MuscleMeat

New (contest) cycle

Bezoekers in dit topic

wonna be a frea

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2009
Berichten
313
Waardering
11
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
8%
Beste,

Ik train nu zo'n 10jaar waarvan de laatste 7jaar zeer strikt qua voedingschema, supplementen en trainingen.
Een paar jaar geleden ben ik dan ook begonnen met wedstrijden en dat verloopt allemaal super goed.
Ik heb de nodige ervaring met AAS en hgh maar ik kan&wil nog altijd bijleren en sta altijd open voor reacties op mijn onderstaande schema.
Ik wil minstens 6maanden ON blijven en zolang de bloedwaardes goed blijven kunnen we nog altijd verder zien.

1-5w oxy 50 tot 150mg/ED (50-100-150-100-50mg/d)
1-8w deca 600mg/w
1-8w test E 1000mg/w

9-14w test P 150mg ED
9-14w mast P 100mg ED
9-14w tren Ace 100mg ED
9-14w winstrol 50mg ED

15w-24w? Daarna wil ik als het mogelijk is verder cruizen met test Cyp - primo en/of bold.

Verder wil ik HGH en T3 of T4 gebruiken voor minstens 6maanden tot year round.
HGH (Nordi) 4 tot 6iu ED voor minstens 6maanden
Samen met T4 100mcg ED of T3 25mcg ED in periodes van zo'n 6weken ON/OFF.
Of heeft iemand een beter voorstel hieromtrent?

En verder ben ik aan het overwegen om er HCG 500 tot 750iu E3D bij te zetten maar heb hier niet zoveel ervaring mee qua dosering tijdens een kuur en het samen gebruiken met HGH?
Wat raden jullie best aan.
 
Waarom de oxy opbouwen en niet gelijk de benodigde dosis tot einde 4 weken nemen?
Ik zou een cruise tussen deze 2 kuren doen zo zal je wat voller en harder komen te staan voor je wedstrijd (door de tren en winstrol voornamelijk)
Hcg 500 tot 750 mg per week is genoeg imo (van begin kuur tot begin nakuur)
Mocht je on blijven zou ik de hcg achterwege laten
Ik zou wel eerst beginnen met hgh te nemen alvorens te gaan kuren met aas
Zelf neem ik t4 erbij maar dat is iets waar je jezelf over moet inlezen
Ziet er voor de rest netjes uit
 
Beste,

Ik train nu zo'n 10jaar waarvan de laatste 7jaar zeer strikt qua voedingschema, supplementen en trainingen.
Een paar jaar geleden ben ik dan ook begonnen met wedstrijden en dat verloopt allemaal super goed.
Ik heb de nodige ervaring met AAS en hgh maar ik kan&wil nog altijd bijleren en sta altijd open voor reacties op mijn onderstaande schema.
Ik wil minstens 6maanden ON blijven en zolang de bloedwaardes goed blijven kunnen we nog altijd verder zien.

1-5w oxy 50 tot 150mg/ED (50-100-150-100-50mg/d)
1-8w deca 600mg/w
1-8w test E 1000mg/w

9-14w test P 150mg ED
9-14w mast P 100mg ED
9-14w tren Ace 100mg ED
9-14w winstrol 50mg ED

15w-24w? Daarna wil ik als het mogelijk is verder cruizen met test Cyp - primo en/of bold.

Verder wil ik HGH en T3 of T4 gebruiken voor minstens 6maanden tot year round.
HGH (Nordi) 4 tot 6iu ED voor minstens 6maanden
Samen met T4 100mcg ED of T3 25mcg ED in periodes van zo'n 6weken ON/OFF.
Of heeft iemand een beter voorstel hieromtrent?

En verder ben ik aan het overwegen om er HCG 500 tot 750iu E3D bij te zetten maar heb hier niet zoveel ervaring mee qua dosering tijdens een kuur en het samen gebruiken met HGH?
Wat raden jullie best aan.

