Fitness Seller

New guy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AndreNL

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
140
Waardering
0
hallo iedereen,

Ik kreeg een tip van f*cking ecto op het forum van bodybuild.com dat er ook een Nederlands forum is. Dus gelijk maar even aanmelden. :D

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben dus Andre Ferwerda en ben 21 jaar. Ik zit nog op school en ben nu 2 jaar serieus bezig met fitness en eigenlijk het laatste jaar echt serieus bodybuilding kant op.

Ik heb nog geen recente foto's maar die komen deze week nog ik krijg dan eindellijk me nieuwe camera binnen :D Maar deze foto's zijn ongeveer een jaar geleden. Mijn vetpercentage is inmiddels al wat lager geworden.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga eens even lekker door het forum neuzen :D

grtz,

Andre
 
Hey andre, je hebt volgens mij een goede fysiek om verder op te bouwen! Suc6 bro!
 
Originally posted by Dr. Worf
Hey andre, je hebt volgens mij een goede fysiek om verder op te bouwen! Suc6 bro!

Thnx man :)

Ik ben het ook zeker van plan om het verder op te bouwen bedankt voor je reply

grtz,

Andre
 
Yup, go for it man!

Maar eh, zie ik dat nou goed...zijn dat striemen aan beide overgangen van schouder naar borstspier?
 
Goeie massa al hier... ben benieuwd naar de nieuwe pics. :thumb:
 
Originally posted by Vince
Yup, go for it man!

Maar eh, zie ik dat nou goed...zijn dat striemen aan beide overgangen van schouder naar borstspier?

ja dat klopt en vlink grote ook als ik me nieuwe camera heb maak ik er wel wat beter foto's van.
Ik ben er erg gevoelig voor volgens mij. Mijn broertje heeft hetzelfde. Ze scheuren gelukkig niet zo snel meer, maar aan het begin toen ik net begon met fitness groeide me borst heel erg snel. Ik denk dat ze daardoor begonnen zijn. Ze zijn inmiddels niet zo rood meer en als ik straks weer een paar keer onder de zonnebank heb gelegen zie je ze niet echt goed meer gelukkig. maar ja doe je niets aan.

groetjes,

Andre
 
ZIet er toch netjes uit. Wat is je lengte en je gewicht?
 
Originally posted by avg
ZIet er toch netjes uit. Wat is je lengte en je gewicht?

thnx

Ik ben net 1m80 en weeg op dit moment 92 kg.

grtz,

Andre
 
Goed lichaam om groot mee te worden, niet verkeerd 1.80 en 92 kg. ben benieuwd naar nieuwe pics.

Succes.
 
Hee Andre, welkom hier, he :D Goede basis, ben benieuwd naar je nieuwe foto's :thumbs:
 
Bedankt iedereen.

Ik moet zeggen dat ik dit forum echt gaaf vind. Leuke mensen en vooral een goed sfeertje denk wel dat ik het hier lang ga uit houden :D

bedankt voor de replys

grtz,

andre
 
Originally posted by AndreNL
Bedankt iedereen.

Ik moet zeggen dat ik dit forum echt gaaf vind. Leuke mensen en vooral een goed sfeertje denk wel dat ik het hier lang ga uit houden :D

bedankt voor de replys

grtz,

andre

Gelukkig maar:)

Hoe meer zielen.. des te meer spiermassa :D *of ging het spreekwoord niet zo?*
 
Originally posted by NaiaD


Gelukkig maar:)

Hoe meer zielen.. des te meer spiermassa :D *of ging het spreekwoord niet zo?*
als die spiermassa leidt tot meer vreugd dan klopt ie in zekere zin wel ja ;)
 
Originally posted by zoutzak

als die spiermassa leidt tot meer vreugd dan klopt ie in zekere zin wel ja ;)

ja inderdaad en ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik wordt steeds blijer :D
 
Welkom!! Ziet er al top uit, hele goeie basis om op verder te bouwen. Benieuwd naar de recente pics.. :thumb:
 
goede bassis ! ben benieuwd naar recente pics :)
 
heeeeeej welkom!!

Enjoy hier maar zal wel lukken maar idd goed lichaam om op te bouwen, hou ons op de hoogte.
 
bedankt voor de replys iedereen ik krijg gewoon steeds meer zin om te gaan trainen als ik op het forum lees maar ja rust is ook belangrijk he :D Ik zit nu op school te nietsen echt goede rust dus :p haha...

maar nogmaals bedankt en nog 1 dag en dan nieuwe pictures.

take care,

Andre
 
welkom man!!! pics zien er niet verkeerd uit; erg goeie basisfysiek. Je hebt potentieel joh!

Luca
 
Back
Naar boven