AndroidHealthClinic

Never give up!....tigercatty´s log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jakkes, meer dan een week is wel erg lang :(. Ik krijg dan last van steken aan de linkerkant van mijn borstbeen. Soms krijg ik ze iedere minuut en dan zit weer een half uur tussen, maar over het algemeen krijg ik ze iedere dag wel een keer. Voor zover ik weet ben ik verder niet reumatisch, heb wel wat last van instabiele gewrichten.
Bij mij is het net of ik een enorme dreun heb gehad en mijn borstbeen gekneusd is, dus wel iets anders denk ik. ;)
 
Bij mij is het net of ik een enorme dreun heb gehad en mijn borstbeen gekneusd is, dus wel iets anders denk ik. ;)

Dat gekneusd gevoel heb ik alleen, als ik er op drukt en dat is bij 2 ribben het geval. Het probleem zit bij mij bij de aanhechting van het rib met de borstbeen. Ik kan er spuiten in krijgen en dan ben ik er weer voorlopig van af, maar dat wil ik niet.
 
Cortisone spuit..?
Schijnt nogal slecht te zijn voor (o.a.?) je kraakbeen...
Maar niet doen als je zonder kan imo.
 
Cortisone spuit..?
Schijnt nogal slecht te zijn voor (o.a.?) je kraakbeen...
Maar niet doen als je zonder kan imo.

Ja, zo'n spuit. Het is goed voor de ontsteking en idd slecht voor je kraakbeen. Daarom ook zo lang mogelijk uitstellen.

Ik kan eventueel glucosamine supplement gaan innemen, dat schijnt ook wat ontsteking tegen te gaan en houdt de gewrichten soepel.
 
Ik gebruik Glucosamine en chondroïtine en visolie van Powersupplements en heb het idee dat het wel iets beter gaat.
Merk dat voornamelijk aan mijn knieën.
Is niet zo duur als wanneer je bijv in de apotheek kijkt naar die spullen.
 
He! Welkom terug!
Veel succes met je schema, probeer het gewoon rustig op te bouwen en dan komen die trainingen vanzelf wel goed :).
 
Ik gebruik Glucosamine en chondroïtine en visolie van Powersupplements en heb het idee dat het wel iets beter gaat.
Merk dat voornamelijk aan mijn knieën.
Is niet zo duur als wanneer je bijv in de apotheek kijkt naar die spullen.

De visolie gebruik ik al, maar ik zal van de week es kijken voor dat andere. Moet me eerst daar wat in gaan verdiepen.

He! Welkom terug!
Veel succes met je schema, probeer het gewoon rustig op te bouwen en dan komen die trainingen vanzelf wel goed :).

Zo is dat :D

Training van vandaag

Toch een poging gedaan om de borst te trainen en dat viel me niet tegen. Ik kom er wel achter dat bij mij op de sportschool heel lastig gaat worden als je in een circuit wilt gaan trainen. Ik heb nu eerst een paar combi's gedaan.

Combi:
Incline bench press
4 x 10 x 20kg
SLDL
4 x15 x 25kg

Combi:
Walking lunges
3 x 24 x EZ-bar met 5kg
Dual Pulley Pull down
3 x 15 x 20kg

Combi:
Db Shoulder press
3 x 15 x6kg
EZ bar skull crusher
3 x 15 x EZ bar

Wide EZ bar curl
3x 15 x EZ bar

Het ging heel lekker. Sommige oefeningen gingen wel aardig zwaar. En ik voel mijn kont nu al :D
 
Nou ik wens je veel sterkte morgen;-)
 
Nou ik wens je veel sterkte morgen;-)

Dankje. Het voelt zo fijn, dat ik voor vandaag alleen klein circuitje heb gedaan met een 6kg medicijnbal. De spierpijn zit er goed in en vooral in mijn kont en schouders.
 
Waarom willen vrouwen altijd maar benadrukken dat ze spierpijn hebben in hun kont?
Laten zien dan :D
 
Waarom willen vrouwen altijd maar benadrukken dat ze spierpijn hebben in hun kont?
Laten zien dan :D

Hehe, wel netjes houden, de inkoppertjes hrijg je niet;)
 
Waarom willen vrouwen altijd maar benadrukken dat ze spierpijn hebben in hun kont?
Laten zien dan :D

images?q=tbn:ANd9GcQYHxTkRHP6CMfAEplQ0untCenpDxzM2y-EKnvEeYngHprGx-y9Qw.jpg


Er was vorige week ook iets anders wat me spierpijn gaf en dat was de griep :(. Zit nu nog alleen met een verkoudheid.

Training van vandaag. Begin toch maar weer te splitsen, dat vind ik voor mij het beste en makkelijkste.

superset
leg press
15 x 35
15 x 45
15 x 55
15 x 65

calves raises op leg press
15 x 35
15 x 45
15 x 55
15 x 55

Superset
db lunges
4 x 15 x 5 kg

jump squats
4 x 15 x BW

Superset
db walking lunges
4 x 15 x 2kg

db SLDL
4 x 15 x 5kg

Superset
db reverse lunges
4 x 15 x 5 kg

db step up
1 x 15 x 5kg
3 x 15 x2 kg

Het ging vermoeiend, maar wel lekker. Morgen ga ik de schouders en armen trainen.
 
Training vandaag:

10 min opwarmen op de step machine

Triset
db lateral raise
1 x 15 x 2kg
1 x 12 x 4
2 x 15 x 2

db standing shoulder press
1 x 15 x 2kg
1 x 12 x 4
2 x 15 x 2

db front raise
4 x 15 x 2kg

Superset
ez bar curl
4 x 15 x ez bar

ez bar skullcrusher
4 x 15 x ez bar

Superset
db incline bicep curl
4 x 15 x 4kg

tricep dips
4 x 15 x BW
 
Laatst bewerkt:
hahaha, wat een pic ... lijkt wel een luchtballon :)

db standing press 1 x 12 x ??? + 2 x 15 x ??? Gewoon lossen halterstang dan?
 
Billen :D

/abbo
 
Training vandaag:

Triset
lat pull down
15 x 19kg
15 x 21,5
15 x 24
15 x 24

cable row
15 x 19
15 x 19
15 x 21.5
15 x 19

bent over row
15 x ez-bar + 10kg
2 x 15 x ez- bar + 5kg
15 x ez-bar

Superset
hyperextension
4 x 15 x BW

single arm row
15 x 4kg
3 x 15 x 5kg

Superset
db chest press
4 x 15 x 4kg

db chest fly
4 x 15 x 4kg
 
Je bent weer goed bezig, leuk dat je er weer bent:D:D
Heb je veel spierpijn?
 
Je bent weer goed bezig, leuk dat je er weer bent:D:D
Heb je veel spierpijn?

Ik heb alleen een beetje spierpijn in mijn borst en armen. Deze week viel de spierpijn wel mee omdat ik minder gewichten heb gepakt. Ik ga de komende tijd lekker rustig opbouwen, dat bevalt me wel prima. Morgen sluit ik de week af met de benen. Die ga ik maandag wel weer voelen :D
 
Training van vandaag

superset
leg extension
15 x 15 kg
15 x 20
15 x 25
15 x 27,5

leg curl
15 x 15 kg
15 x 20
15 x 25
15 x 27,5

superset
bb squat

4 x 15 x ez-bar

bb split squat

4 x 15 x ez-bar

superset
db plie squat with calf raises

4 x 15 x 6kg

sumo jump squat
4 x 15 x BW

superset
ez-bar hip thrust
4 x 15 x ez-bar

butt blaster
4 x 15 x BW
 
Back
Naar boven