1-8 test E 1000 mg
1-8 Deca 600 mg
1-4 Dbol 40 mg/d
9-16 Test P 100 mg ED
9-16 Mast P 100 mg ED
9-16 Tren Ace 100-150 mg ED
13-16 oxy 100 mg/d

GH in zelfde dosis year round, dus beter de lagere dosis, dan soms te moeten stoppen. T3 over T4, wel minstens 50 µg, zolang je de tren erbij neemt, mogelijk zelfs tijdelijk 75 in je cut, en continu (altijd 25, 50 met tren en GH samen). HCG mag samen met de GH, 2x per week 500 om te beginnen, verhogen naar 750 als je merkt dat er toch nog een en ander krimpt.
 
Waarom t3 bij de tren?
 
Waarom t3 bij de tren?

T3 zal hij in zijn geval wel nemen als ondersteuning voor de cut (hoger metabolisme)
T3 wordt door tren ook gedeplete, daar zijn alleen niet zulke hoge dosissen voor nodig naar mijn weten.
Een lichaam produceert namelijk zelf rond de 25 µg.
 
Waarom de oxy opbouwen en niet gelijk de benodigde dosis tot einde 4 weken nemen?
Ik zou een cruise tussen deze 2 kuren doen zo zal je wat voller en harder komen te staan voor je wedstrijd (door de tren en winstrol voornamelijk)
Hcg 500 tot 750 mg per week is genoeg imo (van begin kuur tot begin nakuur)
Mocht je on blijven zou ik de hcg achterwege laten
Ik zou wel eerst beginnen met hgh te nemen alvorens te gaan kuren met aas
Zelf neem ik t4 erbij maar dat is iets waar je jezelf over moet inlezen
Ziet er voor de rest netjes uit

Het is de eerste keer dat ik oxy ga gebruiken en weet dus niet welke (max) dosering geschikt is voor mij. Vandaar dat ik de oxy per week met 50mg op wil bouwen.
Ik heb geen keuze om een cruise te doen ivm de wedstrijdplanning, ik heb max.15weken tijd om in shape te geraken dus ik blijf volledig ON tot aan de wedstrijd.
Daarna wil ik cruise met test cyp. - bold en/of primo omdat ik de hgh ook wil blijven doortrekken.

1-8 test E 1000 mg
1-8 Deca 600 mg
1-4 Dbol 40 mg/d
9-16 Test P 100 mg ED
9-16 Mast P 100 mg ED
9-16 Tren Ace 100-150 mg ED
13-16 oxy 100 mg/d

GH in zelfde dosis year round, dus beter de lagere dosis, dan soms te moeten stoppen. T3 over T4, wel minstens 50 µg, zolang je de tren erbij neemt, mogelijk zelfs tijdelijk 75 in je cut, en continu (altijd 25, 50 met tren en GH samen). HCG mag samen met de GH, 2x per week 500 om te beginnen, verhogen naar 750 als je merkt dat er toch nog een en ander krimpt.

Tren op 150mg ED is voor mij persoonlijk wat te veel ivm agressie, met 100mg ED is het nog net te doen.

Dus jij raad T3 aan boven T4? Als ik geen tren gebruik is dan 25mcg voldoende als ik goed begrijp.
Als ik tren ga gebruiken wou ik de T3 opbouwen tot zo'n 75mcg ook met de aankomende wedstrijd dan.

Oxy op het einde van de kuur/net voor een wedstrijd?
Ik heb het al vaker zien terug komen maar heb er mijn twijfels bij.
Zou je wat meer info kunnen geven waarom op het einde ipv in het begin van de kuur.

Wat hcg betreft lees je vaak heel uiteenlopende meningen. Hcg niet gebruiken met HGH en als je heel lang ON blijft, andere zeggen dan weer dat het geen probleem is en dat het de gehele kuur gebruikt kan worden samen met hgh.

Alvast bedankt voor de goede reacties heren.
 
Tren op 150mg ED is voor mij persoonlijk wat te veel ivm agressie, met 100mg ED is het nog net te doen.

Ik zei het vooral om de tren hoger dan de test te houden. Zeker naar een wedstrijd toe wil je de tren look goed zien.

