MuscleMeat

New cycle new me

Bezoekers in dit topic

anonymousbb

Novice
Waardering
6
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Beste leden

Graag zou ik na een lange tijd nog eens een kuur doen. Gezien ik al enkele keren gekuurd heb met test, winstrol, sustanon of anavar, wil ik het deze keer eens anders aanpakken.

Week 1-10 500mg test e p/w
Week 1-10 500mg primo p/w
Week 1-10: 200mg NPP p/w

Hierop zou ik willen cutten. Ik ben aan het twijfelen om de NPP te vervangen door anavar 60mg ED, maar ik zou de NPP het liefst nemen voor de volheid, korte ester en positieve impact op de gewrichten. Positieve impact op mijn gewrichten daar waar ik al een lange tijd kamp met een slechte knie. Afgelopen maanden werden alleen maar de kuiten, glutes en hamstrings geïsoleerd aangepakt omdat de rechterknie te veel zeer doet. Dit zelfs bij bodyweight oefeningen.

Nakuur is als volgt
Week 12-16: 20mg nolvadex ED

Any advice of ervaringen met deze stack? Ook maak ik mij een beetje zorgen over de hoeveelheid dat er telkens geïnjecteerd moet worden. Om de bloedwaardes stabiel te houden, zou ik de hoeveelheden verspreid over 3 keer per week injecteren.
Is deze kuur zijn geld waard of zijn er goedkopere/betere alternatieven?

Aromasin wordt steeds achterhand gehouden btw.

Stats
Trainingsduur: 13 jaar consistent
Gewicht: 86kg
Lengte: 182cm
Leeftijd: 28 jaar
Vetpercentage: 13-14%?

Voeding is altijd on point (kcal en macro's worden geteld tijdens deze kuur).

Alvast dank!

Laatst bewerkt:
Test verlagen op 250mg en primo 200mg. is voldoende om te cutten, je kunt ook naturel cutten van 14-10%. nakuur overbodig.
Anavar kun je de laatste 6 weken doen als je wilt, maar eigenlijk zonde van het geld. primo is al duur genoeg

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven