AndroidHealthClinic

New Dorian Seminar PARTS 1-4. discusses open early gear use (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat heeft ervaring ermee te maken om te weten wat pro's gebruiken. Ik weet t ook niet zeker nee, maar zoals ik zeg, bezoek maar eens de website gh15.org, staan genoeg logs op van ervaren bodybuilders.
 
denk ik er ook van , sommigen hier denken dat de grote jongens altijd grote hoeveelheden gebruiken...
ervaring is zeer belangrijk , en dat komt meestal maar na meerdere jaren.

Het is natuurlijk voor menig persoon veel aangenamer om te denken dat zo'n atleet gewoon simpel weg meer gebruikt.

tuurlijk zal hij wel meer gebruiken dan de gemiddelde dbber, maar vergeet niet dat kennis over hoe te gebruiken ook een wereld van verschil zal maken (naar mijn idee).
Plus het feit dat deze mensen gewoon beschikken over een veel grotere wilskracht en doorzettingsvermogen dan iedereen hier.
Dat in combinatie met kennis kan leiden tot een top atleet.

Bodybuilding is niet anders dan welke andere topsport dan ook.
Kijk naar wielrennen, daar worden door sommige gasten doseringen gebruikt waar bodybuilders nog van schrikken. Iedere topsport kent zijn doping kant en waarom denken mensen dan ineens bij bodybuilding dat de gene wint die het meeste gebruikt?

Gebruik jij maar eens 2x zoveel als lance armstrong en kijk of je harder kan fietsen, zelfde geld voor bodybuilders.
 
Vergelijking van 3x niks. Vaak genoeg komen filmpjes online met bijvoorbeeld daarin uitspraken dat sinds ze van trainer zijn veranderd ze de gains van hun leven maken en daarin 20 pounds bijkomen in 1 jaar. En dat terwijl ze de 100 kilo vvm al ruim zijn gepasseerd. rara hoe komt dat, nou ik weet t wel
 
Vergelijking van 3x niks. Vaak genoeg komen filmpjes online met bijvoorbeeld daarin uitspraken dat sinds ze van trainer zijn veranderd ze de gains van hun leven maken en daarin 20 pounds bijkomen in 1 jaar. En dat terwijl ze de 100 kilo vvm al ruim zijn gepasseerd. rara hoe komt dat, nou ik weet t wel

Is natuurlijk ook een vergelijking van niets. En nee, je weet het niet totdat je het zelf doet ;)

Als je Farah zijn klanten bekijkt bv gaan die ook allemaal vooruit. En die krijgen ook plots
verdorie veel carbs te eten. Allemaal dan maar hogere dosis slin zeker?

Of misschien weten sommige begeleiders wel beter wat er werkt voor iemand. Of hebben
ze protocollen die beter geschikt zijn voor iemand waar dat de andere begeleider niet
eens stil bij stond, of uit gemakzucht geen research naar gedaan heeft
 
Vergelijking van 3x niks. Vaak genoeg komen filmpjes online met bijvoorbeeld daarin uitspraken dat sinds ze van trainer zijn veranderd ze de gains van hun leven maken en daarin 20 pounds bijkomen in 1 jaar. En dat terwijl ze de 100 kilo vvm al ruim zijn gepasseerd. rara hoe komt dat, nou ik weet t wel

+1 bro, er zitten hier ook leden die hun voeding SPOT ON hebben en cyclen, maar er bijlange niet uitzien als een pro.

Ok genen spelen een zeer grote rol, maar het is nou eenmaal gewoon zo, hoge hoeveelheden HGH/SLIN/IGF/AAS maken een monster, zonder dat heb je geen monster.
 
ja pleister... Dat is een lekker redenatie vermogen...

Dus als jouw beeld zou kloppen: De beste bodybuilding coach is de coach die de hoogste doseringen voorschrijft zonder hun atleten dood te maken.

klinkt niet erg aannemelijk voor mij
 
Feit is wel dat monster hoeveelheden HGH etc de pro pro maken.
 
Ik vraag me trouwens wel vaker af of sommige mensen dingen beschikbaar
hebben die de standaard gymrat nog niet eens weet van heeft...

vraag me idd af of er al experimentele myostatin blockers gebruikt worden.
Leptine injecties 1-2 dagen voor de wedstrijd lijken me ook wel interessant voor pro's.
 
Wat heeft ervaring ermee te maken om te weten wat pro's gebruiken. Ik weet t ook niet zeker nee, maar zoals ik zeg, bezoek maar eens de website gh15.org, staan genoeg logs op van ervaren bodybuilders.

er is bij mijn weten nog nooit een pro eerlijk uitgekomen over zijn gebruik.
ik zit al bijna 27 jaar in de "sport".
en website's zomaar klakkeloos geloven doe ik ook niet.
 