Dus jij raad T3 aan boven T4? Als ik geen tren gebruik is dan 25mcg voldoende als ik goed begrijp.
Als ik tren ga gebruiken wou ik de T3 opbouwen tot zo'n 75mcg ook met de aankomende wedstrijd dan.

Zou geen al te lange tijd op 75 zitten als het niet echt nodig is. En uiteraard raad ik T3 aan over T4. T3 is het actieve hormoon, T4 dient eerst omgezet te worden. Daarnaast is het half-leven van T4 3.5-4x zo lang (een week of meer dus) wat zeker met duur voor meer sides en minder resultaten zorgt. Er is maar een mongool die ooit T4 heeft aangeraden en dat was anthony roberts in zijn klucht van een artikel over GH en T4 waarin hij moest toegeven dat ie een fout had gemaakt, en er dan maar een fantasietje bij verzon die 100% gebaseerd is op aannames en fictie om toch maar te doen alsof hij van iets weet. Die kerel is al op elke serieuze plaats weggelachen.

Oxy op het einde van de kuur/net voor een wedstrijd?
Ik heb het al vaker zien terug komen maar heb er mijn twijfels bij.
Zou je wat meer info kunnen geven waarom op het einde ipv in het begin van de kuur.

Omdat er echt niks is als oxy om je vol, hard en droog te zetten. Dit is eigenlijk uitsluitend voor een wedstrijd want je moet echt wel al goed droog staan om het maximaal effect te krijgen. Oxy als bulk drug zorgt vooral voor veel water ten gevolge van een gigantische hoge bloeddruk.

Wat hcg betreft lees je vaak heel uiteenlopende meningen. Hcg niet gebruiken met HGH en als je heel lang ON blijft, andere zeggen dan weer dat het geen probleem is en dat het de gehele kuur gebruikt kan worden samen met hgh.

er is geen enkele interactie tussen HCG en HGH, zijn twee geheel verschillende peptides. Maar beide peptides op waterbasis, kunnen makkelijk in dezelfde spuit. Als je ooit nog off wil komen, of kindjes krijgen, dan neem je ALTIJD je HCG 2x per week 500-750 IU. Punt. Testiculaire grootte is DE grootste bottleneck voor herstel. Je laat HCG pas vallen als je geen kinderwens meer hebt en weet voor jezelf dat je voortaan on blijft.

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

T3 zal hij in zijn geval wel nemen als ondersteuning voor de cut (hoger metabolisme)
T3 wordt door tren ook gedeplete, daar zijn alleen niet zulke hoge dosissen voor nodig naar mijn weten.
Een lichaam produceert namelijk zelf rond de 25 µg.

Verlaagt niet zozeer T3, vermindert wel wat de werking ervan, dus wat extra om te compenseren.
 
Thanks Big Cat. Dit zijn antwoorden waar ik wat mee kan doen.
Ik wil graag de oxy uitproberen voor zo'n 4weken zowel tijdens mijn bulk als net voor de wedstrijd. Dan kan ik dadelijk het verschil zien.
Verder ga ik proberen de tren A te verhogen 3weken voor de wedstrijd naar 150mg ED en in die tijd de test P te verlagen naar 100mg ED.

1-4w oxy 100mg ED
1-8w deca 600mg/w
1-8w test E 1000mg/w

9-11w test P 150mg ED / 12-14w test P 100mg ED
9-11w tren Ace 100mg ED / 12-14w tren Ace 150mg ED (als ik deze hoeveelheid tren kan verdragen)
9-14w mast P 100mg ED
9-14w winstrol 50mg ED
11-14w oxy 100mg ED

1-14w HGH 5iu ED (2,5iu s'morgens nuchter + 2,5iu voor de training in de late namiddag)
4-8w T3 25mcg ED / 9-14w T3 50mcg
1-14w Hcg 500-750iu E3D (2x/w)


Na deze kuur wil ik (als alle bloedwaardes goed zijn) verder cruisen voor zo'n 10weken.
Vooral omdat ik ook de HGH wil blijven doortrekken op 3iu ED

Hoeveel test zou ik best gebruiken tijdens een cruise met HGH?
Vaak zie je dat er slechts 125mg/w gebruikt wordt maar geld dit ook als er HGH bij gebruikt wordt?

