Fitness Seller

Nevensporten

Bezoekers in dit topic

hmmm tja je wordt wel WAT leniger met taekwondo maar niet zo drastisch. als je echt alleen wat leniger wilt worden moet je gaan turnen :)

ennuuh mijn combinatie BB en kickboxen gaat heel goed ! :) op t begin had ik soms spierpijn na t kickboxen, maar nu nooit meer. en ik ben ook niet meer zo uitgeput na een les kickboxen.dus je lichaam went eraan. en ik heb genoeg rust :)

ik ben wel redelijk lenig geworden door taekwondo. maar dat is weer beetje afgebouwd, nu benk 4,5 maand bezig met kickboxen en ik ben nu al een heel stuk leniger dan een half jaar geleden. merk ik goed.
 
Ga weer beginnen met Aikido en kickboksen in het nieuwe jaar. eerst mijn kuur afmaken en dan maar weer een sport gaan doen waar ik iets ga doen aan mijn conditie en leer om te gaan met klappen en lastige mensen. Altijd handig op een evenement als je daar loopt.
 
Ik doe nu aan kickboxen en free fight maar ga binnen kort alleen nog maar free fight doen heb je veel meer aan vind ik persoonlijk.
 
Heb een aanbod gehad om volgend jaar in derde proviciale te gaan voetballen, maar heb 5 jaar geen veldvoetbal meer gespeeld.
Iemand ervaring met een sport terug te hervatten na jaren stilgelegen te hebben?
Ben ook al 30...
 
:clap: Diver!! :D
Welkom terug in het circuit.
Let the ki flow!!!
 
Zaalvoetbal maar van al het trainen en kuuren word je niet echt sneller
 
Originally poster by frenkpie:

das vet ! hoe sterker de tegenstander hoe gaver (en zwaarder)

kan je zelf helemaal uitleven... ik heb precies t tegenovergestelde bij ons soms dan.. moet ik tegen mensen van een jaar of 15-18 en meeste zijn best dun.. en dan moet ik altijd inhouden.. das gewoon klote :/

heb liever jouw situatie hoor

Vind je :) kom gezellig een keer bij ons trainen mag je met de wedstrijd jongens van 80-110 kilo mee sparren, wedde dat je het dan minder leuk vind :p

Verder doe ik op dinsdag kickbox en donderdag free-fight of andersom ligt eraan wat ik op di of do wil doen!
 
Ik deed wing chun kung fu, maar nu wil ik alleen maar ff bodybuilden :D
 
Schietsport
 
Op dit moment doe ik niets, maar als ik straks weer in bikini shape wil komen ga ik naast trainen ook weer wat aan BBB en tae bo doen...dat werkt prima om snel droog te trainen...:cool:
 
Back
Naar boven