakker, na 2x keihard op zijn kaak te zijn geslagen, een potje makkers verkocht. Verdient natuurlijk, en dan gaan roepen van 'heee, rustig aan man, ik kom hier voor me lol'.....
Maar Frenkpie, heb je weleens echte harde klappen gehad, omdat de ander zoveel beter en gekker (= tenslotte een training) was dan jij? Dat kun je toch niet leuk vinden, ofwel?!
Originally posted by iKsZ
Wil binnenkort trouwens weer beginnen met boksen of kickboksen of tae kwando.
Heb in het verleden gedaan: judo, jiu jutso, karate, nunchakudo en boksen.