Fitness Seller

Never give up, never surrender!!!

Bezoekers in dit topic

Wel grappig, ben vandaag voor het eerst naar de gym geweest.
Daar zie je idd veel van die gastjes......maar goed, maar eens kijken hoe lang ik het vol hou, ben tenslotte ook een maand geleden begonnen voor aankomende zomer.
 
echte die-hard het opbrengen om elke keer maar weer te gaan trainen, om die maaltijd toch op te eten, hoe weinig honger je ook hebt, en om dat pilsje te laten staan terwijl de rest zich weer genadeloos klem zuipt. Het is niet makkelijk, de lifestyle van een BB'er. Dit leventje gaat niet over rozen, en dat hoort het ook niet te gaan! Want op deze manier worden de mannen van de jongetjes gescheiden, de doorzetters van de opgevers, ons van de rest

prachtig einde ! ik herken t helemaal.. ik zie nu ook overal van die bikkels enz in mooie kleren beetje zwieren met gewichten. en al me maten zuipen tegen 100 en 10 aan.. terwijl ik er zit met me colatje of miss 1-2 glaasjes bier..... maja netals wat je zei.. dit harde leven onderscheidt de boys van de men... maar ligt er natuurlijk aan hoe die hard je zelf wilt zijn/bent..... iig mooi artikel !
 
thnx man :)
 
goed geschreven g..
toch was ik zelf ook zo'n 'breezah'-typje..
kwam met mijn scootertje, gel mee naar gym, met mijn mouwloze shirtje..voornamelijk om een leuke tijd te hebben met vrienden en met dames sjansen..
verschil was dat ik in de sportschool, na natuurlijk fout begonnen te zijn met te zwaar gewicht, probeerde te leren van mensen die al langer trainden..
op deze manier, door experts na te doen en hulp te vragen ging ik snel vooruit op het begin..
ik begon ook te trainen in de winter, dus tot dat stereotype behoor ik ook weer niet..
 
CQ_Demolisher zei:
goed geschreven g..
toch was ik zelf ook zo'n 'breezah'-typje..
kwam met mijn scootertje, gel mee naar gym, met mijn mouwloze shirtje..voornamelijk om een leuke tijd te hebben met vrienden en met dames sjansen..
verschil was dat ik in de sportschool, na natuurlijk fout begonnen te zijn met te zwaar gewicht, probeerde te leren van mensen die al langer trainden..
op deze manier, door experts na te doen en hulp te vragen ging ik snel vooruit op het begin..
ik begon ook te trainen in de winter, dus tot dat stereotype behoor ik ook weer niet..

Ach bijna niemand begind hard-core. Het gaat r om dat jij nu nog steeds in de gym hangt en die breezahhh typjes haken allemaal af als ze na een maand niet genoeg resultaten zien!

ennuh, thnx :)
 
Leuk artikel, je kan goed schrijven. Ik herken er een hoop in :D
 
Big Steve zei:
Leuk artikel, je kan goed schrijven. Ik herken er een hoop in :D
was jij ook zo'n 'breezah' ''jongetje'' vroeger steven?just like me
 
Leuk artikel man!!!! echt genot om dit te lezen
 
ik was ook net zo:) steelde ook veel bReEzAa's en dan lekker ZuiPuH.... en soms ff FiTnuSsuH maar niet als ik smiddags een dikke bOOn had gerookt. En dan idd lekker pompen op de bicepsmachine. Ik had ook een potje gel mee altijd hahahaha! dat heeft een mooi paar jaartjes geduurd. Ik heb ook nog stees een sKoEtuR! staat nu alleen onder het spinrag omdat ik de verzekering niet kan betalen haha. boeie nu, sta er idd net als jij nog en train ook mn benen tegenwoordig (au au). Anyway, een erg leuk aRtIkeL. En idd erg herkenbaar dit. nou LaTur eN dE MazSelS
 
VET man!!! RESPECT 2 all DIE HARDERS
 
Waarom heeft dit artikel geen 5 sterren rating? Ik vind het namelijk een heel motiverend artikel waar ik veel herkenning in zie?
 
Johny zei:
Waarom heeft dit artikel geen 5 sterren rating? Ik vind het namelijk een heel motiverend artikel waar ik veel herkenning in zie?
Een mening die ik deel, echt een kick stuk
 
ik vind sowieso dat er weer nieuwe artikelen moeten komen :) waren echt super om te lezen :)
misschien moet ik zelf maar eens het goede voorbeeld geven...
 
Idd meer artikels, worden tegenwoordig nog maar amper gepost en vond ik één van de leukste onderdelen van het forum! Zodra ik een leuk onderwerp heb zal ik ook eens mijn best gaan doen :)

greetz,
Ron
 
Hey, 1tje uit de oude doos :) Jah het is weer de tijd van het jaar he, ze komen r weer aan, de breezahboys :)

Ennuh, boogie en buff, goed idee jongens, ik ben benieuwd naar jullie artikels! :thumbs:
 
yep yep yep

wordt weer tijd voor nieuwe aanvoer

was zelf toendertijd ook bezig met een neiuwe maar heb ik vd baan geschoven. tijd voor vernieuwende artikelen idd
 
Idd de zomer komt er weer aan dus dit artikel is weer up to date ... karma voor Rob G ;)

Al die nieuwe leden de laaste maand ... wel leuk hoe die gastjes staan te kijken als je aan het trainen bent. Terwijl zij zitten te zeveren over hoe vet den BBC was, zit jij daar te grommen van de pijn om toch die extra rep eruit te persen.

:lifter:
 
Back
Naar boven