En tijdens de cruize best even OFF gaan met de T3? Of terug verder doortrekken op 25mcg?

Ik heb het volgende dan ingedachten voor 10weken:
Test Cyp. 250mg
Primo/bold 600mg

Hcg 500iu E3D (2x/w)
 
Thanks Big Cat. Dit zijn antwoorden waar ik wat mee kan doen.
Ik wil graag de oxy uitproberen voor zo'n 4weken zowel tijdens mijn bulk als net voor de wedstrijd. Dan kan ik dadelijk het verschil zien.
Verder ga ik proberen de tren A te verhogen 3weken voor de wedstrijd naar 150mg ED en in die tijd de test P te verlagen naar 100mg ED.

1-4w oxy 100mg ED
1-8w deca 600mg/w
1-8w test E 1000mg/w

9-11w test P 150mg ED / 12-14w test P 100mg ED
9-11w tren Ace 100mg ED / 12-14w tren Ace 150mg ED (als ik deze hoeveelheid tren kan verdragen)
9-14w mast P 100mg ED
9-14w winstrol 50mg ED
11-14w oxy 100mg ED

1-14w HGH 5iu ED (2,5iu s'morgens nuchter + 2,5iu voor de training in de late namiddag)
4-8w T3 25mcg ED / 9-14w T3 50mcg
1-14w Hcg 500-750iu E3D (2x/w)


Na deze kuur wil ik (als alle bloedwaardes goed zijn) verder cruisen voor zo'n 10weken.
Vooral omdat ik ook de HGH wil blijven doortrekken op 3iu ED

Hoeveel test zou ik best gebruiken tijdens een cruise met HGH?
Vaak zie je dat er slechts 125mg/w gebruikt wordt maar geld dit ook als er HGH bij gebruikt wordt?

En tijdens de cruize best even OFF gaan met de T3? Of terug verder doortrekken op 25mcg?

Ik heb het volgende dan ingedachten voor 10weken:
Test Cyp. 250mg
Primo/bold 600mg

Hcg 500iu E3D (2x/w)

Als je echt 10 weken gaat cruisen zou ik toch eerder 250 mg overwegen, maar weinig te zien met de GH. Ik laat doorgaans T3 doorlopen. 50 mcg tijdens tren blast, 25 mcg tijdens cruise.
 
Als je echt 10 weken gaat cruisen zou ik toch eerder 250 mg overwegen, maar weinig te zien met de GH. Ik laat doorgaans T3 doorlopen. 50 mcg tijdens tren blast, 25 mcg tijdens cruise.

Hoelang mag je non stop ON blijven met T3? Zonder dat er schade aan de schildklier zou ontstaan?

Dus gewoon de test Cyp op 250mg/w houden tijdens die 10weken of denk je dat ik gewoon best verder ga met 750-1000mg/w samen met bold/primo 600mg/w en T3 25mcg?
Het is dan geen cruize maar aangezien ik dan met HGH bezig ben wil ik er het maximum uithalen.
 
Hoelang mag je non stop ON blijven met T3? Zonder dat er schade aan de schildklier zou ontstaan?

Dus gewoon de test Cyp op 250mg/w houden tijdens die 10weken of denke je dat ik gewoon best verder ga met 750-1000mg/w samen met bold/primo 600mg/w en T3 25mcg?
Het is dan geen cruize maar aangezien ik dan met HGH bezig ben wil ik er ht maximum uithalen.

Is geen enkel bewijs van schade aan de schildklier op geen enkele duur. We weten alvast zeker dat je na 3 jaar ON binnen de 3 weken weer volledig herstelt gewoon door te stoppen, uit een studie met patienten die foutievelijk T3 kregen voorgeschreven voor jaren. Die stopten en alles normaliseerde.
 
Back
Naar boven