AndroidHealthClinic

Never give up!....tigercatty´s log

Bezoekers in dit topic

De front en de side gaan goed:-)
 
Zo'n buikspierkwartiertje kan soms killingggg zijn!
 
Training van vandaag

full squat ez bar
3 x 12 +10 kg

around the clock lunges met ez bar
3 x 6 + 10kg

walking lunges ez bar
3 x 50 x ez bar

Leg press
3 x 8 x 75

kettlebell swing 8kg

3 x 35
 
Sterk van je walking lunges! Hoe bevalt de kettlebell? Lijkt me wel leuk om in trainingen te incorporeren.
 
"around the clock"..? :dunno:
 
Aha, oké dan. :thumb:
 
EZ-bar? Dat lijkt me heel vervelend liggen, of juist niet?

Is dit nu echt je max of ben je rustig aan het opbouwen?
 
Die clock lunges ga ik in de volgende training uitvoeren. Ik krijg al spierpijn als ik er na kijk:-)
 
EZ-bar? Dat lijkt me heel vervelend liggen, of juist niet?

Is dit nu echt je max of ben je rustig aan het opbouwen?

Ik vind em best wel lekker liggen op de schouders. Ik wou het even proberen, maar een rechte stang vind ik het prettigst.

Ik ben nog rustig aan het opbouwen.

"around the clock"..? :dunno:


Het gaat als volgt:
R. Front
R side
R back
L back
L side
L front
 
hai,hai waar ben je nou?
Gaat alles goed met je?
 
hai,hai waar ben je nou?
Gaat alles goed met je?

Alles gaat het goed, alleen te druk gehad voor op het forum te komen. Ik heb een tijdje weer last gehad van mijn borstbeen en daarbij kwam ook nogal vermoeidheid tevoorschijn. Ik ben deze week weer rustig begonnen met 3- daagse full body en vanaf volgende week ga ik weer volop 6 dagen in de week trainingen. Dat is de bedoeling :). Mijn schema ziet dan als volgt uit.

maandag: full body circuit 18-21 hh + pilates
dinsdag: bodyweight workout
woensdag: full body circuit 18 - 21 hh= pilates
donderdag: bodyweight workout
vrijdagdag: full body 8-12 hh + pilates
zaterdag: pilates
zondag: rustdag

Een tijd terug zat ik op kcal 2100 en in het begin ging het lekker, mijn gewicht bleef hetzelfde en ik kreeg meer definitie. Maar na een tijdje begon ik helaas af te vallen naar 56kg :(. Vp ging wel naar beneden maar spiermassa bleef hangen. Dus heb ik kcal opgeschroefd na 2300kcal, maar na 3 weken nog steeds 56kg. Nu eet ik 2500kcal en weeg op dit moment 57,5kg. Het gaat weer de goede kant op.
 
Hey welkom terug!

Lager vetpercentage is toch mooi meegenomen.

Zou gewoon wat rustiger aan beginnen. 6 keer per week is wel heftig.
 
Hey welkom terug!

Lager vetpercentage is toch mooi meegenomen.

Zou gewoon wat rustiger aan beginnen. 6 keer per week is wel heftig.

Het is idd mooi meegenomen :). En het gekke is, bekenden die ik tegenkwam zeiden, wat zie je er goed uit, terwijl ik me "mager" voelde door die stomme cijfertjes die weegschaal aangaf. Hoog tijd om dat ding het raam uit te gooien en een mega grote spiegel kopen :P.

6 keer in de week trainen lijkt heftig, maar ik ga het op een rustige tempo doen. Ik begin de eerste week met weinig gewicht en dat langzaam aan opbouwen. En dan de tempo ook wat omhoog schroeven.

Ai... dat herken ik wel...

Het is niks aan, maarja gewoon rustig aan doen en het gaat dan wel weer over.
 
Duurt bij mij soms wel lang...
Meer dan een week vaak.
Ben jij verder ook reumatisch..?
 
Duurt bij mij soms wel lang...
Meer dan een week vaak.
Ben jij verder ook reumatisch..?

Jakkes, meer dan een week is wel erg lang :(. Ik krijg dan last van steken aan de linkerkant van mijn borstbeen. Soms krijg ik ze iedere minuut en dan zit weer een half uur tussen, maar over het algemeen krijg ik ze iedere dag wel een keer. Voor zover ik weet ben ik verder niet reumatisch, heb wel wat last van instabiele gewrichten.
 
Super, Super, Super leuk dat je erweer bent:D:D
 
Back
Naar boven