Het is natuurlijk voor menig persoon veel aangenamer om te denken dat zo'n atleet gewoon simpel weg meer gebruikt.

tuurlijk zal hij wel meer gebruiken dan de gemiddelde dbber, maar vergeet niet dat kennis over hoe te gebruiken ook een wereld van verschil zal maken (naar mijn idee).
Plus het feit dat deze mensen gewoon beschikken over een veel grotere wilskracht en doorzettingsvermogen dan iedereen hier.
Dat in combinatie met kennis kan leiden tot een top atleet.

Bodybuilding is niet anders dan welke andere topsport dan ook.
Kijk naar wielrennen, daar worden door sommige gasten doseringen gebruikt waar bodybuilders nog van schrikken. Iedere topsport kent zijn doping kant en waarom denken mensen dan ineens bij bodybuilding dat de gene wint die het meeste gebruikt?

Gebruik jij maar eens 2x zoveel als lance armstrong en kijk of je harder kan fietsen, zelfde geld voor bodybuilders.

Is natuurlijk ook een vergelijking van niets. En nee, je weet het niet totdat je het zelf doet ;)

Als je Farah zijn klanten bekijkt bv gaan die ook allemaal vooruit. En die krijgen ook plots
verdorie veel carbs te eten. Allemaal dan maar hogere dosis slin zeker?

Of misschien weten sommige begeleiders wel beter wat er werkt voor iemand. Of hebben
ze protocollen die beter geschikt zijn voor iemand waar dat de andere begeleider niet
eens stil bij stond, of uit gemakzucht geen research naar gedaan heeft

Ik heb nergens gezegt dat degene die t meest gebruikt er het beste uitziet. Maar ik weet wel zeker dat de coach die het beste weet hoe aas te gebruiken icm slin, igf hgh enz enz het beste uit zijn cliënten (bodybuilders) kan halen. Voeding, training, rust zijn al bij alle bodybuilders zowat 100% in orde, wat blijft dan over.. juist aas. Dat is wat het verschil maakt;)

En er zullen zeker amateurs zijn die meer gebruiken, dus? Betekent niet opeens dat pro's dan weinig gebruiken.

+1 bro, er zitten hier ook leden die hun voeding SPOT ON hebben en cyclen, maar er bijlange niet uitzien als een pro.

Ok genen spelen een zeer grote rol, maar het is nou eenmaal gewoon zo, hoge hoeveelheden HGH/SLIN/IGF/AAS maken een monster, zonder dat heb je geen monster.

Precies. Genen spelen zeker een grote rol, zonder goede genen word je ook geen goede bodybuilder. Maar de combo die je opnoemt dat is hetgene wat je een monster maakt.
 
Ik denk dat genen de allerbelangrijkste rol speelt, Dorian maakte volgens mij ook de vergelijking tussen een chihuahua hondje en een Rotweiler, wanneer je deze steroiden zou geven.
 
Voeding, training, rust zijn al bij alle bodybuilders zowat 100% in orde, wat blijft dan over.. juist aas. Dat is wat het verschil maakt;)

Na wat ik gehoord heb is dit dus niet helemaal correct
 
Na wat ik gehoord heb is dit dus niet helemaal correct

Hé, dat heb ik ook gehoord

En ook dat je al vanalles moet proberen om net te vinden wat er ideaal voor je werkt.
En dat zelfs eens je het gevonden hebt, het de volgende keer misschien niet zo werkt.
Dus ja, dat is dan weer die ervaring die mee speelt
 
Woorden van Dorian in het filmpje:

"Na aanleiding van de zogenaamde Dorian-steroid-cycles heb ik in MD-magazine een artikel geschreven omdat ik bang was dat mensen zichzelf gingen doden met die belachelijke hoeveelheden. In het artikel staat mijn mening over steroïden, en de hoeveelheden die ik gebruikte. Na het artikel geloofde 90% van de mensen niet dat ik deze hoeveelheden gebruikte. Mensen willen horen dat steroïden magisch zijn, en zien niet in dat je zonder slimme trainingen en goede genen geen kampioen wordt. Als je een klein hondje bent, en hem steroïden geeft, wordt het een iets groter hondje. Geef een rottweiler steroïden en hij wordt gigantisch".
 
Ik weet wel wat van prof circuit en meeste is toch aan de hoge kant. Uitzondering daargelaten;)
 
ga maar naar getbig.com, daaruit blijkt wel dat goede genen nr1 is
maar om prof te zijn en blijven gaan er grote hoeveelheden roids,hgh in
leuk feitje is wel dat dorian yates naast zijn bed altijd een pak appelkoeken heeft staan
rara waarom hij dat nu nodig heeft
 
Back
Naar boven